quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:30 schreef Dreammaster het volgende:
friezen hebben anders wel een goed gevoel voor taal omdat ze (meestal) twee-talig zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Officiële taal <--> niet huilen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Officiële taal <--> niet huilen.
wat zeur je nou man? Weet je wel hoe groot Friesland vroegah was?? Juist, nu is het nog maar een provincie (en wat voor 1quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:28 schreef Kenkerkees het volgende:
Ik stel voor dat we Friesland en misschien ook Limburg afstoten van ons mooie landje, ze daarna met al onze legerkrachten aanvallen, vervolgens het land terug vorderen en normale mensen in het land plaatsen!
Wie wil me helpen?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef Apotheose het volgende:
[..]
![]()
Tis wat he... Friezen dit , Friezen dat, Friezen zus, Friezen zo....Nog nooit 1 stap in onze mooie rustige provincie gezet maar meteen wel een oordeel hebben.
![]()
[..]
wat zeur je nou man? Weet je wel hoe groot Friesland vroegah was?? Juist, nu is het nog maar een provincie (en wat voor 1). WE WANT OUR LAND BACK!!!!!
(wie helpt?)
If that is what it takes...quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:38 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Ga je nu met je trekker mijn land ommaaien?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
If that is what it takes...Je land EN je vooroordelen
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar Friesland moet natuurlijk wel worden losgestoken van Nederland en de Waddenzee ingeduwd worden
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef Koenz0r het volgende:
FRIESLAND IS GEWOON....
Wel behaard.
[afbeelding]!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:36 schreef Apotheose het volgende:
wat zeur je nou man? Weet je wel hoe groot Friesland vroegah was?? Juist, nu is het nog maar een provincie (en wat voor 1). WE WANT OUR LAND BACK!!!!!
(wie helpt?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |