quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat ik fuckig 7 kilometer te vlug ging bij Arnhem om 2:15 woensdagnacht bij de trajectcontrole, daarom niet!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat ik fuckig 7 kilometer te vlug ging bij Arnhem om 2:15 woensdagnacht bij de trajectcontrole, daarom niet!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:15 schreef TNA het volgende:
Vooropgesteld, ik vind de snelheidscontroles van tegenwoordig volkomen doorgeslagen. Maar als de overheid er zo gek op is, waarom bouwt men dan niet overal trajectcontroles? Los van omklappende nummerplaten en mensen die gaan tanken voor de snelheidscompensatie is de pakkans zo'n 100%. Of leveren flitspalen en mobiele controles, ook al gaat het er natúúrlijk om dat mensen zich aan de snelheid houden, zoveel meer geld op dat trajectcontrole onaantrekkelijk wordt?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat ik fuckig 7 kilometer te vlug ging bij Arnhem om 2:15 woensdagnacht bij de trajectcontrole, daarom niet!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat ik fuckig 7 kilometer te vlug ging bij Arnhem om 2:15 woensdagnacht bij de trajectcontrole, daarom niet!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:33 schreef Alexxxxx het volgende:
omdat ik fuckig 7 kilometer te vlug ging bij Arnhem om 2:15 woensdagnacht bij de trajectcontrole, daarom niet!![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:54 schreef Skinkie het volgende:
Waarom geen limiter op iedere auto van 140...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:54 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Huilie. ten eerste wat kost dat nou helemaal, ten tweede, als je een bon krijgt voor 7 te hard, reed je er, zeker op je teller veel meer te hard, en dat is oliedom in een trajectcontrole.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:57 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Ja waarom niet eigenlijk? Zou er niet blij mee zijn, maar kan geen reden bedenken waarom dit niet ingevoerd zou worden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:54 schreef Skinkie het volgende:
Waarom geen limiter op iedere auto van 140...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat mensen ook wel eens in Duitsland komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat mensen ook wel eens in Duitsland komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:54 schreef Skinkie het volgende:
Waarom geen limiter op iedere auto van 140...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:54 schreef Skinkie het volgende:
Waarom geen limiter op iedere auto van 140...
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De rest van het stuk vanaf de Duits-Tsjechische gens tot thuis in Fryslân heb ik 180 gereden
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
Omdat mensen ook wel eens in Duitsland komen.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:01 schreef Alexxxxx het volgende:
... En het gevolg van ene begrenzer is een inhalaverbod, zo is voorspeld en gebleken toen het bij vrachtwagens in werd gevoerd
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:55 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Dan voer je het in Europees verband in....?
In duidsland mag op steedsm inder plekken ongelimiteerd hard gereden worden. Wel jammer natuurlijk, maar een eenduidige maximum snelheid door heel europa lijkt me niet zo gek en een snelheidsbegrenzer in elke auto is daarbij heel logisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |