als die beurs weg gaat zal de opzet in het bestuur ook veranderen dat scheelt al een hoop. Het scoutingbeleid MOET meer worden gewaardeerd bij Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
die beurs maakt echt niks uit hoor, tis echt een spek en bonen aandeel.
laten ze gewoon het bestuur veranderen en het beleid weer op het scoutingsapparaat afstemmen. Eigen jeugd eerst, geen delorge, urzaiz etc.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
laten ze gewoon het bestuur veranderen en het beleid weer op het scoutingsapparaat afstemmen. Eigen jeugd eerst, geen delorge, urzaiz etc.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:44 schreef twi het volgende:
Jahoor, Siem de Jong met een goaltje en het is gelijk LitmanenOh en Loekie, ga je mede-Feyenoorders eens vervelen. Feyenoord staat weer eens een keertje eerste met 1 punt voorsprong, en jullie staan er gelijk weer veel beter voor. Over twee weken is alles weer anders en staat PSV bovenaan, Ajax tweede en Feyenoord derde. Face it, alledrie de ploegen zijn gewoon onstabiel voor woorden.
PSV 1-1 tegen NAC, Feyenoord 4-0 tegen PSV, over AZ maar niet te spreken. En diie willen kampioen wordenquote:Op zondag 7 oktober 2007 14:47 schreef Tazmaniac het volgende:
pfff.. kom je thuis.. 2-2 in blessuretijd tegen Sparta.. en ten Cate wilde kampioen worden
wat een teleurstelling!!![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:47 schreef MaxC het volgende:
We zijn nog steeds heel lang ongeslagen![]()
4 Maart was de laatste nederlaag![]()
Het spel van Rommedahl doet ook aan dat van Overmars denken...quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Of hij een tweede Litmanen is weet ik niet, maar zijn spel doet wel degelijk denken aan dat van de Litmanen uit '95.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:46 schreef ASroma het volgende:
[..]
![]()
de graafschap - Ajax 1-8 ?quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik kan me nog een 9-0 tegen Sparta herinneren uit 2001. Waar zijn díe wedstrijden gebleven?
Geen excuus, maar gezien de statistieken is Sparta gewoon een lastige tegenstander voor Ajax.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Mr-Sander het volgende:
Ik kan me nog een 9-0 tegen Sparta herinneren uit 2001. Waar zijn díe wedstrijden gebleven?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Mr-Sander het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het spel van Rommedahl doet ook aan dat van Overmars denken...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:51 schreef Mr-Sander het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:49 schreef twi het volgende:
[..]
Het spel van Rommedahl doet ook aan dat van Overmars denken...
Ben ik met je eens. Maar gelukkig zijn ze in Rotterdam ook zo down to earth geweest met Drenthe en de eerste stapjes van Wijnaldum.quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Anders laat je zo'n talent even rustig opkomen ipv hem nu al als nieuwe wereldtopper op te hemelen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:52 schreef Malibu-06 het volgende:
Anders laat je zo'n talent even rustig opkomen ipv hem nu al als nieuwe wereldtopper op te hemelen![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:53 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jullie gaan gewoon weer de kant op van 1995/1996![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |