Dit gaat naast SMG ook een verkoophit worden. Het ziet er nog steeds zo gaaf uitquote:Op zondag 7 oktober 2007 20:33 schreef depax het volgende:
tomasso!
battelion wars 2 preview (kuju does it again)
http://www.nintencast.com/preview.php?subaction=showfull&id=1191605720&archive=&start_from=&ucat=4&
Gaat toch niet gebeuren...quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:42 schreef Pronk het volgende:
Is er eigenlijk al weer eens wat nieuws 'gelekt' over de nieuwe website van Nintendo.
Ik wil toch eindelijk mijn sterren wel eens inwisselen voor Nintendo Points.![]()
Nee, het zal wel net zo ondergewaardeerd worden als het eerste deel. Enige minpuntje over het eerste deel is dat het geen multiplayer had, verder zijn de controls, graphics en het speelplezier perfect uitgewerkt. Snap ook echt niet dat er zoveel gebitsjd is over de controlsquote:Op maandag 8 oktober 2007 10:35 schreef donderopman het volgende:
[..]
Dit gaat naast SMG ook een verkoophit worden. Het ziet er nog steeds zo gaaf uit
quote:Nieuwe Wii-versie verwacht tegen kerstperiode
Door Tom Rosens, maandag 8 oktober 2007 10:35, views: 10.038
Nintendo heeft een nieuw model van zijn populaire Wii-spelcomputer ontwikkeld. Naar verluidt kunnen er op de nieuwe telg ook dvd's worden afgespeeld en is de console voorzien van een nieuw kleurtje.
Nintendo heeft voor het nieuwe model een nieuwe zogenoemde universele productcode aangevraagd in de Verenigde Staten. Het feit dat de fabrikant een nieuwe code aanvraagt, betekent dat het nieuwe model enkele nieuwe eigenschappen heeft, zo meldt Codename Revolution. Volgens de gamesite zou het mogelijk zijn dat de nieuwe Wii dvd-films kan af spelen. Het oude model kan dit in theorie wel, maar ontbreekt een licentie om gebruik te kunnen maken van deze functionaliteit. Deze keuze is bewust gemaakt om de prijs laag te houden.
Een nieuwe kleur is ook een mogelijkheid. Al bij de aankondiging van de Wii op de E3 in 2005, werd het apparaat getoond in de kleuren wit, zwart, grijs, rood en groen. Overigens was de Wii toen bekend onder de naam Revolution.
Het is afwachten wat Nintendo deze kerst voor verrassingen in petto heeft. Een bundel met het spel Mario Galaxy, dat op 16 november uitkomt op de Wii, is ook een mogelijkheid.
Mischien moet je even op nintendo.nl kijken. Daar staat de lijst van VC games die er hier zijnquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
SNES-games downloaden? Dat ga ik thuis proberen. Staat Donkey Kong daar bij?
Donkey Kong Country 1 en 2 zijn nu beschikbaar, 3 later ongetwijfeld ookquote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
Ik heb Donkey Kong Country op VC.quote:Op maandag 8 oktober 2007 14:15 schreef JDude het volgende:
Waarschijnlijk als die uitkomt!quote:Op maandag 8 oktober 2007 15:45 schreef _Flea_ het volgende:
Wanneer komt Mario Bros. 3 voor de VC?
Als ze dat gaan doen dan wil ik stiekem wel een firmware update voor de huidige Wii zodat deze dat ook kan.quote:
Moet in principe kunnen. De huidige Wii's zijn hardwarematig gezien prima in staat DVD's af te spelen, maar de software ervoor zit er niet op.quote:Op maandag 8 oktober 2007 17:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als ze dat gaan doen dan wil ik stiekem wel een firmware update voor de huidige Wii zodat deze dat ook kan.
Ben na 2 uur gestopt met eerste deel, die controls waren echt verkeerd. Sowieso haalde het spel het niet met wat ik toen op de Advance had gespeeld. 3D zuigt.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het zal wel net zo ondergewaardeerd worden als het eerste deel. Enige minpuntje over het eerste deel is dat het geen multiplayer had, verder zijn de controls, graphics en het speelplezier perfect uitgewerkt. Snap ook echt niet dat er zoveel gebitsjd is over de controls.
BWii staat bij mij trouwens op nr 1 op m'n most-wanted list. SMG komt op nr 2.
Ja, blaat Ralph, je hebt het eerste deel nooit gespeeld aapquote:Op maandag 8 oktober 2007 20:03 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ben na 2 uur gestopt met eerste deel, die controls waren echt verkeerd. Sowieso haalde het spel het niet met wat ik toen op de Advance had gespeeld. 3D zuigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |