We betalen 98,- Eur per maand aan kosten voor de ruimte nu... plus we hebben nog 150 borg liggen dus we hoeven met z'n 5'en 100,- extra op te hoesten...quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Da's geen geld, zeker niet verdeeld over een band.
nice!!quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiGitaren staan er niet op, stagepiano ook niet, maar goed.
[ afbeelding ]
Denk het ook nietquote:Op maandag 8 oktober 2007 16:01 schreef Aresdreams het volgende:
ik heb er nog nooit van gehoord... wat voor iets is het? (zal wel niet in mijn straatje passen)
Jammer man, weer een leuke plek minder...quote:Op maandag 8 oktober 2007 16:38 schreef ikheetmartijn het volgende:
Zonde!
Goudvishal gaat 31 dec. dicht na wegvallen laatste stukje subsidie.
En ik wilde er wel nog eens spelen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Jammer man, weer een leuke plek minder...
Ben er nooit geweest, maar dat soort toko's zijn altijd wel leuk
Ik ben benieuwd!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:53 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.thomann.de/ie/(...)aster_flat_black.htm
Ik heb em besteld/gekocht![]()
Gebruik jij dat ooit dan?quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaar. Geen tone-knop zie ik?
Ja, als ze de Baroeg er nou eens afgooienquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En ik wilde er wel nog eens spelen..
Ach ja...subsidieverhaal altijd weer... Zo is in Rotterdam ook ooit dé metalkroeg De Blokhut gesloten. Gelukkig dat we er nog een hadden die het net wél gered heeft.
Ik wel! Ik gebruik het om de ruis uit te zetten.quote:
Klopt, dat is het enige "minpuntje" van de gitaar.quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:02 schreef Sloggi het volgende:
Mooie gitaar. Geen tone-knop zie ik?
Ja heel vaak. Meestal met blues dingen, nek element en tone half dichtquote:
quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:19 schreef Witchfynder het volgende:
Overigens wil ik jullie ook lastigvallen met de boodschap dat ik vol trots ben, omdat mijn beste vriendin zingt op de komende Ayreon. Zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |