Jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Rayman, heb jij WarioWare?
Weet ik nietquote:Zo ja wat is je Can Shooter high score?
Misschien als er een Wii Ware variant komt op die gamequote:Op maandag 15 oktober 2007 09:53 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben volgens mijzelf echt ENORM goed in Can Shooter.Maar ik wil dus met andere mensen vergelijken. Erg jammer dat er geen online ranking ofzo is voor dit soort shit.
quote:Capcom onthult Umbrella Chronicles Expert Pack
Een pakket van het exclusieve Resident Evil: The Umbrella Chronicles voor de Wii dat mooie dingen voor de echte verzamelaar zal bevatten.
Resident Evil: The Umbrella Chronicles zal een on-rail shooter worden waardoor Nintendo volop haar Wii Zapper aan het promoten is in combinatie met dit spel van Capcom. In Japan zal er een zogenaamd Expert Pack uitkomen op 16 november. Voor omgerekend ¤51 wordt je eigenaar van het pakket waarin het volgende zit:
# Resident Evil: The Umbrella Chronicles
# Wii Zapper
# Klein boekje
# Stickervel m.b.t. het personage Wesker.
quote:Een pakket van het exclusieve Resident Evil: The Umbrella Chronicles voor de Wii dat mooie dingen voor de echte verzamelaar zal bevatten.
Woohooquote:# Klein boekje
# Stickervel m.b.t. het personage Wesker.
Vooral dat stickervel doet het hemquote:
Alleen jammer dan de Makro in Best nooit de games heeft die ik wil hebben, grijp er altijd naastquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Galaxy gaat bij de Makro 33 euro ex BTW kosten.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Galaxy gaat bij de Makro 33 euro ex BTW kosten.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vier toppers voor de Wii:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85405
Yeah!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.ds-gamer.nl/thomas/wormsk.wmv
Worms![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |