quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Man
Ik trek nu gewoon een draadje van de powermixer naar mijn oordopjes... die 800 Eur is me iets te veel van het goedequote:
Bij The String.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jaaaa, dat snap ik, maar waar kost dat 35,- euro?.
Hmm, wat dacht je van een SD Hot Rails oid?.
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zekerquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:52 schreef punkjunk het volgende:
Ja op die site van SD is elk pick up de beste pick up die je kiezen kan.
Ja precies. Het is Marktplaats niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, een site zal er bij vertellen dat het rommel is zeker![]()
This is the new Seymour Duncan HotRail P-90 Pro Paf '59 SuperMegaDistortion humbucker. Sounds good, but compared to an EMG 81/85 it's absolute crap, so go buy that one [afbeelding]
Hoezo? Niet lelijker dan reguliere Fender headstocks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:42 schreef Sloggi het volgende:
Die headstocks van akoestische Fenders zijn zooooo lelijk.
zit er dik in denk ik, wel jammer want het is een erg gafe gitaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Het is Jack Black en gemaakt voor een film, dus het is best mogelijk dat het custom made voor hem is.
Ze passen gewoon totaal niet bij akoestische gitaren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Niet lelijker dan reguliere Fender headstocks..
Black is wel een liefhebber van de SG. Als je hem gitaar ziet spelen zie je hem meestal met een SG of iig een Fender. Ik heb hem iig nooit met iets anders gezien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:49 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zit er dik in denk ik, wel jammer want het is een erg gafe gitaar
Jep, is inderdaad maar een van, speciaal voor hem [en de film] gemaakt door Gibson.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:43 schreef Witchfynder het volgende:
Het is Jack Black en gemaakt voor een film, dus het is best mogelijk dat het custom made voor hem is.
SG!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:55 schreef Under_Score het volgende:
ik ben zelf ook gek op SG`s, geweldige gitaren en erg erg mooi
Dean heeft de splittail, een kruising tussen een flying V en de SG, ook erg gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SG!![]()
Als Dean er nou één zou maken was ik in de zevende hemel geweest![]()
Dan koop je toch gewoon een SG en geen Deanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:59 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
SG!![]()
Als Dean er nou één zou maken was ik in de zevende hemel geweest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |