abonnement Unibet Coolblue
pi_54123791
Alves heeft niet zoveel te kiezen.
pi_54211376
De lek is boven
pi_54213207
Het lek! En er was volgens mij geen lek. Het zat er al wel steeds in. We staan weer even in het linkerrijtje. Nu 2 cruciale wedstrijden. Vooral komende woensdag, zou perfect zijn om in de beker te blijven.

Ik ga naar de Arena. Wie ook?
pi_54214346
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 00:21 schreef SCH het volgende:
Het lek! En er was volgens mij geen lek. Het zat er al wel steeds in. We staan weer even in het linkerrijtje. Nu 2 cruciale wedstrijden. Vooral komende woensdag, zou perfect zijn om in de beker te blijven.

Ik ga naar de Arena. Wie ook?

Taalpurist het is Zaterdag.. Mooi dat Matusiak ook wat speelminuten kreeg, qua voorhoede hebben we een luxe probleem. Verdediging staat nu ook een stuk beter, alleen een beetje jammer dat Zuiverloon Zondag is geschorst Woensdag ben ik er niet bij, wedstrijd word live uitgezonden toch ?
  zondag 28 oktober 2007 @ 04:58:35 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_54216964
De lek verbeterd zien in het lek en over taalpurisme spreken...

Hoewel de opstanding van Heereneven samen valt met de wederkeer van Alves waren de tegenstanders de afgelopen weken ook wel zwak. Woensdag een mooie test lijkt me..
pi_54218015
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 04:58 schreef pfaf het volgende:
De lek verbeterd zien in het lek en over taalpurisme spreken...

Hoewel de opstanding van Heereneven samen valt met de wederkeer van Alves waren de tegenstanders de afgelopen weken ook wel zwak. Woensdag een mooie test lijkt me..
We hebben nog geen sterkere tegenstander gehad behalve Feyenoord. Da's de tragiek.
pi_54218042
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 04:58 schreef pfaf het volgende:
Hoewel de opstanding van Heereneven samen valt met de wederkeer van Alves waren de tegenstanders de afgelopen weken ook wel zwak. Woensdag een mooie test lijkt me..
Mee eens, met Heracles, AZ en VVV hebben we nu 3 degradatieclubs gehad. Na woensdag en zaterdag tegen Ajax en PSV weten we pas of we echt om de titel mee kunnen doen.
pi_54218110
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:16 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Mee eens, met Heracles, AZ en VVV hebben we nu 3 degradatieclubs gehad. Na woensdag en zaterdag tegen Ajax en PSV weten we pas of we echt om de titel mee kunnen doen.
We staan 2-3 punten van de vierde plek terwijl Heerenveen doorgaans voor de winterstop nogal op reserve speelt. Ik vrees dat de doelen moeten worden bijgesteld. Waar is het kampioensfeest eigenlijk?
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:36:01 #59
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54267623
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54268866
Arme Lasse

Was maar bij ons gebleven.
pi_54269827
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 10:22 schreef SCH het volgende:

[..]

We staan 2-3 punten van de vierde plek terwijl Heerenveen doorgaans voor de winterstop nogal op reserve speelt. Ik vrees dat de doelen moeten worden bijgesteld. Waar is het kampioensfeest eigenlijk?
Ware het niet dat in Januari Alves weggaat, en het team zich dan weer even moet 'herpakken'
Trots van het Noorden!
pi_54271387
quote:
Hij had het zelf gewild... Zijn eigen probleem. Wij hebben nu superspitsen
pi_54282756
Ik heb er zin an.
pi_54285218
Onrust bij Ajax en PSV...ben benieuwd.
  woensdag 31 oktober 2007 @ 16:39:14 #65
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_54286024
Iets zegt me dat Ajax het thuis in de ArenA niet gaat halen vanavond. Na verlenging of zo gaat het mis. Hoop dat ik er naast zit. Maar i.i.g. afscheid nemen van Jaap Stam als hij tenminste op de tribunes zit.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_54286727
Het wordt heel spannend vanavond.
Koeman naar Valencia... Zo, dan gaat Jol waarschijnlijk naar PSV
Ik hoop op winst voor Heerenveen! Morgen moet Heerenveen 2 tegen ADO Den Haag.
Wordt dus ook spannend!
pi_54295808
Kutavond. De spelers haddden weer dat fletse, alsof ze verkrampen in die grotere stadions. Terwijl er toch echt mogelijkheden waren geweest. Twee doelpunten uit discutable vrije trappen en vooral veel countervoetbal van de tegenstander. Maar het geloof was er neit, de beleving niet, ook niet bij de Heerenveensupporters.

Verloren en nare avond in een lege Arena, wat een kutsfeer.
pi_54295844
Maar we zitten nog steeds in het bekertournooi, dan de beloftes maar
pi_54302042
Ja, vanavond de beloftes tegen zwakke ADO Den Haag
  donderdag 1 november 2007 @ 18:14:01 #70
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54302581
quote:
Henk Herder: ‘Duel ADO zeker geen kansloze missie’

01 november 2007

Jong Heerenveen neemt het vanavond in de bekerstrijd op tegen ADO Den Haag. De thuisclub is favoriet, maar Heerenveen zal zich niet zonder slag of stoot gewonnen geven. ,,Het is zeker geen kansloze missie,’’ aldus trainer Henk Herder.


Van grootspraak is geen sprake. Herder is reëel. ADO Den Haag is in zijn ogen favoriet. De ploeg van trainer Wiljan Vloet heeft het thuisvoordeel en is de laatste weken aan een goede serie bezig. ADO Den Haag speelde zondag gelijk bij Volendam, maar won daarvoor vier maal op rij.

,,Natuurlijk is ADO favoriet,’’ aldus Henk Herder. ,,maar wij kunnen een aardig elftal op de been brengen en het ze zeker lastig maken.’’ ADO Den Haag heeft na de degradatie van afgelopen seizoen een verjongingskuur ondergaan. Het elftal van Wiljan Vloet kwam slecht uit de startblokken, maar maakte de afgelopen weken indruk.

Henk Herder zag ADO Den Haag twee maal in actie. Tegen Fortuna Sittard (3-0 zege) en afgelopen zondag toen de Haagse club in Volendam op een 2-2 gelijkspel bleef steken. ,,Maar dat is geen slechte prestatie,’’ aldus Henk Herder. ,,Volendam uit is een lastige tegenstander en ADO had zeker recht op een gelijkspel. Ze speelden goed.’’

De trainer van jong Heerenveen weet niet hoe hij de krachtsverhoudingen moet inschatten. ,, Ik heb ADO twee keer zien spelen, maar dat was tegen een andere eerstedivisionist. Ik heb geen idee hoe sterk wij zijn ten opzichte van ADO. Dat moet vanavond blijken. Ik ben benieuwd hoe we het gaan doen.’’

Van onderschatting van de zijde van ADO Den Haag zal geen sprake zijn, verwacht Henk Herder. ,,ADO heeft een mix van jonge talenten en ervaren spelers. Die zullen de boel wel op scherp zetten. Bovendien ken ik Wiljan Vloet, hij is er de man niet naar om ons te onderschatten. ADO neemt Heerenveen serieus, ze hebben ons al twee maal bekeken. Dat zegt genoeg.’’

De bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag is door de miskleun van PSV, dat Heerenveen met 3-0 versloeg maar gediskwalificeerd werd omdat de Eindhovenaren met een ongerechtigde speler in het Abe Lenstra Stadion aantraden, een extraatje waar niet op gerekend was. Volgens Henk Herder leeft het bekerduel bij zijn spelers dan ook enorm.

,,Dit zijn speciale wedstrijden. We spelen in een mooi nieuw stadion en er is veel aandacht van de media. Voor de spelers is het niet alleen een leerzame ervaring, maar ook een kans om te tonen wat ze in hun mars hebben. Tegen ADO liggen er mogelijkheden, maar als trainer kijk ik niet verder dan vanavond. Mochten we doorkomen dan is iedere tegenstander welkom.’’


.

Dit is de opstelling van afgelopen weekend, een andere opstelling is niet gegven..

Opstelling Heerenveen: Etemadi, Siwe, H.Drost, Jong-A-Pin, J.Drost, Loohuis, Prager, Mattes, Smarasson, Matusiak, Henrique (Rozendaal 75).
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  donderdag 1 november 2007 @ 18:15:19 #71
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_54302616
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=139865

hier nog een video voorbeschouwing ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_54302641
Zou leuk zijn als er net zo'n stunt inzit als Jong Ajax, een aantal jaren geleden .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54302787
Met een team als wat hierboven staat is het zeker niet onmogelijk om te winnen van ADO.
pi_54302872
Ik weet niet hoe sterk of zwak ADO is, maar met een opstelling van Jong Heerenveen met Drost, Jong-A-Pin, Drost, Prager en Matusiak kan er misschien best een stunt inzitten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54302918
quote:
Alves trekt naar Manchester City'


Afonso Alves verruilt SC Heerenveen in de winterstop voor Manchester City. Volgens De Telegraaf bereikte de Friese club woensdag een principeakkoord met de Engelse club over een afkoopsom.

Volgens de ochtendkrant heeft Citizens-voorzitter Thaksin Shinawatra een bedrag van twintig miljoen euro apart gelegd en bestaat de mogelijkheid dat Georgios Samaras in de deal wordt betrokken. De Griekse aanvaller speelde in het verleden al drieënhalf seizoen in het Abe Lenstra Stadion.

De Telegraaf meldt verder dat zowel Shinawatra als coach Sven-Göran Eriksson gisteren de Friese stad aandeden om de deal af te ronden. Met een derde plaats presteert Manchester City dit seizoen uitstekend, maar Eriksson krijgt van de voormalige Thaise premier de vrije hand om zijn selectie te versterken.

Alves (26) kwam dit seizoen om verschillende redenen negatief in het nieuws, maar zijn zeven treffers tegen Heracles Almelo betekenden naast een record en wereldwijde bekendheid ook de ommekeer. De achtvoudig international (één treffer) scoorde daarna ook de winnende tegen AZ (0-1) en was tweemaal trefzeker op verplaatsing bij VVV-Venlo (0-4).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')