abonnement Unibet Coolblue
pi_54218539
waarschijnlijk wordt het nog wel interessant tussen McSleazy en Callie
  zondag 28 oktober 2007 @ 11:23:56 #102
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54218918
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:34 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik vind Norman echt helemaal geweldig, zo'n schattige vent en vond het heel zielig dat hij een beroerte kreeg!!
Gelukkig leeft ie nog
Ja, maar nu zei hij opeens dat hij alleen chirurgie was gaan doen zodat hij gered kon worden door de chirurgen om hem heen... Bedoelt hij daarmee dat het niet zijn roeping is en dat hij weggaat?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_54224515
ja zoiets begreep ik er ook uit... vind ik zo jammer, vind Norman gewoon zooo schattig, haha!
Tralalalaaa
pi_54227952
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 11:23 schreef Zhenar het volgende:

Ja, maar nu zei hij opeens dat hij alleen chirurgie was gaan doen zodat hij gered kon worden door de chirurgen om hem heen... Bedoelt hij daarmee dat het niet zijn roeping is en dat hij weggaat?
Ja hij zei toch dat ie ging transferren naar psych? naar de psychiaters Hij zal niet helemaal uit beeld raken, denk ik. Misschien komt er wel weer een man met een zwangere buik van een cyste...
  zondag 28 oktober 2007 @ 19:19:55 #105
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54229061
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja hij zei toch dat ie ging transferren naar psych? naar de psychiaters Hij zal niet helemaal uit beeld raken, denk ik. Misschien komt er wel weer een man met een zwangere buik van een cyste...
Dan gaat ie dus samenwerken met die cheerfulle trut
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:25:00 #106
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54231534
Zo! Ik vond dit geloof ik de beste episode van dit seizoen tot nu toe! Alles was spannend en tof en dramatieus (is dat een woord?). Christina . Zelfs Meredith kon mn goedkeuring wegdragen dit keer. Callie .

Alleen George en Izzy vind ik nog steeds stom. Bah.

En zei Derek nu dat ie weer ging daten? OMG!
Whatever I want.
  zondag 28 oktober 2007 @ 21:26:36 #107
101884 PeRi
Allons-y!
pi_54231570
Oh en Ava!! Een beetje Karevs hart breken door terug te komen, te neuken en weg te gaan. Okay hij bleef wat lang weg, maar hij is een dokter, so what. Het was nooit haar intentie om te blijven, ze heeft een kind waar ze pretty fond op was. Evenals dr hubbie. Bleh.
Whatever I want.
pi_54232415
Was erg leuke aflevering inderdaad. Lexie word steeds liever

Ava heeft wel groot hoofd zeg
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  Moderator maandag 29 oktober 2007 @ 15:34:33 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_54245534
Aflevering 1 en 2 weer gezien en het begint weer goed Izzie en George Ik begin alleen Meredith wel echt strontirritant te vinden Wat mij betreft mag ze eruit En McDreamy is ook stom bij haar. Bailey en Christina zijn weer geweldig En Alex ziet er echt eng uit met dat baardje en langer haar, hij lijkt gelijk ook veel ouder Maar snel de andere afleveringen kijken dan kan ik hier weer verder lezen
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_54247138
"you can't have my apartment"
  maandag 29 oktober 2007 @ 21:33:18 #111
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_54252532
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef Rianne84 het volgende:
"you can't have my apartment"
Die was echt goed ja .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_54266503
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef Rianne84 het volgende:
"you can't have my apartment"
Ja, ik had zo'n big smile opm'n gezicht .
Hele fijne aflevering weer, echt Grey's .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  woensdag 31 oktober 2007 @ 07:47:05 #113
144213 Adidah
Het was wraak
pi_54277468
Lexie .
pi_54326386
Leuke aflevering ook weer die meiden met die jurk Izzy Lexie
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:42:16 #115
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_54327853
idd was een leuke aflevering met die operatie
  vrijdag 2 november 2007 @ 22:43:34 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_54327884
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 17:07 schreef Rianne84 het volgende:
"you can't have my apartment"

Maar dat die vrouw nu erin zit, zorgt wel voor nieuw spektakel gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54330235
Hahn tegen de Mcdokters: 'Are you two a couple?' !

Leuke aflevering weer, zaten veel goede momenten in. Tof dat Callie een beetje bijdraait, iedereen gunt het d'r geloof ik dat ze er overheen komt. Izzie en George blijven vreemd, maar toch zou het erg leuk kunnen worden samen. Gewoon omdat ze allebei vreemd zijn .

Mederith gaat nog 's heel erg bijdraaien en volwassen enzo worden.
pi_54336888
Ik vind de 'liefdesscenes' tussen Izzy en George een beetje maf. Bedenk me altijd dat de acteur (TR Knight) homosexueel is, dus dat die scenes echt suf voor hem moeten zijn
pi_54337936
was wel weeer een leuke aflevering.
Dat hele gedoe van gentlemens night was erg grappig...

DIe Hahn vind ik gewoon erg irritant..
  zaterdag 3 november 2007 @ 17:34:31 #120
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54340560
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 14:52 schreef TheRest het volgende:

DIe Hahn vind ik gewoon erg irritant..
Ik denk juist dat zij wel een tof personage wordt; heeft potentie
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 3 november 2007 @ 18:28:10 #121
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_54341774
Dat van Izzie en George vind ik nog steeds niks

Ik snap niet waarom de schrijvers nou precies hun hebben gekoppeld. Ze waren zó leuk samen op een broer-zus manier, en nu opeens moeten we maar geloven dat ze elkaar aantrekkelijk vinden.. yeah right In één van de vorige aflevering vroeg Meredith ook of wat hun hadden family-love was of dat het sexy-love was. Het feit dat ze het moest vragen zegt al genoeg

Ook dat van Callie. Opeens moet ze "het los laten" Je man gaat vreemd en wilt van je scheiden omdat hij verliefd is geworden op z'n beste vriendin en dat moet je dan zomaar accepteren. Oh nee, je laat hem een jurk vasthouden voor een paar uur.. dat is je payback

Izzie was vroeger zo leuk en nu steelt ze echtgenoten en hartoperaties. Ik heb het een beetje gehad met haar
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:29:46 #122
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_54342951
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 18:28 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:

Izzie was vroeger zo leuk en nu steelt ze echtgenoten en hartoperaties. Ik heb het een beetje gehad met haar
Christina had precies hetzelfde gedaan en die zou er dan bij de kijkers wel mee wegkomen omdat het juist tof doet als zij egocentrisch doet Izzie is gewoon ook een mens die fouten maakt
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zaterdag 3 november 2007 @ 21:09:10 #123
185098 SweetLakeDeluxe
some of my favourites
pi_54345759
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 19:29 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Christina had precies hetzelfde gedaan en die zou er dan bij de kijkers wel mee wegkomen omdat het juist tof doet als zij egocentrisch doet Izzie is gewoon ook een mens die fouten maakt
Ja idd. Maar Izzie doet alsof zij een heilig boontje is. Met Christina weet je wat je krijgt. Als ik ergens niet tegen kan dan zijn dat mensen die schijnheilig de mes in je rug steken Voordat ze met George naar bed was geweest had ze een enorme hekel aan Callie, toen ze het eenmaal hadden gedaan gedroeg ze zich totaal anders tegenover haar. Het was alsof ze met haar lieve gedrag iets wilde compenseren... Om vervolgens tegen Christina te zeggen dat ze geen recht heeft om haar iets te verwijten omdat Meredith precies hetzelfde had gedaan Natuurlijk is verliefd worden op een vent waarvan ze niet weet dat hij getrouwd (maar uit elkaar) is exact hetzelfde als haar eigen situatie met George

Geef mij maar de Izzie uit de Denny periode

Oh en zoals je ziet, dat van de operaties is verwaarloosbaar, een non-story, maar een mooie opvulling om de zwartmakerij wat zwarter te maken

Ach ik heb er wel vertrouwen in dat Izzie weer de Izzie wordt die nachten lang muffins staat te bakken in het kader van "ik ben een empatisch en betrouwbare meid maar ook ik heb mijn issues"
pi_54346014
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 21:09 schreef SweetLakeDeluxe het volgende:

[..]

Ja idd. Maar Izzie doet alsof zij een heilig boontje is. Met Christina weet je wat je krijgt. Als ik ergens niet tegen kan dan zijn dat mensen die schijnheilig de mes in je rug steken Voordat ze met George naar bed was geweest had ze een enorme hekel aan Callie, toen ze het eenmaal hadden gedaan gedroeg ze zich totaal anders tegenover haar. Het was alsof ze met haar lieve gedrag iets wilde compenseren... Om vervolgens tegen Christina te zeggen dat ze geen recht heeft om haar iets te verwijten omdat Meredith precies hetzelfde had gedaan Natuurlijk is verliefd worden op een vent waarvan ze niet weet dat hij getrouwd (maar uit elkaar) is exact hetzelfde als haar eigen situatie met George

Geef mij maar de Izzie uit de Denny periode

Oh en zoals je ziet, dat van de operaties is verwaarloosbaar, een non-story, maar een mooie opvulling om de zwartmakerij wat zwarter te maken

Ach ik heb er wel vertrouwen in dat Izzie weer de Izzie wordt die nachten lang muffins staat te bakken in het kader van "ik ben een empatisch en betrouwbare meid maar ook ik heb mijn issues"
Nou ja, Izzie zei meteen dat de operatie Christina's idee was hoor. Toen Hahn vroeg of ze die operatie nou wel of niet wilde, zei ze natuurlijk 'ja', maar toch echt op een heel andere manier dan Christina had gedaan.

En nadat ze iets met George kreeg drong het pas door wat ze gedaan had geloof ik, toen ze op d'r plek werd gezet door Callie. Ik geloof wel dat Izzie in d'r verliefde onschuld gewoon niet door had of wilde hebben waar ze mee bezig was.

En hé, Meredith en Derek hebben seks gehad op promnight, toen Derek toch echt terug was bij Addie en Mer iets had met mcVet .
pi_54346064
Trouwens: 'Did you just shave one leg?' en dan die uitbarsting erna .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')