Met een spel overleeft de 360 het even min als de wiiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:33 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.
Het ziet er echt niet uitquote:Ligt het aan die screens of ziet Mario Kart er gewoon echt niet uit? Ziet er allemaal een beetje saai uit![]()
hoe bedoel je dat.. met een spel?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef disjfa het volgende:
[..]
Met een spel overleeft de 360 het even min als de wii
Ik bedoel een spel. één spel. Ik jouw post kon ik 1 (een) spel vinden die ik waardig vond aan leuk zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:42 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat.. met een spel?
toch lijkt me het leuker als mario kart er wat beter uitzag, maargoed we moeten maar wachten totdat hij uit is...
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:08 schreef MaHawK het volgende:
Het ziet er naar uit dat de Wii eindelijk op stoom begint te komen. Ben benieuwd wat er vandaag nog allemaal aangekondigd gaat worden.
Wat doe je dan in het Wii topic?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Enige nieuws waar ik warm van werd was Fire Emblem DS.
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
aaah, ik kon het ook al niet vinden op nieuwssites...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:36 schreef BMH het volgende:
[..]
In mijn ogen is het SSX tricky meets Mariokart. Dus vandaar
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hier ben ik het dan wel mee eens.. Feit dat Nintendo de devkits zo laat verstuurde heeft er niet aan bijgedragen dat er eigenlijk maar 1 console waardige launchgame was. (Zelda)
Aan de andere kant, de analisten zaten er ook weer eens naast.. Hadden er wat meer positieve analisten (Positief gestemd in het voordeel van Nintendo dan..) rondgelopen, dan hadden developers misschien de console ook niet afgeschreven nog voordat deze uberhaubt gelaunched was..
![]()
Er was immers niemand die had kunnen durven voorspellen dat die gekke console met zijn "gimmicky" besturing het bijna beter zou gaan doen dan de eerder gelanchte XBX360 en de overhypte, veelste dure PS3.
MII WAAAAAAAANT BWIIIIIII!
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat niemand dat voorspeld zou hebben. Ik dacht dat de Wii veruit het best zou lopen. Ding kost bijna niks, het is makkelijk te besturen en iedereen was helemaal lyrisch over de nieuwe controls.
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:33 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Eigenlijk best logisch dat bijna geen enkele analist dit verwacht had. Nintendo had met de N64 en Gamecube veel aanhang verloren, "Nintendoën" werd "Playstationen" en qua marketing was Nintendo altijd ruk. Tel daarbij op dat de graphics van de Wii helemaal niet meekunnen met die van de 360 en PS3 en het risico om van de vertrouwde weg te stappen door een compleet nieuwe controller als standaard te gebruiken en je hebt lage verwachtingen van een console.
Denk dat Reggie en Iwata goed werk hebben geleverd de laatste jaren![]()
Er was al een Zelda bij de launch, een jaar later komt Mario en het jaar daarop Mario Kart. Tussendoor Mario Party, Paper Mario, RE4, Excite Truck en nog een aantal andere redelijke games. Het kan altijd beter, maar je moet niet je AAA titels allemaal in hetzelfde jaar uitbrengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Er word niets aangekondigt en ik vraag me eigenlijk af waar jij die stoom vind. Enige wat er nu aan gaat komen zijn een paar games die bij launch er al moesten zijn
Bij Apple kwam dat ook pas toen er een nieuwe wind door het bedrijf ging blazen (Steve Jobbs die weer aan het roer kwam). Op een bepaald moment moet in mijn ogen een bedrijf een andere richting ingaan om te overleven. Apple heeft dat gedaan door de MP3 spelers, Nintendo heeft dat nu gedaan met de NDS en Wii en persoonlijk denk ik dat Ken Katarugi te lang aan het roer van de Playstationdivisie heeft gestaan en dat merken ze nu.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ach, dat was bij Apple ook zo. Dat stelde ook geen ruk meer voor, terwijl het imago nu topnotch is. Wii heeft eigenlijk dezelfde gimmickmarketing van Apple overgenomen. En dat de PS3 het goed zou doen wegens de naam had gekund, maar is natuurlijk lang niet zeker. Het kan nog veranderen natuurlijk, maar dat ding is nu gewoon veel te duur voor de gemiddelde gamer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:50 schreef Ruzbeh het volgende:
Heeft iemand de volledige release lijst voor oktober, november en december?
quote:Oct. 1: MLB Power Pros from 2K Sports
Oct. 1: Dragon Blade: Wrath of Fire from D3Publisher of America
Oct. 2: Crash of the Titans from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 5: Balls of Fury from DSI Games
Oct. 8: Donkey Kong: Barrel Blast from Nintendo
Oct. 9: FIFA 08 from Electronic Arts
Oct. 9: Bleach: Shattered Blade from SEGA
Oct. 9: LOONEY TUNES: ACME ARSENAL from WB Games
Oct. 10: Arctic Tale from DSI Games
Oct. 15: Sea Monsters from DSI Games
Oct. 16: Thrillville: Off the Rails from LucasArts
Oct. 22: EA PLAYGROUND from Electronic Arts
Oct. 23: Backyard Football from Atari, Inc.
Oct. 23: The Sims 2 Castaway from Electronic Arts
Oct. 23: Rockstar Games Presents Table Tennis from Rockstar Games
Oct. 23: The Legend of Spyro: The Eternal Night from Sierra Entertainment, Inc.
Oct. 23: NARUTO: Clash of Ninja Revolution from TOMY Corporation
Oct. 25: M&M'S Kart Racing from DSI Games
Oct. 28: Guitar Hero III: Legends of Rock from Activision
Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
Oct. 30: Ben 10: Protector of Earth from D3Publisher of America
Oct. 30: Showtime Championship Boxing from DSI Games
Oct. 30: NEED FOR SPEED PROSTREET from Electronic Arts
Oct. 30: THE SIMPSONS from Electronic Arts
Oct. 31: Manhunt 2 from Rockstar Games
October: Spider-Man: Friend or Foe from Activision
October: Bee Movie Game from Activision
October: Tony Hawk's Proving Ground from Activision
October: Ultimate Duck Hunting from Detn8 Games Ltd.
October: Mercury Meltdown Revolution from Ignition Entertainment
October: Namco Museum Remix from NAMCO BANDAI Games America
October: Code Lyoko: Quest for Infinity from The Game Factory
October: Avatar: The Last Airbender - The Burning Earth from THQ
October: Bratz: The Movie from THQ
October: Cars: Mater-National from THQ
October: Nicktoons: Attack of the Toybots from THQ
October: SpongeBob's Atlantis SquarePantis from THQ
Nov. 5: Fire Emblem: Radiant Dawn from Nintendo
Nov. 6: DanceDanceRevolution Hottest Party from Konami Digital Entertainment, Inc.
Nov. 6: LEGO Star Wars: The Complete Saga from LucasArts
Nov. 6: Mario & Sonic at the Olympic Games from SEGA
Nov. 12: Super Mario Galaxy from Nintendo
Nov. 13: Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 3 from Atari, Inc.
Nov. 13: Godzilla Unleashed from Atari, Inc.
Nov. 13: Lara Croft Tomb Raider: Anniversary from Eidos, Inc.
Nov. 13: BLOCKS from Electronic Arts
Nov. 13: MEDAL OF HONOR HEROES 2 from Electronic Arts
Nov. 13: LUXOR: Pharaoh's Challenge from MumboJumbo
Nov. 13: Geometry Wars: Galaxies from Sierra Entertainment, Inc.
Nov. 19: Link's Crossbow Training (packaged with Wii Zapper ) from Nintendo
Nov. 19: SMARTY PANTS from Electronic Arts
Nov. 20: Jenga World Tour from Atari, Inc.
Nov. 20: Puzzle Quest: Challenge of the Warlords from D3Publisher of America
November: Trauma Center: New Blood from Atlus USA
November: Star Trek: Conquest from Bethesda Softworks
November: Disney Princess: Enchanted Journey from Disney Interactive Studios
November: Hannah Montana: Spotlight World Tour from Disney Interactive Studios
November: High School Musical: Sing It from Disney Interactive Studios
November: Garfield Gets Real from DSI Games
November: Furu Furu Park from Majesco Entertainment
November: AMF Bowling: Pinbusters! from Mud Duck Games
November: Ghost Squad from SEGA
November: WWE SmackDown vs. Raw 2008 from THQ
November: Brothers in Arms: Road to Hill 30 from Ubisoft
November: CSI: Hard Evidence from Ubisoft
November: My Word Coach from Ubisoft
November: Petz: Catz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Dogz 2 (name not final) from Ubisoft
November: Petz: Horsez 2 (name not final) from Ubisoft
November: Rayman Raving Rabbids 2 from Ubisoft
Dec. 4: Alvin and the Chipmunks from Brash Entertainment
Dec. 4: The Golden Compass from SEGA
December: MX vs. ATV Untamed from THQ
December: Super Swing Golf Season 2 from Tecmo, Inc.
December: Rygar: The Battle of Argus from Tecmo, Inc.
December: Cranium: Kabookii from Ubisoft
December: Nitrobike from Ubisoft
Wanneer komt batallion wars hier ook alweer ?quote:Oct. 29: Battalion Wars 2 from Nintendo
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:24 schreef EvilMarc het volgende:
wtf? wii fit channel ?
quote:Nintendo voorziet de Wii-spelcomputer ook van drie nieuwe Wii-kanalen. Het gaat om het Nintendo Channel for All, het Mii Contest Channel en het Wii Fit Channel. In het Nintendo Channel for All kunnen trailers van aankomende Wii- en DS-spellen bekeken worden en bovendien zijn er demo's voor de Nintendo DS te downloaden. Gebruikers kunnen inzien hoe vaak een spel verkocht is en hoeveel tijd andere gebruikers aan een spel besteden.
Het Wii Fit Channel wordt samen met de gelijknamige softwaretitel uitgebracht. De titel Wii Fit combineert een gezonde workout met spelelementen. De game wordt geleverd met de 'Wii Balance Board', een soort combinatie van een steps-plank en een weegschaal. In het bijbehorende kanaal kunnen gebruikers hun voortgang bijhouden zonder Wii Fit te moeten opstarten. Ook kan via internet een 'afvalrace' met andere gebruikers worden gehouden.
Het Mii Contest Channel is ten slotte een soort Idols voor de Wii-avatars, waarmee Mii's beoordeeld en gedownload kunnen worden. Het is niet bekend gemaakt wanneer de nieuwe kanalen naar Europa komen. In Japan is Wii Fit vanaf 1 december te koop voor omgerekend 75 euro. In Nederland zal het spel pas in 2008 in de winkels liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |