quote:Dode en levende baby op straat gevonden in Rotterdam
ROTTERDAM (ANP) - In Rotterdam zijn vrijdagmiddag op straat twee pasgeboren baby's gevonden. Een van de kinderen bleek al te zijn overleden. Dat heeft een woordvoerder van de politie laten weten. Het andere kind is naar een ziekenhuis gebracht. De baby's werden ontdekt voor een woning in de Kopenhagenstraat in Rotterdam-Alexander. De politie heeft de omgeving afgezet.
Babylijkjes uit het raam gooien? die heb ik ff gemist.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:43 schreef Napalm het volgende:
Het grote steden beleid werpt zn vruchten af.
Het was ook al Rotterdam waar ze een paar jaar terug de babylijkjes gewoon het raam uit gooiden. Rotterdam, de voorbode van de toekomst.![]()
Ja, leuk verhaal, behalve dat dit gebeurd is in een deelgemeente waar normaal gesproken nooit wat gebeurt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:43 schreef Napalm het volgende:
Het grote steden beleid werpt zn vruchten af.
Het was ook al Rotterdam waar ze een paar jaar terug de babylijkjes gewoon het raam uit gooiden. Rotterdam, de voorbode van de toekomst.![]()
Dordtselaan op zuid, een kado van de bovenburen. Alweer een paaj jaar terug..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:10 schreef michiel5 het volgende:
Pff triest bericht hoor, hoe wanhopig moet je zijn om zoiets te doen. Gaat het om een tweeling trouwens, zou anders wel heel toevallig zijn.
[..]
Babylijkjes uit het raam gooien? die heb ik ff gemist.....
Juist met het opknappen van delen zoals Hoogvliet en de Dordtselaan verplaatst het probleem (lees: de kutburgers) zich naar de voorheen buitenwijken. Spreidingsbeleid noemen ze dat op de Coolsingelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, leuk verhaal, behalve dat dit gebeurd is in een deelgemeente waar normaal gesproken nooit wat gebeurt.Is gewoon een standaard buitenwijk.
quote:Vrouw verklaart dat ze de moeder van baby's is
Vrouw aangehouden na vondst baby's
De Rotterdamse politie heeft een 21-jarige vrouw aangehouden naar aanleiding van de vondst van twee baby's.
Ziekenhuis
Een van hen is overleden, het andere kind is overgebracht naar een ziekenhuis. De vrouw had eerder tegen de politie gezegd dat ze de twee meisjes voor de deur van haar woning in Alexanderpolder had gevonden en mee naar binnen had genomen.
Aangehouden
Volgens de politie heeft de vrouw verklaard dat ze de moeder is van de kinderen. Zij is daarop aangehouden en meegenomen naar het bureau
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:27 schreef timp0e het volgende:
En dan is het opeens veel erger toen ik las dat het in Rotterdam Alexander is, en dan ook nog op de Kopenhagenstraat, waar ik dus op een minuutje fietsen vandaan woon!![]()
Echt te erg dat iemand zoiets kan doen...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, leuk verhaal, behalve dat dit gebeurd is in een deelgemeente waar normaal gesproken nooit wat gebeurt.Is gewoon een standaard buitenwijk.
quote:Greet Bos staat niet te kijken van het drama. ,,In de 19 jaar dat ik hier woon heb ik de wijk steeds verder af zien glijden,’’ zegt ze, wijzend naar het blok waar het drama zich afspeelde. ,,In die huizen wonen om de paar maanden andere lui. Geen wonder dat er rare dingen gebeuren. Tijd om te verhuizen.’’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |