quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste doelpunt is overigens de fout van Jaap Stam, die na zijn rush de Ajax-verdediging in problemen brengt.
Vind ik niet. Hij werd helemaal niet aangepakt en kon gewoon doorlopen tot in het strafschopgebied. Dat dan de rest van het team dat gat niet opvangt is gewoon slecht, maar ik geef Stam niet de schuld.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Eerste doelpunt is overigens de fout van Jaap Stam, die na zijn rush de Ajax-verdediging in problemen brengt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nouja, v. Halst zei het ook al, de verdediging staat gewoon totaal niet op z'n plaats, ogararu die helemaal verkeerd loopt, urby aan de verkeerde kant.
Jaap maakt vaker dit soort rushes, dan nemen ze wel de goede posities in, ik vind niet dat je dit jaap mag aanrekenen!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Wooldoor het volgende:
Van Suarez en Huntelaar kan je op aan, dat zijn de enigen die een beetje niveau halen samen met Heitinga.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:48 schreef Mr.Mills het volgende:
Het is verdomme toch ook van de zotten dat echt iedereen vooraf aan het seizoen ziet dat Ajax ook verdedigend versterkt moet worden, maar elk fucking jaar is de technische staf "tevreden" met de "huidige selectie". En dan twee maanden later maar weer zielig doen, bah.
Heitinga vond ik tegenvallen vandaag, net als Gabri. Gabri speelt het beste als er een aanvallende speler voor hem staat, niet de ook verdedigend ingestelde Delorge. Was goed dat Henk hem wisselde anders had hij vast rood gehad. Had hij al kunnen hebben toen hij geen afstand nam bij een vrije trap.quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Wooldoor het volgende:
Van Suarez en Huntelaar kan je op aan, dat zijn de enigen die een beetje niveau halen samen met Heitinga.
Die heb ik liever dan Urby ja!quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:50 schreef jna het volgende:
Met Colin erbij zou zo'n verdedigingsfout nooit zijn gemaakt
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:53 schreef Noshiba het volgende:
Die buitenspelers van ons![]()
er is maar 1 man die ons redden kan!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die helpt ons langs Utrechtquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:09 schreef Damzkieee het volgende:
Kan ik hier ook uithuilen?
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
De snelste speler die ik ooit in het echt gezien heb.. Rommendahl is daar vergeleken niks bij.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:06 schreef Chadi het volgende:
Ach ja .. Zoals die kle zei Ougararo had moeten inzakken of desnoods de middenvelder
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij werd helemaal niet aangepakt en kon gewoon doorlopen tot in het strafschopgebied. Dat dan de rest van het team dat gat niet opvangt is gewoon slecht, maar ik geef Stam niet de schuld.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan heb je Ismael "De kwieke hazenwindhond" Urzaiz nog nooit zien spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |