En zonder make-up zien ze er niet uit, net als bij Amanda.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas maakt ze die op zo'n wanstaltige wijze zwart, dat ze ook lelijk worden.
Jaap is klaar met de training, misschien heb je mazzel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
Duurt wel lang hoor.... Ik moet ook bijna weg.... en baal ervan als ik het opzeggen van het vertrouwen naar nix toe mis.
En dan moet Japie ws nog douchen en het nette pak aan, zich geestelijk voorbereiden.. want het wordt natuurlijk wel een tv-momentjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als Nando een uur blijft rond 13.00 uur.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
En dan moet Japie ws nog douchen en het nette pak aan, zich geestelijk voorbereiden.. want het wordt natuurlijk wel een tv-momentje![]()
Ik verwacht het gesprek zo rond een uur of 3![]()
In het verleden wisten ze dat altijd al vantevoren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:09 schreef diedirk het volgende:
Hoop echt dat FEBO Dennis niet inlicht van te voren en jaap echt keihard zegt wat hij echt vanDennis vind!
Ze kan wel lekker d'r agressie kwijt bij het open maken van die dozenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Hallo regie, hebben we niks anders dan José in de aanbieding?
Ik word toch zo kotsmisselijk van dat nepstel, het wekt gewoon agressie bij me op.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:16 schreef Clank het volgende:
Wat doet Dennis uitbundig.. kill Jaap.. kill!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |