abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 oktober 1999 @ 17:09:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_204299
Natuurlijk worden we allemaal genept door Veronica, en waarom ook niet. We zetten toch allemaal wel braaf rond 2000 de tv op Veronica, kijken naar de reclame en daar verdient Veronica zijn geld mee.
Of denkt iemand dat het te moeilijk is om een aantal mensen (acteurs) te vinden die zoiets moeten doen voor genoeg geld. Een beetje romance erin, een beetje ruzie (maar langzaam beginnen, opbouwend naar een climax.
En natuurlijk lijkt het allemaal net echt, dat is ook de bedoeling. Get a life, het is show...
<P>
pi_204300
Je denk zeker ook dat de teletubbies echt bestaan. Doe niet alleen mij een lol, maar verkoop je PC en koop een hobbelpaard met plasgoot voor je luier.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:01:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_204301
quote:
op 10-20-1999 om 05:09 PM schreef Roodaap het volgende:
Natuurlijk (bla bla ...)genept door Veronica(bla bla ...) geld (bla bla ...) acteurs(bla bla ...)show...

Helemaal mee eens Roodaap!

Ik was zojuist op de Flash versie van de BB site om uit te zoeken wie er verantwoordelijk was voor de uitstekende make-up van Rolf X. Dus ik klik op "About - Credits" en wat zie ik?

DE MOTORAGENTEN WAREN ACTEURS!!!

Nu weet ik het zeker!

De taxichauffeurs waren volgens mij ook niet echt en ik heb al vanaf het begin gedacht dat de cameramensen ook acteurs waren.

Die wip die je zag tussen Bart en "Sabine"?

Vergeet het maar! Dat was een actrice, en het gekreun is later ingesproken door Hummie persoonlijk.

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 20 oktober 1999 @ 18:20:00 #4
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_204302
quote:
[b]
Je denk zeker ook dat de teletubbies echt bestaan. Doe niet alleen mij een lol

Wat probeer je mij, en een ieder in dit forum nou exact duidelijk te maken lieve tanjalies, DAT DE TELETUBBIES SOMS NIET ECHT BESTAAN!! Dus jij vind het waarschijnlijker dat een acteur in zo'n pakkie met een tv op z'n buik gaat rondlopen dan in het BB-huis.
Ik doe graag niet alleen jouw een lol, laat maar weten hoe en waar, maar kun je me iets meer vertellen over dat hobbelpaard, want de mijne is gister overleden.

Veel liefs

<P>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')