Dit is de eerste keer dat ik op de hoogte wordt gebracht dat er ook nog mensen bij Feedback werken ipv. rondlummelen, dus het is allemaal een verrassingquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ook alleen maar gehoord van mensen die bij Feedback schijnen te werken
quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Handig joh wikipedia, kun je zo vanalles in editten.
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op maandag 8 oktober 2007 01:37 schreef guitarist.nl het volgende:
Handig joh wikipedia, kun je zo vanalles in editten.
[ afbeelding ]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:13 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Svya![]()
Plaats eens een foto van je 'studio', ben wel benieuwd![]()
Hayseed Dixie!quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:25 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
't is niet dat ik persé een Banjo wil maar ik vind 't altijd wel grappig klinken als ik zo'n bluegrass muziekje hoor. Super vrolijk instrument
Hell yeah. Doodzonde dat ze hun concert in Paradiso deze zomer hebben moeten afzeggen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hayseed Dixie!
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw&mode=related&search=
[ afbeelding ]
Er zijn genoeg zaken die het hebben staan, tot aan Keulen. Ik wil gewoon dat het HIER staat.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
@ Witch, bel dan Groove Factory gewoon eens man, die hebben die shit vast wel
Hey zo een kastje van M-audio heb ik ook thuis staanquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:14 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Deze toevallig gisteravond gemaakt...maar meer vanwege de spaghettiGitaren staan er niet op, stagepiano ook niet, maar goed.
[ afbeelding ]
Je hebt nog zo'n band, The Iron Horse. Zij hebben dat album 'Fade to Bluegrass' gemaakt, met allemaal Metallicanummers. Sommigen zijn echt heeeel goed.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hell yeah. Doodzonde dat ze hun concert in Paradiso deze zomer hebben moeten afzeggen.
Ik had net zo goed tvp kunnen neerzetten, maar dat wordt zo saai...quote:
huh... oh zei je wat?quote:Op maandag 8 oktober 2007 13:36 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Ik had net zo goed tvp kunnen neerzetten, maar dat wordt zo saai...
Blij dat iemand me mist in dit topic![]()
Voor dit doel prima, lijkt me. Wij oefenden ook jaren op een hele simpele zangversterker van Peavey. 't Is toch alleen voor zang en evt toetsen, dus niks mis mee. Ik gebruik al twee jaar met veel plezier een mixertje van Behringer.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
huh... oh zei je wat?
We gaan proberen een repetitieruimte te maken in de werkplaats van de ouders van de toetsenist... het enige is...we moeten nog een PA hebben... aangezien wij voor effectiviteit gaan en niet zozeer voor perfect geluid tijdens de repetities hebben we de Behringer EuroPower PMX2000 op het oog... *jaja, laat de Behringer-alarmpjes maar afgaan*Maar dit ziet er wel uit als een 'functioneel' alternatief... (met 2 Phonic passieve speakers van 200 Watt)
*kuch*quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
*jaja, laat de Behringer-alarmpjes maar afgaan*
Mja... het was een tweedehandse aanbieding incl speakers voor 250,-quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
*kuch*.
Ik weet niet of ik voor een PA wel zo op allerlei andere geinige algorithmes als Vinylizer, Magic Pitch, Vocal Distortion en Space Radio zit te wachten en waar ik het normaliter niet direct eens ben met technofoben die bij elk pedaaltje bijna het idee schijnen te hebben dat de ziel spontaan uit hun spel verdwijnt, vraag ik me toch af wat dit met een PA te maken heeft en of ik niet liever een robuust apparaat wat zich beperkt tot zijn core business zou hebben. YMMV.
Da's geen geld, zeker niet verdeeld over een band.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... het was een tweedehandse aanbieding incl speakers voor 250,-
quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:46 schreef SNArky het volgende:
[..]
Hayseed Dixie!
http://www.youtube.com/watch?v=cYJUywl7CFw
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |