Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:41 schreef djkoelkast het volgende:
Speel maar eens een paar weken Kartrider (http://kart.nexon.net) dat is zooo gaaf maar zooo niet mooi, lekker belangrijk, het gaat om de gameplay.
Alsof jullie vroeger Wolfenstein uitlachten omdat het er niet uit zag. Kom op zeg. Graphics fanboys moeten lekker een xbox/ps3 kopen.
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Die downloadable Final Fantasy game lijkt me wel interessant.
Vanavond VS tijd of vanavond Nederlandse tijd?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:18 schreef depax het volgende:
begrijp niet dat je je wii nog wilt verkopen nu naar al dit nieuws.
en vanavond is us conference er wordt gezegd dat nintendo daar red steel 2 laat zien.
idd, er zit nog al een verschil tussen een wii game waar je 50 euro, en een gratis internet spelletjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken op de term graphics fanboy omdat je van een game op een nieuw platform vind ik toch minstens mag verwachten dat hij er beter uitziet dat zijn voorganger op een ouder platform.
[..]
Ik hou niet zo van FF maar wat ik daar het meest interessante van vind is wat de filegrootte gaat worden.
idd, maar ik verwacht dat ze deze game nog wel even oppoetsen, voordat tie uit gaat komenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:54 schreef Tomasso het volgende:
Beetje jammer dat ze de textures van de DS versie hebben gebruikt, alleen wat lichteffecten erbij hebben gedaan.
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:16 schreef gamefreek het volgende:
Endless Ocean
Mooie game voor tussendoor![]()
Voornamelijk het verkennen van de oceaan en dan zul je wel opdrachten moeten uitvoeren zoals het fotograferen van een bepaalde vis of koraalsoort.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Lijkt mij echt super gaaf en toch twijfel ik dan wel weer.. ik weet nog niet wat de bedoeling van het spel is maar het ziet er gewoon gaaf uit!
Ik kan DD!! tegenwoordig niet meer leuk vinden. Dat terwijl ik het spel bij het begin heel erg leuk vond. Zelfde met Mariokart DS. Alleen kwam dat door de snakers.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:49 schreef __Saviour__ het volgende:
iets mis met double dash dan?
ik vind die erg leuk, stukken beter dan het enorm overgewaardeerde N64 deel.
Gaat het spel zo heten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:45 schreef BMH het volgende:
Ik ben aangenaam verrast. En ook blij dat Band Brothers eindelijk weer een vervolg krijgt (wii music). Mario kart tricky gaat Double Dash!! hopelijk snel doen vergeten.
Ik snap je probleem, sinds ik de 360 heb zit ik nooit meer op de Wii. Maar ik denk dat daar met mario galaxy, mario kart en metroid prime wel verandering in komt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |