Misschien heeft het niet veel nut. Ik vraag me af en toe wel eens af wat de middelste elementen in mijn gitaren moeten. Ze klinken niet hard genoeg en als ik ze omhoog draai, zitten ze alleen in de weg met spelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor consequentie zou het hebben als je op een bas meer dan 2 elementen bouwt? Ik zie het nooit namelijk, dus er moet een reden voor zijn.
Zie ze anders genoeg met drie hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat voor consequentie zou het hebben als je op een bas meer dan 2 elementen bouwt? Ik zie het nooit namelijk, dus er moet een reden voor zijn.
Ik vraag me af wat ik überhaupt met andere elementen dan mijn brug pickup moet, gebruik toch nooit wat anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien heeft het niet veel nut. Ik vraag me af en toe wel eens af wat de middelste elementen in mijn gitaren moeten. Ze klinken niet hard genoeg en als ik ze omhoog draai, zitten ze alleen in de weg met spelen.
Oh? Zoals? Nooit gezien namelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zie ze anders genoeg met drie hoor
Maar jij bedoeld zoals bij een Strat bijvoorbeeld... weet niet, zijn niet echt veel geschikte elementen beschikbaar voor volgens mij... maar zou in principe wel moeten kunnen.
Vandaar dat bijv Jeff Waters signature alleen een brugelement heeft.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat ik überhaupt met andere elementen dan mijn brug pickup moet, gebruik toch nooit wat anders.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:59 schreef ikheetmartijn het volgende:
ggg..gu gu gi gi huuu gi gi git git gita gggita..guh guh git...BAS!
Naast elkaar?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, dat zal vast de reden zijn. Al lijkt het me visueel wel erg bruut om 3 of 4 musicman elementen naast elkaar te hebben. Insanity!.
Gaat nergens meer overquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Naast elkaar?
Ik sprak laatst iemand, die had een singlecoil over de lengete van zijn lage e-snaar geplaatstHoe twisted is dat?!
Laag... hij maakte dan ook wel noise 'muziek'quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over![]()
Kan me niet eens voorstellen hoe dat gaat klinken...
Ja, oké. Hoi. N00b hier!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef --H-I-M-- het volgende:
en t blijft een leuk nummer!!![]()
Heb je de vocal toevallig gecompressed / de-esst? Als dat het geval is moet je de treshold iets hoger zetten, want je 'f' komt nu wat hard over en valt er dan buiten!
Niet echt veelzijdig, maar wel erg origineelquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:16 schreef Doodkapje het volgende:
Laag... hij maakte dan ook wel noise 'muziek'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |