Endless ocean, Zack & Wiki, RE:UC, Dewy's Adventure en dan nog een paar 3rd party titels als Lego Star Wars en Guitar Hero 3.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
Over twee weken komt Metroid Prime 3 (![]()
![]()
), over 6 weken Super Mario Galaxy. En dan?
Ik zie het niet zitten, TBH.
30 novemberquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Umbrella Chronicles dit jaar nog uit in Europa dan?
RE en GSquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:10 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan maar hopen dat het een beetje fatsoenlijke game wordt.
Ik wil namelijk veel zin in een on-rails game.![]()
Zover k heb gelezen gaat dat wel de bedoeling zijn ja..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Gaat dat plastic opzetstukje voor umbrella chronicles ook los te koop zijn?
Klinkt aardig. Hoe kom je aan die info btw?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:47 schreef BMH het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat er wel wat aardige wii ware games aan zitten te komen. In Nederland worden er al heel wat ontwikkeld.
Helaas zijn een deel van deze games geporte browser games (van die 3d race games etc). Maar als ik het zo hoor komt er ook wel wat origineels uit
Ik studeer Game Design en kep gisteren even meegekeken bij de stage presentaties van 3e jaars studenten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:16 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Klinkt aardig. Hoe kom je aan die info btw?
Breda..?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik studeer Game Design en kep gisteren even meegekeken bij de stage presentaties van 3e jaars studenten.![]()
echt zeker een toffe game ja.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:15 schreef Jesse_ het volgende:
super metroid is best wel tof, alleen af en toe wel moeilijk![]()
Zeiknicht.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent echt een te erge hypehoer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Aanstellerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij bent echt een te erge hypehoer.
Niet iedereen. Ik zit er niet op te wachten hoorquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Aansteller![]()
Volgens mij zit iedereen te wachten op Mario Galaxy hoor. Moet wmb de eerste leuke Wii-game worden. Zelfs de PS3 doet het beter qua games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |