abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53774330
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:43 schreef --- het volgende:

[..]

Ik gebruik ook geen postzegels meer. ik plak gewoon 1 gram goud in het rechterhoekje, de pauperts van de tnt zoeken het zelf maar uit. ik ga echt niet in de rij staan voor een postzegel. zijn ze nou hellemaal van de pot gepleurt

ik zag laats een n00b, die was zo arm, dat hij maar 1 arm had.
pi_53774364
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:45 schreef beverton het volgende:

[..]

ik zag laats een n00b, die was zo arm, dat hij maar 1 arm had.
tss wat een paupert. Kan niet eens een arm betalen.... was zeker een fin?
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53774405
ja maar die fin had dan wel weer een uitschuifbare neus, vreemd. dat is zeker helemaal ''bling-bling''?
pi_53774444
Nadeel is wel dat de vaatwasser alleen maar vaatwasblokjes gebruikt. Ik heb het nog geprobeert met een echte diamant. Maar schoon word de vaat er niet van. Dat was dus de reden dat ik gewoon de gehele dag nieuw servies laat bezorgen.
--- O, zo!
pi_53774465
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:47 schreef beverton het volgende:
ja maar die fin had dan wel weer een uitschuifbare neus, vreemd. dat is zeker helemaal ''bling-bling''?
Nee joh, dat is een klossjaar, een sukkelaar, die heeft het zelf gezocht
--- O, zo!
pi_53774502
Ik ben nu onderweg naar kamer 432 sectie b platform 4c, ik denk dat ik daar nog wat de neuken valt.
--- O, zo!
pi_53774515
ik heb een boek geschreven over het leven in de ww, met een leuk bedrag op de bankrekening. het is in 1 klap een bestseller geworden waardoor ik nog meer geld kreeg
pi_53774534
Heb jij het nou ook zo, dat je voor ieder subforum van fok.nl een andere computer hebt? tevens ook voor iedere functie van het forum zoals my AT en de gewone actieve topics?
--- O, zo!
pi_53774587
ik had laats een prive leger gekocht, een stuk of 100 man. zijn ze met een del van mijn wagenpark ervan door gegaan. maar zo erg was dat niet hihiihihihi ( overdreven hoi ik te veel geld lachje) want ik had nog een garage vol met autos
pi_53774687
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 20:53 schreef beverton het volgende:
ik had laats een prive leger gekocht, een stuk of 100 man. zijn ze met een del van mijn wagenpark ervan door gegaan. maar zo erg was dat niet hihiihihihi ( overdreven hoi ik te veel geld lachje) want ik had nog een garage vol met autos
WHAHAHAHAHAA Dat zal ze leren.

Ach je hecht op een gegeven moment gewoon geen waarde meer aan spullen. Gaat het kapot, koop je een nieuwe, maar het gaat nooit kapot maar koop toch een nieuwe... hahaha
--- O, zo!
pi_53774729
ja ha ha ha, dat zijn wijze worden mijn trouwe collega.
pi_53774786
Ik steun landen die kampen met aids. Ik stuur de ouders een standaart bedrukt kaartje met daarop de tekst: Koop maar een nieuw kind. En doe daar een in mijn ogen een klein bedrag tegen over. respectievelijk 18 keer het jaarsalaris van de ahold topman. zodat ze de 18 jaar nog wel doorkomen.
--- O, zo!
pi_53774813
Niet dat ik zou willen leven als de ahold topman . komop zeg. dan ben je echt een sloebertje
--- O, zo!
pi_53774830
Ahuh, probeer ONZ even.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')