die kan je beter helpen als fokkers denk ik
quote:Goh bedankt voor de tip
Op dinsdag 19 februari 2002 20:03 schreef ajampaniki het volgende:
Als je een vriend heb moet je ff vragen of ie voor je krabt, zal ie vast neit erg vinden
quote:Zal ik even voor je krabben?
Op dinsdag 19 februari 2002 10:40 schreef Bocelli_fan het volgende:
Ik heb even een vraag. Is hier iemand die iets weet van jeuk tussen je borsten? Ik heb hier namelijk regelamtig last van. Ik heb het niet echt iedere dag. Het kan soms 2 weken wegblijven, maar het gebeurt ook dat ik er een week lang last van heb. Gaat het vanzelf over? Of moet ik ermee naar de huisarts gaan? Kan het borstkanker zijn? Ik hoop dat jullie op 1 of meer vragen een antwoord hebben. Het is namelijk behoorlijk klote, omdat ik er zelf niets vanaf weet.Alvast bedankt!
quote:Ik heb toch gezegd dat ik ALLEEN SERIEUZE REACTIES wou? En eerlijk gezegd denk ik niet dat je dit serieus meent, dus
Op woensdag 20 februari 2002 13:59 schreef Sphere het volgende:[..]
Zal ik even voor je krabben?
quote:Het jeukt wel heel erg he?!
Op zaterdag 23 februari 2002 17:55 schreef Bocelli_fan het volgende:[..]
Ik heb toch gezegd dat ik ALLEEN SERIEUZE REACTIES wou? En eerlijk gezegd denk ik niet dat je dit serieus meent, dus
quote:Ik denk niet dat dat het is, want ik heb er al 3 maanden last van en ik draag pas sinds 3 weken beugel bh's. Toch bedankt voor de tip en voor het meedenken.
Op zaterdag 23 februari 2002 17:59 schreef Lois het volgende:
Kan het soms zijn dat je overgevoelig reageerd op de beugels in je bh? Daar heb ik soms last van en dat jeukt enorm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |