Joah, beetje wel, maar net niet helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:00 schreef Under_Score het volgende:
jammer, ik had er graag een gehad
[..]
Dean heeft de splittail, een kruising tussen een flying V en de SG, ook erg gaaf
Heb al een SG hoor, een Epi Specialquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een SG en geen Dean ;').
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Under_Score het volgende:
of je koopt een SG en een Dean
/schuldig
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:04 schreef Sloggi het volgende:
De plaatselijke gitaarboer heeft een hele shitload aan Gibsons binnengekregen. Les Paul, SG, Explorer, Flying V. Van alles.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En een ES335 ook, dat is pas een mooie gitaar.
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:05 schreef Deansensitized het volgende:
Twee SG's?? Vet! Welke?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:07 schreef Witchfynder het volgende:
Weet je, ik zit al een tijdje vandaag naar Judas Priest te luisteren. Het mag dan wel oud zijn (hun eerste album is uit 1974 immers), maar de wisselwerking tussen de gitaristen is nog steeds echt geweldig. Baanbrekend zelfs. Hoezo, een lead en een rhythm guitarist? Gewoon beiden lead! Yeah!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:15 schreef Witchfynder het volgende:
Maar die gasten zijn zoooo ontzettend op elkaar in gespeeld. Ben ik wel jaloers op. Bij ons is dat niet zo erg. Gek genoeg vorm ik een duo met één der gitaristen..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
Standard en Menace. ( de menace heb ik dennis genoemd.)
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn zusje is bezig geweest The Girls te boeken,maar wat durven die al een gage te vragen!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alleens pullen ingepakt en nu richting roosendaal optreden![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zeker![]()
This is the new Seymour Duncan HotRail P-90 Pro Paf '59 SuperMegaDistortion humbucker. Sounds good, but compared to an EMG 81/85 it's absolute crap, so go buy that one [afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo alleens pullen ingepakt en nu richting roosendaal optreden![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn zusje is bezig geweest The Girls te boeken,maar wat durven die al een gage te vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |