Ik ben wat dat betreft een vingerspeler en doe dan mn plektrum tussen mn lippen of leg em ergens neer en speel dit soort stukken met mn vingers, bijvoorbeeld duim, middelvinger en ringvinger. De beste manier om dit soort tokkelen te leren is imo klassieke etudes uit een lesboek, maar je moet wel tegen zulke taaie stof kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:23 schreef Xylon het volgende:
Maar nu ben ik eens met Dashboard Confessional bezig, ik ben namelijk helemaal gek van hun muziek, mja, er zitten stukken in die tabs waarbij ik geen idee heb hoe ik ze moet spelen, ik heb het dan voornamelijk over zo'n stukken. Op dit moment doe ik gewoon de wijsvinger van m'n linkerhand op de 11de fret, de ringvinger op de 13de en met m'n rechterhand speel ik dan de snaren, met de duim de E, met de wijsvinger de A en met de middelvinger de G, alleen als ik het zo speel kan ik het tempo onmogelijk bijhouden :/ Is er toevallig een andere manier om dit te spelen?
Verder vroeg ik me nog af of iemand nog een paar leuke en eenvoudige liedjes kent die ook voor een beginner goed te doen zijn zodat ie een basis op kan bouwen?
Alvast bedankt
ja, wordt tijd voor een nieuwe, sponsor jij mij?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon klotecomputer
Moet ik zeggen trouwens, gisteren is volgens mij mijn laptop batterij overleden...
nou, dan ga ik zinloze dingen posten, omdat ik me dan verveelquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 10:00 schreef punkjunk het volgende:
Wat maakt het nou uit als je pc thuis vast loopt?![]()
Whaaa! Bruutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Zie mij op 0:09 het podium opkruipen!
http://www.youtube.com/watch?v=qQ83-dyknzY
No shitquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 12:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik heb alle ledematen nog.
Er ging op het eind zo'n dikke gast springen, en niemand ving hem op!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |