Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hardcore-pits zijn een verhaal apart. Allemaal van die nuchtere kickboxers enzo
De samenleving verhardt...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...
Nou, die zijn toch altijd al wel vrij hard geweest? In deze contreien wel in ieder geval. Daar kan je als dronken metalhead je beter niet in mengen denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hardcore pits van tegenwoordig bedoel. Paar jaar geleden was het nog wel vet, nu is het vechten op leven en dood...
Ahja, bedankt. Al vind ik die knopen nog niet echt heel duidelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://emedia.leeward.hawaii.edu/frary/changing_strings.htm
Heb je een klassieke gitaar of een western? Klassiek is dus nylonsnarig en western staalsnarig. Ik leg nooit knopen in stalen snaren... daarom ging ik er van uit dat je het over een klassieke gitaar hadquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahja, bedankt. Al vind ik die knopen nog niet echt heel duidelijk.
Ik heb stalen snaren, is het dan ook zo dat je er niet eens een knoop in hoeft te leggen?
Nee, maar is nu echt van die wannabe hardcore jochies met hun karate kicks enzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou, die zijn toch altijd al wel vrij hard geweest? In deze contreien wel in ieder geval. Daar kan je als dronken metalhead je beter niet in mengen denk ik.
Wall of Deathquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef Doodkapje het volgende:
Sick of it All op Groezrock 2005 was ook een massaslachting zeg... De zanger liet het publiek tien meter ruimte in het midden maken (zoals Mozes de Rode zee opende enzo) en op elkaar in rennen... Massacre zeg...
Western dan denk ik. Maar het is me al gelukt. Heb wel soort knoop. Ik zorg dat het uiteindje van de snaar onder het aanspannen gaat, zo houdt de snaar zichzelf vast.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:19 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je een klassieke gitaar of een western? Klassiek is dus nylonsnarig en western staalsnarig. Ik leg nooit knopen in stalen snaren... daarom ging ik er van uit dat je het over een klassieke gitaar had
Dat was ook op Pinkpop 2005. Ik stond daar beetje in t midden van, euhm, ok, en nu? RENNEN!!! Help!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:49 schreef Doodkapje het volgende:
Sick of it All op Groezrock 2005 was ook een massaslachting zeg... De zanger liet het publiek tien meter ruimte in het midden maken (zoals Mozes de Rode zee opende enzo) en op elkaar in rennen... Massacre zeg...
Whahahaha het staat zelfs onder mn post, heb het er niet voor niks neergezetquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, mooiste plek om te staan man vrouw![]()
Zusje is er ook als de dood voor, is dan ook snel weg![]()
Ff ge-edit na je Fotoboek bekeken te hebben [ afbeelding ]
In 2007 niet meer. We gaan nu opnemen. We willen dat alleen nog onderbreken voor speciale gigs (high profile of veel cash hehe).quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wheheword tijd dat je een keer naar een optreden komt dan
speel je binnekort ngo hier in de buurt ?
Ga me nu wel afvragen waarom iedereen denkt dat ik een jongen ben.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:29 schreef Deansensitized het volgende:
Verrek, nu je het zegt![]()
[ afbeelding ]
Lent... dat is hier om de hoek man vrouwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:49 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ga me nu wel afvragen waarom iedereen denkt dat ik een jongen ben.
Euh ja, ik woon zelfs meer in Nijmegen dan in Lent. Maar officieel heet het wel Lent. Knap he.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lent... dat is hier om de hoek man vrouw![]()
Nijmegen is ook het beloofde landquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:09 schreef Witchfynder het volgende:
Lent klinkt alsof het in Israël ligt..
Ga eens optreden daar, man. Liefst op een zaterdag! Kom ik ook eens. Mijn vriendin woont lekker comfy tussen Nijmegen en Arnhem is, duuuus...party time.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nijmegen is ook het beloofde landEn aangezien Lent bij Nijmegen gaat horen, klopt het perfect...
Hehe... Interesting... Heb Café Dollars en jongerencentrum De Sjem gemaild... Helaas voor ons heeft onze andere zanger/gitarist 30 november sinterklaasviering, dus daar gaat het optreden in Arnhemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga eens optreden daar, man. Liefst op een zaterdag! Kom ik ook eens. Mijn vriendin woont lekker comfy tussen Nijmegen en Arnhem is, duuuus...party time..
Weet toevallig ook nog een geweldige band om mee op te treden (nee niet wij).
.
De Steeg. Hoort bij Rheden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hehe... Interesting... Heb Café Dollars en jongerencentrum De Sjem gemaild... Helaas voor ons heeft onze andere zanger/gitarist 30 november sinterklaasviering, dus daar gaat het optreden in Arnhem
Hopelijk mogen we op een andere datum...
Maareh... waar woont ze? Elst, Bemmel, Oosterhout, Gendtdtdtdt...?
De Steeg? Dat ligt tussen Arnhem en Dieren... Nijmegen ligt dan juist weer aan de andere kant van Arnhemquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Steeg. Hoort bij Rheden..
Oei, da's jammer. Hopelijk kunnen jullie een ander moment, ja.
Ik moet mijn eigen verjaardagsviering voor een gig opzij schuiven in dec. D'oh! Alles voor de band, zeg maar..
Ja precies, daar hoef je bij ons ook niet mee aan te komen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De Steeg. Hoort bij Rheden..
Oei, da's jammer. Hopelijk kunnen jullie een ander moment, ja.
Ik moet mijn eigen verjaardagsviering voor een gig opzij schuiven in dec. D'oh! Alles voor de band, zeg maar..
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Steeg? Dat ligt tussen Arnhem en Dieren... Nijmegen ligt dan juist weer aan de andere kant van Arnhem
Maar goed... Die powermixer is trouwens binnen... hopelijk binnenkort onze eigen repetitieruimte inrichten![]()
Surequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
Heb jij toevallig ook wat stickers voor mij dan ik ben ook nog opzoek naar meer maakt nie techt uit waarvanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:34 schreef Deansensitized het volgende:
Doe me even een envelopje met een aantal man, spam ik je hier wat rond [ afbeelding ]
Misbruik de term Holland niet. Holland = Nederland.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zie het. Ach, als je uit Holland komt ligt alles erbuiten dezelfde komt op. Namelijk "voorbij Utrecht".
Wel foto's van jullie hok laten zien he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |