Dennis is eerlijk, open, knap, schattig, sexy, avontuurlijk, emotioneel, sociaal, betrokken,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:16 schreef J-F het volgende:
maar ik snap oprecht niet wat je in die gozer ziet
Ik geloof dat ik nu weer een roze teiltje nodig hebquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is eerlijk, open, knap, schattig, sexy, avontuurlijk, emotioneel, sociaal, betrokken,
innemend, spannend, leuk, lief, grappig, goedgebouwd, sportief, sterk, mooi, enerverend,
betrouwbaar, spiritueel, intelligent, vrolijk, schattig, modebewust, zorgzaam, en ga zo maar door !
Modebewust?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is eerlijk, open, knap, schattig, sexy, avontuurlijk, emotioneel, sociaal, betrokken,
innemend, spannend, leuk, lief, grappig, goedgebouwd, sportief, sterk, mooi, enerverend,
betrouwbaar, spiritueel, intelligent, vrolijk, schattig, modebewust, zorgzaam, en ga zo maar door !
Ik moet je toch zeggen dat ik het geluid meestal erger vind dan de streams, als ik al kijk of luister.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Een andere verklaring kan er niet zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet genoeg gestreamd, anders had je geweten dat Dennisquote:
Die LIJN is hij allang kwijt!!! En veel kleding heeft hij niet nodig!! Roze overhemd, sjaaltje en klaar ohhh ik vergeet de gestreepte boxers.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Misschien heb je nog niet genoeg gestreamd, anders had je geweten dat Dennis
buiten de Kooi eigenaar is van een kledinglijn !!!!
nog niet genoeg?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat geldt voor de streamers, de TV kijker wordt er wel mee lastiggevallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis en Nadia kunnen nu zoveel uitwisselen wat ze willen met zender, niemand die er naar luistert waarschijnlijk
Kledinglijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:31 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kijk dit bericht vind ik nou geniaal,quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:33 schreef dgk_fan het volgende:
[afbeelding]
There's a rat in the kitchen what am I gonna do?
There's a rat in the kitchen what am I gonna go?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |