quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die linkse de leukste van allemaal vind!
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die linkse de leukste van allemaal vind!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Viswijfje ben je weleens naakt met dat groepje meisjes?
en dan elkaar insmeren met gel etc.
quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Viswijfje ben je weleens naakt met dat groepje meisjes?
en dan elkaar insmeren met gel etc.
Nou... ik was net een Fourier transformatie aan het implementeren (serieusquote:Op zondag 7 oktober 2007 17:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whahaha hij is vast jansen aan het uitlaten![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:36 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik ben nooit naakt met ze..mischien met douchen of logeren een keer maar niet op een seksmanier![]()
en nog een keer ze is 14!!!!
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:36 schreef HuHu het volgende:
[..]
Nou... ik was net een Fourier transformatie aan het implementeren (serieus). Dus ik voldoe wel aan het nerd-gedeelte van deze contest.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hijg!*![]()
Heb je het opgezocht, of gok je maar dat het met wiskunde te maken heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:42 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik vind het altijd zo knap als mensen dat kunnen![]()
ik was zelf altijd heel slecht met wiskunde![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:44 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heb je het opgezocht, of gok je maar dat het met wiskunde te maken heeft?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
opgezocht
ik wilde eigelijk doen alsof ik het snapte, maar de dingen die ik op google vond waren voor mij echt geheimtaal![]()
quote:
Geeft niets hoor, daarvoor ben jij de 'beauty' en ik de 'nerd'.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
opgezocht
ik wilde eigelijk doen alsof ik het snapte, maar de dingen die ik op google vond waren voor mij echt geheimtaal![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef Ladidadida het volgende:
WurM en ik distanciëren ons even van het spel, wij hebben andere dingen te doen.
Doe je wel voorzichtig.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:57 schreef Ladidadida het volgende:
WurM en ik distanciëren ons even van het spel, wij hebben andere dingen te doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:01 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Vertel ff de details aan BG. Vindt hij vast geil.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Viswijfje het volgende:
ik kreeg een berichtje met een opdracht!!!!
Hebben andere die ook?? en moet ik t hier posten of met berichjes???
Maar ik ben een beauty omdat:
1. me haar (blond houden jonges van)
2. me ogen
3. me jonges (mogen er best zijn, hoor ik vaak en ben zelf ook tevreden
4. ik ben aardig en ook sociaal voor andere, niet zo bitch als ladidadi ik heb dat niet nodig om me goed te voelen ik sta altijd ook voor vrienden klaar!
5. me kleren, want ik vind t leuk om ervoor te zorgen dat ik er leuk uitzieo m g....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Alpha and the Omega
WOW.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Viswijfje het volgende:
4. ik ben aardig en ook sociaal voor andere, niet zo bitch als ladidadi ik heb dat niet nodig om me goed te voelen
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:20 schreef Viswijfje het volgende:
ik kreeg een berichtje met een opdracht!!!!
Hebben andere die ook?? en moet ik t hier posten of met berichjes???
Maar ik ben een beauty omdat:
1. me haar (blond houden jonges van)
2. me ogen
3. me jonges (mogen er best zijn, hoor ik vaak en ben zelf ook tevreden
4. ik ben aardig en ook sociaal voor andere, niet zo bitch als ladidadi ik heb dat niet nodig om me goed te voelen ik sta altijd ook voor vrienden klaar!
5. me kleren, want ik vind t leuk om ervoor te zorgen dat ik er leuk uitzieDe enige gepaste reactie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no rehab for stupidity.
en daarom ben jij dus geen beauty, je bent verot van binnen!!!! (van buiten ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
WOW.OMG
![]()
Ga dan iets doen met die geweldig sociale talenten van je ipv op de markt te staan, mongool.
Heb je wel eens goed naar BatN op tv gekeken? Die troela's zijn verrot van binnen meid. Dus als je ècht een beauty wilt zijn, dan verplaats je je daar even inquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
en daarom ben jij dus geen beauty, je bent verot van binnen!!!! (van buiten ook hoor)
je kijkt op andere neer zonder dat je wat weet in de verkoop werk je juist heel veel met mensen en daarvoor moet je wel heel sociaal zijn![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heb je wel eens goed naar BatN op tv gekeken? Die troela's zijn verrot van binnen meid. Dus als je ècht een beauty wilt zijn, dan verplaats je je daar even in
En op de markt werk je niet met mensen, op de markt schreeuw je welke vis je in de aanbieding hebt
Jaja. Goed luisteren, uitzoeken wat ze willen. Het is geen begrafenisonderneming hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nooit op onze markt geweest! beetje schreeuwen moet wel maar we helpen ook de klant goed met ze wensen, goed luisteren, samen uitzoeken wat ze dan willen, meedenken! het is echt niet alleen schreeuwen! de klant moet weg met goede gevoelens dat vinden we juist heel belangrijk!
Hebben jullie een beetje fatsoenlijke tilapia?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nooit op onze markt geweest! beetje schreeuwen moet wel maar we helpen ook de klant goed met ze wensen, goed luisteren, samen uitzoeken wat ze dan willen, meedenken! het is echt niet alleen schreeuwen! de klant moet weg met goede gevoelens dat vinden we juist heel belangrijk!
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jaja. Goed luisteren, uitzoeken wat ze willen. Het is geen begrafenisonderneming hoor
Ik eet geen vis, want dat stinkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
jij bent gewoon geen serves gewend! jij koopt zeker altijd alleen blikjes vis!
![]()
jij stinkt hoerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik eet geen vis, want dat stinkt.
ps: service
Hee, dit had je toch niet nodig om je goed te voelen, en je was toch niet zo'n bitch?quote:
Nee die waterkop van jouwquote:
Ik compenseer dat in de overtreffende trap van ruim, dus maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:29 schreef Huppelei het volgende:
Jerry Jerry!
Lekker slim. Je inzending online zetten...
Heb jij ook niet echt veel aan hè HuHu.. Viswijf is zo dom dat ze makkelijk in de echte Beauty en de Nerd past.. (qua intelligentie dan..)
MASD?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:20 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik compenseer dat in de overtreffende trap van ruim, dus maak je maar geen zorgen.
En ik heb nog wel een reserve-beauty achter de hand, mocht het mislopen met Viswijfje.
meer necrosis!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijfje, als irritant zijn een ziekte was, was jij de builenpest.
omg hopelijk klopt die plaatjesbeugel niet dicht als ze bezig isquote:
ik hou het op ebolaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Viswijfje, als irritant zijn een ziekte was, was jij de builenpest.
Je weet, neem ik aan, dat Viswijfje de linkse is op die foto?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
omg hopelijk klopt die plaatjesbeugel niet dicht als ze bezig is![]()
wie zegt dat de plaatjesbeugel van vf op de foto staatquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:08 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je weet, neem ik aan, dat Viswijfje de linkse is op die foto?
Die met beugel is een andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |