Ja, het is een beetje paradoxaal. Maar hij kan niet anders, als hij het intern regelt weet de buitenwereld niets en blijft hij als een boeman gezien worden. Hij zit dus in een onmogelijke situatie. De fout ligt bij Sneijder die hiermee is begonnen. En waar gaat het nou over: dat Sneijder zich ineens hoger in de pikorde voelt, hij spoort niet. En oké, het was gisteren suikerfeest, en dat was echt fijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 10:25 schreef Kopbal het volgende:
Van Persie heeft gelijk, alleen doet hij wel precies hetzelfde nu.
Dat vond ik juist niet, hij reageerde heel netjes en bedeesd.quote:Waarschijnlijk wordt dit groter gemaakt dan dat het is, al vond ik Van Persie gisteren wel heel geirriteerd reageren toen die vraag hem werd gesteld.
LOL:D Goud!quote:Van Persie had de kwestie graag tijdens het EK nog uit de wereld geholpen, maar weet waar het fout ging. 'We hadden het er na de wedstrijd in het hotel over kunnen hebben. Desnoods bij het ontbijt. Maar na die verloren partij koos Wesley ervoor om - zonder goedkeuring van de bondscoach - met zijn familie in een ander hotel te gaan slapen. Als je het nu toch over teamafspraken hebt...'
Leuk die nadruk op 'echte persoonlijkheden'quote:Ik had meer klasse en persoonlijkheid van hem verwacht. Echte persoonlijkheden hebben geen blad of krant nodig om hun punt duidelijk te maken.
Kan natuurlijk zijn dat bassie dat óók tegen Sneidjer heeft gezegd, en dan kan dat gaan botsen in een wedstrijd.quote:,,Van Basten vroeg aan mij later waarom ik er niet eentje had genomen. Omdat Henry dat bepaalde, zei ik. Waarop Van Basten zei: ‘Als jij, met jouw kwaliteiten, voelt dat je in de wedstrijd zit, moet je de bal pakken en je verantwoordelijkheid voor de ploeg nemen…’ Dat waren de woorden van de bondscoach.’’
Wat denk je van gewoon niet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe poedel van Marwijk dit gaat "managen".²
Vond het toch ook wel matig verdedigd. Knap hoe hij zich erlangs 'duwt', maar het mag je als verdediger nooit gebeuren.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het liever over zijn tweede doelpunt gistern daar sprak heel veel klasse uit. Het doorzettingsvermogen en dan nog de controle om de bal de hoek in te sturen.
Deed me qua stijl en doelpunt erg denken aan het doelpunt van Bergkamp tegen Japan in '98.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vond het toch ook wel matig verdedigd. Knap hoe hij zich erlangs 'duwt', maar het mag je als verdediger nooit gebeuren.
Japan ? Of Korea ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deed me qua stijl en doelpunt erg denken aan het doelpunt van Bergkamp tegen Japan in '98.²
Is Korea. Was een scherptecheck. Kijken of iedereen oplette.quote:
Van Marwijk durft het zowieso niet, maar zolang NL 4-3-3 blijft spelen lijkt het voor mij ook het beste om van persie aan de zijkant te houden. als het echter ooit in 4-4-2 veranderd dan lijkt het me wel leuk om RVP samen met Huntelaar voorin te zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ook is Van Marwijk veels te conservatief om bijvoorbeeld voor Van Persie als centrumspits te kiezen. Waarschijnlijk durft 'ie hem niet eens op 10 te zetten.
Waar is dit op gebaseerd? In mijn optiek hebben Van der Vaart en Sneijder meer gepresteerd dan Van Persie.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar van Persie is echt een klasse apart. Een van Persie in vorm lagt een Sneijder keihard uit in zijn ietwat tedere gezichtje.
En wat hebben VDV en Sneijder precies meer gepresteerd dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar is dit op gebaseerd? In mijn optiek hebben Van der Vaart en Sneijder meer gepresteerd dan Van Persie.
Van Persie in vorm is briljant, maar hij wordt nog wel eens overhyped t.o.v. Sneijder en Van der Vaart.
Hebben voor Ajax gespeeld, Van Persie niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat hebben VDV en Sneijder precies meer gepresteerd dan?
Meer gespeeld, meer gescoord, meer gewonnen... Van Persie laat telkens vlagen van briljantheid zien, maar nooit voor een langere periode achter elkaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
En wat hebben VDV en Sneijder precies meer gepresteerd dan?
Mede door langsurige blessures van Van Persiequote:
Ik heb de statistieken hier niet voor me, maar hebben ze ook echt een hoger gemiddelde?quote:meer gescoord
Wat dan?quote:meer gewonnen...
Om Van Persie heenbouwen is misschien wat overdreven, maar ik zou hem wel op zijn beste positie zetten ten koste van Van der Vaart en/of Sneijder.quote:Van Persie laat telkens vlagen van briljantheid zien, maar nooit voor een langere periode achter elkaar.
Zeggen dat Oranje per se om Van Persie heengebouwd moet worden vind ik tekort doen aan Sneijder en Van der Vaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |