Het is nog lelijker dan Double Dashquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
die look hoort gewoon bij mario kart.
Nee. Die grondtexturesquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ah volgende keer beter, dan wacht ik er met smacht op.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat een fucking megatons vandaag. En ik had niet eens de tijd om het te hypen!!
De look van lelijkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:46 schreef __Saviour__ het volgende:
De prijs... Eng.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:09 schreef Koning-Afwas het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn Wii ga verkopen.
Sinds ik een 360 heb gebruik ik em helemaal niet meer en als ik de releaselijst van beide consoles naast mekaar leg denk ik niet dat ik de Wii nog aan ga raken.
Iemand geinteresseerd?
Wii, 1 controller
Ethernet adapter
7 spellen + 2 VC games
Games: Zelda, Red Steel, DBZ: BT2, RE4: Wii Edition, Tony Hawk's Downhill, Super Mario Strikers en uiteraard Wii Sports.
VC games: Donkey Kong Country (SNES), Super Mario 2 (NES)
Leuk pakketje dus.
Prijs: 400 euro
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De look van lelijkSlecht excuus
Hey!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, je zou eigelijk niks anders verwachten van iemand die verliefd is op Kristel van K3.
Niet als je bedenkt dat dit pakketje me in totaal ongeveer 600 euro heeft gekost en dat alles nog steeds dezelfde prijs is als met de launch.quote:
Bekijk die disaster screens nog maar eens goed. I'll take mario kart any day..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
WowWat een nieuws vandaag zeg
Had ik niet verwacht. Motors in Mario Kart Wii, leuk idee, maar de screens zien er echt niet uit
Disaster ziet er daarin tegen veel beter uit
Mariokart is meer een "disaster"
Wii music lijkt me trouwens ook tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |