Jazeker, hoewel ik eigenlijk meer van de stonerrock benquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
SNArky = doom liefhebber?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:00 schreef punkjunk het volgende:
Ja guitarist.nl. Volgens mij.
Nu zit hij in een ander bandje, "I kissed Megadeth"quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Niet meer. Hij is d'r uit ge-Dave Mustained, en gaat daar de rest van zijn leven van balen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Oh? Kom maar op met die roddels..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alleens pullen ingepakt en nu richting roosendaal optreden![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:02 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Maar bij muziek stijlen enzo staat gewoon altijd het zelfde. Deze pick up is geweldig voor speciaal *alle muziek stijlen* en wordt bespeeld door *alle muzikanten* .
Gibson.com is downquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:51 schreef Jorikjet het volgende:
kan iemand mij hier het verschil uitleggen tussen een gewone gibson les paul standard en een les paul standard faded? 1000 euro in de portemonnee, maar verder?
die is zo tof!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:40 schreef Witchfynder het volgende:
Deze bedoel je?
[afbeelding]
Lijkt een beetje op een Fender Stratacoustic.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 02:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer terugwas leuk
ze hadden zelfs de poster die ze hadden gemaakt in het klein op de consumptiebonnen gedrukt
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:39 schreef nightfall het volgende:
zeg,. misschien weet iemand hier antwoord op: ik ben opzoek naar een ander cabinet, het geluid van greenbacks bevalt me niet zo, nou heb ik de 4X12 van engl op het oog/oor,. die klinkt echt fantastisch,. maar nou hoor ik veel mensen over de 4X12 van bogner dat die zo fantastisch is,. maar ik snap niet echt wat een cabinet nou zo "goed" maakt dan,. die krengen van bogner zijn best duur, maar er zitten gewoon celestion v30's in,. als ik die dingen los koop en in mijn cabinet zet wat ik heb staan ben ik 6X zo goedkoop uit ongeveer, en ze zitten ook in andere merken. die kasten zijn ongeveer allemaal hetzelfde, de speakers maken het geluid, dus vraag me serieus af of het nou allemaal het grote verschil is,... iemand?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:25 schreef Deansensitized het volgende:
Holy fucking shit!! De Michael Angelo Batio signature Dean Armorflame is klaar![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |