abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3218952
Ik heb even een vraag. Is hier iemand die iets weet van jeuk tussen je borsten? Ik heb hier namelijk regelamtig last van. Ik heb het niet echt iedere dag. Het kan soms 2 weken wegblijven, maar het gebeurt ook dat ik er een week lang last van heb. Gaat het vanzelf over? Of moet ik ermee naar de huisarts gaan? Kan het borstkanker zijn? Ik hoop dat jullie op 1 of meer vragen een antwoord hebben. Het is namelijk behoorlijk klote, omdat ik er zelf niets vanaf weet. GRAAG ALLEEN SERIEUZE ANTWOORDEN!!! Alvast bedankt!
  dinsdag 19 februari 2002 @ 10:42:10 #2
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_3218965
Heb je daar een moedervlek zitten? Want die mogen volgens mij niet jeuken..
  dinsdag 19 februari 2002 @ 10:42:32 #3
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_3218966
parfum?
wasverzachter of iets dergelijks?
  dinsdag 19 februari 2002 @ 10:43:13 #4
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_3218970
Kan ook gewoon een te kleine BH zijn.. daar ga je van zweten, en jeuken.
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_3218979
Is het niet gewoon droge huid?
Of gebruik je wisselende cremes ofzo?
Kan zijn dat je allergisch bent daarvoor of voor een nieuw wasmiddel misschien?
Denk niet dat het borstkanker is,hoor.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_3219357
borstkanker, tja ik ben geen vrouw, maar ik geloof dat ze zoiets constateren als er een propje te voelen is onder de huid, maar als je bang bent voor zoiets zou ik even naar je dokter gaan.

die kan je beter helpen als fokkers denk ik

pi_3219783
borstkanker lijkt het me zowieso niet, jeuk is iets anders, moet zeggen dat ik zelf ook nogal eens last van heb, en omdat de huid daar zo dun is gaan de porien snel ja, open of hoe zeg je dat, dat je allemaal rode puntjes ziet alsof het bloed maar het bloed zit dan nog onder de huid ofzo, beetje vaag maar wel erg lastig want het duurt lang voor dat rode weer weg is.
niks ernstigs als je het mij vraagt.
  dinsdag 19 februari 2002 @ 12:37:40 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_3220151
Als je er vaak parfum spuit: niet meer doen, dat kan ook gaan irriteren...
De huid van je borsten en tussen je borsten is erg gevoelig.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 19 februari 2002 @ 19:18:49 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_3225527
Tip: wrijf je 's morgens in met een beetje talkpoeder. Dat houdt je huid droog. Waarschijnlijk helpt dat wel. Neem een milde talkpoeder (niet sterk geparfumeerd), bijvoorbeeld babypoeder.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_3225541
Moet je krabben
pi_3225628
Heb ik ook wel eens, heeft volgens mij geen speciale reden toch?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3226136
Als je een vriend heb moet je ff vragen of ie voor je krabt, zal ie vast neit erg vinden
pi_3226149
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 20:03 schreef ajampaniki het volgende:
Als je een vriend heb moet je ff vragen of ie voor je krabt, zal ie vast neit erg vinden
Goh bedankt voor de tip
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3234614
quote:
Op dinsdag 19 februari 2002 10:40 schreef Bocelli_fan het volgende:
Ik heb even een vraag. Is hier iemand die iets weet van jeuk tussen je borsten? Ik heb hier namelijk regelamtig last van. Ik heb het niet echt iedere dag. Het kan soms 2 weken wegblijven, maar het gebeurt ook dat ik er een week lang last van heb. Gaat het vanzelf over? Of moet ik ermee naar de huisarts gaan? Kan het borstkanker zijn? Ik hoop dat jullie op 1 of meer vragen een antwoord hebben. Het is namelijk behoorlijk klote, omdat ik er zelf niets vanaf weet.Alvast bedankt!
Zal ik even voor je krabben?
pi_3275065
quote:
Op woensdag 20 februari 2002 13:59 schreef Sphere het volgende:

[..]

Zal ik even voor je krabben?

Ik heb toch gezegd dat ik ALLEEN SERIEUZE REACTIES wou? En eerlijk gezegd denk ik niet dat je dit serieus meent, dus
  Jubileum moderator zaterdag 23 februari 2002 @ 17:59:21 #16
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_3275098
Kan het soms zijn dat je overgevoelig reageerd op de beugels in je bh? Daar heb ik soms last van en dat jeukt enorm.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 23 februari 2002 @ 20:57:09 #17
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_3276942
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 17:55 schreef Bocelli_fan het volgende:

[..]

Ik heb toch gezegd dat ik ALLEEN SERIEUZE REACTIES wou? En eerlijk gezegd denk ik niet dat je dit serieus meent, dus

Het jeukt wel heel erg he?!
I don't care.....
pi_3394423
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 17:59 schreef Lois het volgende:
Kan het soms zijn dat je overgevoelig reageerd op de beugels in je bh? Daar heb ik soms last van en dat jeukt enorm.
Ik denk niet dat dat het is, want ik heb er al 3 maanden last van en ik draag pas sinds 3 weken beugel bh's. Toch bedankt voor de tip en voor het meedenken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')