quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:44 schreef ikheetmartijn het volgende:
Als de rest van de band kan, mogen wij begin volgend jaar met Black Cobra optreden!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Powerchords zijn voor mietjes.
Hoe vet, een electrische viool in een GT-6 duwenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hier is echt maar één antwoord op mogelijk..
ik zei niets over powerchords...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Powerchords zijn voor mietjes.
Een akkoord wat niet minimaal een tritoon is, is geen akkoord.quote:
Turisas... aan de toorn van Conorach durf ik niet te twijfelenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
You'd better not be talking about me..
.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Turisas... aan de toorn van Conorach durf ik niet te twijfelen![]()
...gewoon een paar eekhoorntjes on-stage onthoofden... niemand die verder zeurt...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:18 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Nou, volgens wat Heidevolkfans zijn wij niet macho genoeg..
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten. That'll show 'em.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
...gewoon een paar eekhoorntjes on-stage onthoofden... niemand die verder zeurt...
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Manquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten. That'll show 'em..
Ik wil een p90 in me hals, maar durf niet zelf te dremelen/frezen.quote:
Ik vind het nog steeds een megacool nummer trouwens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool... ik ga eens vragen of hij een spuitsysteem kan installeren, zodat ik wasverzachter het publiek in kan blaffen tijdens Laundry Man
Jaaaa, dat snap ik, maar waar kost dat 35,- euro?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:28 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik wil een p90 in me hals, maar durf niet zelf te dremelen/frezen.
Vandaar.
Ik zit ook te denken aan een ander brug element, aangezien deze (de standaart) toch niet helemaal aan me smaak voldoet.![]()
Waarom niet? Ace had een rocket launcher tenslotte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb met Dean de mogelijkheid besproken om een bajonet uit de head van mijn bas te laten schieten.
Peter is bezig met vervolgnummers en prequels... totaal zijn dingquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een megacool nummer trouwens..
Hè, Triton?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een akkoord wat niet minimaal een tritoon is, is geen akkoord.
Daar noem je gelijk mijn inspirator.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom niet? Ace had een rocket launcher tenslotte.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:34 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Peter is bezig met vervolgnummers en prequels... totaal zijn ding
Jezus wat is wireless in-ear monitoring duur zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |