En hoe oud ben jij? 16?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:41 schreef roykejanssen het volgende:
mijn pa gebruikt die neusspeay al ruim 15 jaar!! Hij koopt ze met de5 tegelijk in, en die apothekers assistent: U kent het gebruik ervan meneer ? en Pa: joa joa
daarom zeggik, vraag aan je dokter of je flixonase kan krijgen.quote:Op woensdag 19 december 2007 13:42 schreef Sequencial het volgende:
Ik heb 't een jaar of 3 gebruikt, ben er nu ongeveer een half jaar vanaf. Wel beter, overdag gaat het best goed, maar dat 't nu echt lekker gaat... neuh. Andere homeopathische middeltjes geprobeerd maar die werken niet echt. En 't is ook (bijna) alleen als ik op bed gaat liggen dat het dichtslaatZwaar irri.
Is dat weer wat anders als Nasonex? Dat werkte namelijk ook voor geen meter...quote:Op woensdag 19 december 2007 18:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
daarom zeggik, vraag aan je dokter of je flixonase kan krijgen.
ik had precies het zelfde,... hele dag open, ik ga liggen.. dicht
dus dus niet meer
je moet t ook ff n dag of 2 volhouden he..quote:Op woensdag 19 december 2007 21:44 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zie net dat ik ook eens Flixonase heb gekregen.. maar dat werkt voor mij totaal niet. Heel even voelde ik dan verlichting, maar slechts voor een half uurtje ofzo. Terwijl ik met xylometazoline (Otrivin) de hele nacht m'n neus vrij had.
Oh, ja ben gewoon gestopt met Otrivin en na 2 nachtjes was alles weer goed. Maar ik wilde maar zeggen dat die Flixonase voor mij totaal geen verlichting bood.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:16 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je moet t ook ff n dag of 2 volhouden he..
dat xylometazoline(oltrivin) sloopt je neus..
Neusspray is wel degelijk verslavend, maar niet zoals een drug. Je lichaam raakt er verslaafd aan en heeft het op een gegeven moment continue nodig. Een verstopte neus is heel vervelend: niet kunnen slapen en als je slaapt wordt je 5x per nacht wakker en de volgende ochtend met een droge bek van hier tot Jericho. Ik gebruikte het eerst zo nu en dan, toen vaker, toen elke dag enz. Op een gegeven moment bedacht ik me: wil ik zo de hele tijd doorleven? Nee, uiteraard niet. Dus ik ben gestopt. 2 maanden enorme dichte neus gehad maar gewoon doorzetten en vooral niet gebruiken: na één keer gebruiken ben je terug bij af. Na 3 maanden zat mijn neus al weer aardig open. Nu, na 6 maanden gaat het goed maar issie nog steeds niet zoals hij hoort. Maar dat zal waarschijnlijk blijven, maar het is niet ergelijk erg zeg maar...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Neusspray verslavend ja hoorStelletje fucking hypochonders. Neusspray is al kut genoeg om te moeten gebruiken
Seks, internet, neusspray, what's next?
Men zegt weleens zoveelquote:Op vrijdag 21 december 2007 23:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
Men zegt wel eens dat van een neusspray verslaving af te komen moeilijker is dan te stoppen met roken,
Laat dan je neus amputeren of zo, de tering nogquote:Op zaterdag 22 december 2007 15:53 schreef Remzz het volgende:
Zucht... nog steeds snapt niemand er wat van, je lichaam raakt er gewend(verslaaft) aan in de vorm dat je als je het niet gebruikt je neus dicht zit en dus niet kan slapen.
Geestelijk ben je natuurlijk helemaal niet verslaaft en gebruik je het zelfs liever niet.
Inderdaad, onwetenden hier.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:53 schreef Remzz het volgende:
Zucht... nog steeds snapt niemand er wat van, je lichaam raakt er gewend(verslaaft) aan in de vorm dat je als je het niet gebruikt je neus dicht zit en dus niet kan slapen.
Geestelijk ben je natuurlijk helemaal niet verslaaft en gebruik je het zelfs liever niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |