every demon used to be an angelquote:Op woensdag 14 november 2007 20:30 schreef Mirel het volgende:
Goeie aflevering, ook al was er een baddy of the week, er gebeurde veel zoals dat Gladys wellicht een engel was, en die freecard bij het eind
quote:Despite what you may have heard, Reaper is not dead, undead, a zombie or otherwise shuffling off this mortal coil. After getting a few panicky emails (and bless you for caring about good TV!), I checked with the CW, and Reaper's rep tells me, "The show isn't airing, because we are premiering our new show Crowned, but it definitely has not been canceled. It will be back in the New Year."
Inside sources close to the show also confirm to me that "no decision has been made yet" regarding the show's longevity. Ten to twelve episodes were set to be produced. Eight episodes have aired.
Here's hoping it's true that Reaper will return! 'Cause I, for one, happen to think Reaper is just about the most watchable thing on the good ol' See Dub these days, and I highly recommend you check it out.
Ik zou voor Andi gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Leuke nieuwe ontwikkeling met die nieuwe vriendin/dochter van Satan. En ze mag er ook best wel zijn. Moeilijk kiezen tussen haar of Andy.
Gelukkig bij Reaper volgende week wel nog een aflevering.
Nee toch? De aflevering van deze week was voorlopig de laatste volgens de gids.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
...
Gelukkig bij Reaper volgende week wel nog een aflevering.
Volgens mij was de tent een uur later gewoon gesloten en de vessel viel uit de jas omdat metaal niet door de muur kan schijnbaar zoals dat ookal met de sieraden was.. en die naakte meid ontgaat me ff?quote:Op zaterdag 8 december 2007 01:28 schreef athlonkmf het volgende:
tja... laatste ep had wel flink veel fouten. Waar waren alle gokkers opeens gebleven? Waarom viel de vessel uit z'n jas? Waarom kregen wij naakte beelzebabe niet te zien?
ooooohjaquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat naakt van die babe in bubbelbad zou wel niet mogen omdat het op de "tiener" zender the CW wordt uitgezonden..
Idd.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:35 schreef Super7fighter het volgende:
Geweldige serie. Vorige week was het een stuk minder, maar de aflevering van gisteren was wederom lachen.
Sock die als advocaat optreedt, en zijn koffer opendoet. Een koffer vol met gereedschap. Ik kwam niet meer bij, wat een geweldig moment.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |