quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
en dan (eventueel) invoerrechten erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
en dan (eventueel) invoerrechten erover
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:58 schreef Svyatagor het volgende:
Iemand interesse in een goeie PCI geluidskaaart? Het is een M-Audio 2496 Audiophile, krijgt altijd steengoeie reviews en zelf altijd perfect mee gewerkt. Ik stap alleen over naar een laptop nu, dus hij is overbodig! Werkt ideaal met alle sequencer software als Cubase, Live, Logic, etc. Lage latency, dus monitoring is geen probleem. 50 eurootejs.
Met een USB-geluidskaart?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe worden die berekend?
[..]
Hmm... klinkt goed, maar ik heb ook een laptopHoe ga je dat met een laptop doen? Een externe "geluidskaart" gebruiken? Mijn ervaring is dat de meeste laptops niet zulke hele relaxte geluidskaarten hebben...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hoe worden die berekend?
[..]
Hmm... klinkt goed, maar ik heb ook een laptopHoe ga je dat met een laptop doen? Een externe "geluidskaart" gebruiken? Mijn ervaring is dat de meeste laptops niet zulke hele relaxte geluidskaarten hebben...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb de USB-versie gekocht, dus idd extern.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Ik heb nu al vertraging met Audition...Vista zuipt ook veel RAM-geheugen...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:05 schreef Deansensitized het volgende:
Een bepaald procent over de waarde van het pakket meende ik.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja die 20% kan ik mee leven maar hoe zit het met die invoerrechten weet je dat? Wanneer wel wanneer niet hoe wat waar hoeduur hoeveerl procent?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:17 schreef Cynic het volgende:
[..]
Is nogal vaag, kan verschillen van 4% tot 14%, er zijn verschillende categorieën voor maar dat kan je dus nergens vinden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo onduidelijk is.
Maar diegene die het verzend kan toch ook een ander bedrag erop zetten. Als het iets van 250e is kan hij makkelijk zetten dat het 150e is zonder dat het echt opvalt terwijl het wel nogal wat met die kosten dan scheelt ?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:48 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond Jaya The Cat [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja leg mij ff uit waar je hebt besteld welke hoe wat de kosten waren enz![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 12:54 schreef punkjunk het volgende:
Ik zou ook naar Jaya the Cat gaan met een super lekkere mokkel, maar, ik heb dan een feestje waar we bijde uigenodigd zijn dus dat gaat niet door.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Het super lekker mokkel is er bij begrijp ik, dan maakt dat toch allemaal niet uit?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:07 schreef nightfall het volgende:
[..]
ik heb de mijne uit de states, hij was 2dehands,. hoewel ik er echt niets 2dehands aan kon ontdekken,. heb em gewonnen voor 460 dollar => 360 euro(lachertje),. verzenden was iets van 120 dollar(90 euro ofzoiets),. heb aan die vent gevraagd of ie er een bon van 260 dollar bij wou doen("gift" trappen ze allang niet meer in) => 4 tientjes invoerrechten,. en zo heb je onder de 500 euro een gloednieuwe schecter classic.
ze willen niet allemaal buiten de states verzenden, maar als je ze een PM stuurd doen ze het toch vaak wel. als er "worldwide" staat bij het item dan trekt het ook vaak europeanen zodat ie vaak voor meer weggaat.
je moet jezelf ook echt een max opleggen voor wat je er voor wilt neerleggen,. voordat ik deze won heb ik er 3 voor me'n neus voorbij zien gaan,. jammer maar helaas, maar er verschijnen er toch genoeg.
It aint the same.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat zeur je nou? Het super lekker mokkel is er bij begrijp ik, dan maakt dat toch allemaal niet uit?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee dank je, ja ik heb precies 1 bepaald model op het oog en die staat er nu juist opheb hem al een berichtje gestuurd of hij ook doet aan verschepen naar buitenalnd dan.
Zit wel een koffer bij dus qua verzenden zal dat wel stevig zijn dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |