Waar komt Anya vandaan... volgens mij heb ik dat niet gevolgd...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:58 schreef Toeps het volgende:
Nee Dominique dan. Met 'r wekker om 6 uur, en dan zeggen: "Jah ik weet niet hoe die werkt..." En ze schijnen al amper slaap te krijgen daar...
Anya was leuk, shoot met Nigel was eindelijk eens wat normaler, idd dingen die ze in d'r portfolio kan stoppen, in tegenstelling tot al die verkleedpartijen.
is claire eruit!??quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
Dominique is irritant! Lauren wordt steeds minder. Stacy-Ann is zo, zo dom en zo leeg ofzo. Whitney steeds beter. Mijn favo's zijn Katarzyna en Anya. Katarzyna's haar!!!
Hele coole shoot! Claire whiplash. Fatima's foto was erg mooi, helaas
. Katarzyna
!
Claire eruit.
hebben jullie episode 7 gezien? kan 'm nie vinde op youtubequote:Op donderdag 3 april 2008 11:48 schreef Toeps het volgende:
Als Whitney het niet ontzettend voor zichzelf verpest, is ze de gedoodverfde winnares van deze serie. Eindelijk een plussize met personality. Zal Tyra blij mee zijn.
Waar heb jij m gezien?!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
Dominique is irritant! Lauren wordt steeds minder. Stacy-Ann is zo, zo dom en zo leeg ofzo. Whitney steeds beter. Mijn favo's zijn Katarzyna en Anya. Katarzyna's haar!!!
. Katarzyna
!
Claire eruit.
Met alles eensquote:Op donderdag 3 april 2008 11:37 schreef PeRi het volgende:
. Katarzyna
!
Claire eruit.
waar dan??quote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt nogal high-tech. Ik wacht wel op You-Tube
edit: HIJ STAAT EROP!!!
tausii ook!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:51 schreef Ooi86 het volgende:
iemand met username dodash nogwat heeft ze erop staan. Alleen part 3 mist nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |