Maar toch!quote:Op maandag 8 oktober 2007 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, blaat Ralph, je hebt het eerste deel nooit gespeeld aap
Duck hunt heb je in wii play. En een goede onrails vinnik Rayman. Die rabbidshooters zijn m'n favoriete minigamesquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:14 schreef Dutch_Nelson het volgende:
nee man ,de wii ois perfect voor een on rails shooter,
Ik wens echt duck hunt en die andere arcade shit uit de arcade hallen.
Dat shit in Wii Play is geen Duck Hunt. Het lijkt niet eens op Duck Hunt omdat er zelfs UFOs in voorkomen. WTF.quote:Op maandag 8 oktober 2007 21:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Duck hunt heb je in wii play. En een goede onrails vinnik Rayman. Die rabbidshooters zijn m'n favoriete minigames![]()
En een vervolg daarop is ghost squad en komt over een paar maandjes hier uitquote:Op maandag 8 oktober 2007 23:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Nee man virtual cop ofzow
quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
En een vervolg daarop is ghost squad en komt over een paar maandjes hier uit
mediamarkt. Ebayquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef super-muffin het volgende:
Zijn die Wiimotes nou al ergens te krijgen. Alleen tennissen is niet zo leuk.
Ga dan wii Bowlen in training modequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef super-muffin het volgende:
Zijn die Wiimotes nou al ergens te krijgen. Alleen tennissen is niet zo leuk.
Yeps, de boxart ziet er idd goed uit. Ben bang dat de game echter een tijdje moet wachten. Teveel titels die uitkomen deze herfst/winter.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:17 schreef Oksel het volgende:
Vette boxart. Volledig nieuw spel he? Wii exclusief?
Leuk, ik kende de trainingmode niet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga dan wii Bowlen in training modeDan moet je de 2e hebben waarbij er steeds meer kegels bijkomen
Alleen niet geschikt voor mensen die een drang hebben om steeds hun highscore te verbeteren![]()
* Maraca heeft spierpijn
26-10: Metroid Prime 3quote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:10 schreef Fnx2 het volgende:
God wat is het saai op de Wii op dit moment zeg :S
Speel op het moment elke dag op de 360, maar de games op de wii vind ik tot nu toe kwalitatief niet top genoeg. RE was wel tof, Zelda ook, maar daar blijf het wel een beetje bij.. Enige waar ik nu naar uitkijk is Mario Galaxy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |