Precies andersom, Gauloises als de automaat geen Lucky's meer heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:57 schreef Fip het volgende:
Gauloises BlauwEn soms Lucky Strike voor de afwisseling
quote:Op donderdag 6 maart 2008 20:09 schreef Jim.Beam het volgende:
Wat zijn die nieuwe blauwe verpakking van Camel? Tot het klepje lijkt er een plaatje van ijs op te staan oid.
neuh, er zijn nieuwe camel pakjes..quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:16 schreef Laertes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon light toch?
Ik rook 'normaal' niet, af en toe voor de lol kretek
[ afbeelding ]
Onder de hardcore rokers ben ik nu natuurlijk een mietje
die dus, gold wel te verstaan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:40 schreef lammegiraf het volgende:
Benson en Hedges
Die zijn er godverdomme uit, die waren gruwelijk lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:33 schreef Dick-Schaffa het volgende:
Lucky Strike Madura Silver
[ afbeelding ]
Ik kan het gewoon niet laten..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:16 schreef frame-saw het volgende:
Lucky Strike. En als dat niet in de automaat zit Marlboro (maar dan rook ik met tegenzin :p ).
En Light is nog best goed voor als je last van je keel hebt, maar dan rook ik liever niet
*Meldt* Taracquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef 6L6 het volgende:
Van de sigaretten die ik ooit aangeboden heb gekregen waren die van Marlboro nog het best te pruimen. Barclay was ook nog wel te doen, maar dat imago he. Camel vond ik het smerigst, na het pakje el cheapo sigaretten van de Aldi dat ik ooit gekocht had om vuurwerk aan te steken. Zijn er überhaupt mensen die die vage Aldi-sigaretten roken?
Oh, voor de volledigheid, ik ben dus geen verstokte roker.
Ditoquote:Op woensdag 12 maart 2008 09:46 schreef GoodfelIas het volgende:
[..]
Precies andersom, Gauloises als de automaat geen Lucky's meer heeft.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:13 schreef GauloisesB. het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me niet waar m'n username vandaan komt
galoewases (ongeveer)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |