''We zitten nu in de hoek waar de klappen vallen. Kleine pijntjes worden grote pijntjes en dit blijft ons nekken.''quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dinamo Zagreb is een leuke ploeg waar vaak goede spelers vandaan komen. Maar tegen een Ajax in goede doen zijn ze in principe kansloos"
Ja maar het is wel zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk heel sneu voor Edgar.
Dat dus...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:35 schreef Roflbroek het volgende:
Dit gaat gewoon te ver, wat mij betreft wordt de selectie op zagreb achtige methodes bij geleerd wat het is om voor Ajax te spelen.
We hebben toch 2x gescoord in de verlenging?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Frasier het volgende:
Na Kozakken Boys zouden ze toch wel moeten weten hoe met 't fenomeen "verlenging" om te gaan.
Alleen jammer dat we er ook 2 om de oren kregenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
We hebben toch 2x gescoord in de verlenging?![]()
Vooral die Oost-Europeanenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef dronkeykong het volgende:
............................
Zagreb is ook geen wonderploeg, maar dit sterk overroepen Ajax al helemaal niet!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:22 schreef BigFire het volgende:
laten we wel wezen, dit Dinamo Zagreb was gewoon te pakken. niks geen wonderploeg.. in Zagreb zelf al helemaal niet. Modric vandaag wat meer laten zien dat wel.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
Kut, moet ik mijn avatar weer aanpassen !!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
De penalty werd imo. niet geheel onterecht gegeven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb alleen de verlenging nog mee kunnen pikken ivm werk, maar het schijnt dat de penalty wel erg makkelijk werd gegeven?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Trancelocator het volgende:
Heeft Erwin Koeman eigenlijk al een nieuwe baan gevonden?
Mag ik ook mee?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:13 schreef Blight het volgende:
[..]
Zullen we de kroeg in en zuipen tot we niet meer tot 3 kunnen tellen?
Waarom begon hij niet meteen met Ogararu, afgelopen weekend speelde die ook een aardige wedstrijd...nee die prutser zet die kk colin er weer in en haalt 'm na 20 minuten er af. Weer een weggegooide wisselquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Wooldoor het volgende:
Maar jezus wat een omslag in de wedstrijd toen Ogararu erin kwam, het leek wel 20 minuten een compleet ander team. Konden ze niet met die instelling de wedstrijd beginnen, het is niet zo dat we die 0-1 konden verdedigen want we krijgen toch altijd in elke wedstrijd wel 1 doelpunt tegen.
Koeman haalde nog de kwartfinale CLquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar ja, 't bestuur wilde Ten Cate
Achteraf? Ik heb het altijd een stomme zet van het bestuur gevonden. Een nieuwe trainer moet echter het voordeel van de twijfel krijgen, maar voor mij heeft Ten Cate dat voordeel al erg lang verspeeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef Urquhart het volgende:
Achteraf gezien denk ik: hadden we verdomme Danny Blind maar gehouden. Die heeft wel Champions League gehaald, en dat met mindere spelers.
Inderdaad toen hij erin kwam begon het te lopenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:43 schreef Urquhart het volgende:
Kunnen we voortaan niet alleen Urzaiz opstellen? Die heeft tenminste nog de cult-factor.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Houniet het volgende:
nou me moeder is ook weer aan de poeder
De uitslag is zeer verdiend, en dat baart mij zorgen als Ajacied.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Zagreb is ook geen wonderploeg, maar dit sterk overroepen Ajax al helemaal niet!
Tis een zeer verdiende uitslag dat moet je gewoon beseffen, zelfs al is je egootje gekrenkt...
Ik was het er toen ook niet mee eens, maar gaf Ten Cate wel het voordeel van de twijfel. Zijn krediet is echter al ruimschoots op.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Achteraf? Ik heb het altijd een stomme zet van het bestuur gevonden. Een nieuwe trainer moet echter het voordeel van de twijfel krijgen, maar voor mij heeft Ten Cate dat voordeel al erg lang verspeeld.
quote:4/10/2007 - Laatste wedstrijd Jaap Stam in Europa
(Gepost door )
De dramatische uitschakeling van Ajax was voor Jaap Stam extra zuur. De 35-jarige verdediger kondigde aan na dit seizoen te stoppen. Het Europese hoogtepunt van Stam werd in 1999 bereikt, toen hij met Manchester United de Champions League won. Later zou hij met diezelfde club ook de wereldbeker pakken.
Er werd wel gescoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef Longmen het volgende:
[..]
Inderdaad toen hij erin kwam begon het te lopen![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:44 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]
"Iedereen doet nu alsof het niets was. Er zit vooruitgang in ons spel. 9 van de 10 keer win je gewoon van Dinamo."
Let maar op, er gebeurd he-le-maal niets. We hebben vorige seizoen 'meegedaan' om het kampioenschap, dus het beleidsplan is al gehaald.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Als er nu geen koppen gaan rollen...
Verwacht er maar niks van. Het bestuur intereseert het geen bal, die roken nog een sigaar praten over zaken, en gaan lekker slapen, om de volgende dag weer lekker Ajax te gaan verkrachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Als er nu geen koppen gaan rollen...
Meegedaan door het plotselinge falen van eerst PSV en daarna AZ. Vervolgens haalde HtC vreemde wissels uit, wist Willen II gemotiveerd tot op het bot te maken met zijn uitspraken....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Let maar op, er gebeurd he-le-maal niets. We hebben vorige seizoen 'meegedaan' om het kampioenschap, dus het beleidsplan is al gehaald.
stress he, dan krijg je datquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:40 schreef Houniet het volgende:
nou me moeder is ook weer aan de poeder
Dat is nog niks vergeleken met wat ik net heb gedaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:39 schreef Danny_Ramone het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
[afbeelding]
"Die publiekswissel van vanavond was echt het mooiste moment in mijn hele carrière."
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Ja, alleen jammer dat ze bij 't andere team speeldequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Vandaag heb ik hele goeie dingen gezien, een beetje krediet is wel op zn plaats"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:56 schreef baskabel4 het volgende:
Ajax speelde niet slecht....meer kunnen ze gewoon niet!!
(al denken sommige nog steeds dat het een topclub is die slecht speelt)
Die hele Jaakke is het probleem juist!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Die jaakke durft weer geen beslissing te nemen en ontslaat ten cate niet. Krijg toch een ballen.
[afbeelding]
Wat?! En dan gaat 'ie zeker de playboy uithangen in Londen? Niets, voor straf aan het contract houden die Henk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Die jaakke durft weer geen beslissing te nemen en ontslaat ten cate niet. Krijg toch een ballen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef w00h00 het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet!
Anders lees je het topic nog een keer doorquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:02 schreef jpg97 het volgende:
Beetje slap dat jullie 1 speler eruit pikken om het collectieve falen op af te reageren.
Colin is niet de enige die te slap speelde vandaag. Zelfs de schwalbes van Suaréz zagen er ongeïnspireerd uit
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
[afbeelding]
" De grasmat was eredivisie onwaardig. De stadionlampen schenen te fel. De scheids vond ik ook matig fluiten. Wat ons echter de das om deed was het feit dat ik mijn auto naar een andere garage moest brengen, de stand van de maan, de keuze van mijn vrouw om de telegraaf op te zeggen en ik vandaag diarree had. Ik zoek geen excuses ofzo, maar het zet je wel aan het denken ".
Donder op zeg, HTC heeft de eer van Ajax hoogst persoonlijk naar de klote geholpen, nu moet hij daar de consequenties van aanvaarden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:59 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat?! En dan gaat 'ie zeker de playboy uithangen in Londen? Niets, voor straf aan het contract houden die Henk!
En zo is het, maar het blijft kut!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef w00h00 het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet!
Nee joh, Europees voetbal is zoo 1995quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef shayolo het volgende:
wat is next? intertoto?
Wel hoor kheb meer baardgroei dan je denktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Toen was je nog niet eens geboren, man.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef denthemen het volgende:
Ten Cate ROT OP! Je verneukt onze club, Colin, FUCKIN COLIN??? WAAR BEN JE GODVERDOMME MEE BEZIG!!
Kopenhagen, Espanyol, Slavia, Zagreb.. we zakken steeds verder weg
AJAX IS VAN ONS!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:05 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee joh, Europees voetbal is zoo 1995
Is dat zo raar?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:02 schreef Danny_Ramone het volgende:
[afbeelding]
" De grasmat was eredivisie onwaardig. De stadionlampen schenen te fel. De scheids vond ik ook matig fluiten. Wat ons echter de das om deed was het feit dat ik mijn auto naar een andere garage moest brengen, de stand van de maan, de keuze van mijn vrouw om de telegraaf op te zeggen en ik vandaag diarree had. Ik zoek geen excuses ofzo, maar het zet je wel aan het denken ".
De laatste landstitel van Feyenoord is idd lang geledenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Toen was je nog niet eens geboren, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |