Ja maar het was een hele speciale die niet in nederland te krijgen was!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:30 schreef MouzurX het volgende:
koop gewoon een nieuwe, huilie.
Dacht ook dat het daarover gingquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef 654321qaz het volgende:
Ajax er uit dat is pas tragisch..
Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef 654321qaz het volgende:
das niet tragisch.. verre van zelfs..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef 654321qaz het volgende:
Ik vind er nooit meer een zo mooi als deze...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
das niet tragisch.. verre van zelfs..
@ts
kut dat lievelingsmok kapot is..
snel een nieuwe uitzoeken...
Ja dat drink ik dus niet meer. WANT HET IS NIET HETZELFDE~!!!!quote:
Ajaxmmer van je mok!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:40 schreef Mopst3r het volgende:
De eerste die nu nog ajax zegt in mijn topic die trap ik in mekaar...
quote:
Misschien Ajax, omdat hij niet wil dat we dat zeggenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:47 schreef Nemain het volgende:
Wat stond er dan op je mok?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:47 schreef Nemain het volgende:
Wat stond er dan op je mok?
*snik, snik* dankjewel. Boks broeder...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:54 schreef Sigmund666 het volgende:
Herdenk hem plechtig. Huil en ga lekker in bed je depressie uitzieken, maak een kappeletje voor hem en herinner 4 oktober als Gebroken Lievelingsmok-dag
Ik weet hoe het voelt. Ik heb ook eens een lievelingsmok zien sterven.
Waar ik woon is het nu half acht 's ochtends, ga zo naar me werk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:57 schreef Pollewoppie het volgende:
om half 10 drink je geen koffie meer!!
Werken ze in het buitenland ook?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Waar ik woon is het nu half acht 's ochtends, ga zo naar me werk!
Dan drink je vanaf nu toch lekker thee uit een kopjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:39 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja dat drink ik dus niet meer. WANT HET IS NIET HETZELFDE~!!!!![]()
Heul niet, starbucks is goddelijk!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:14 schreef --- het volgende:
TS is gewoon het typpe dat denkt stoer te zijn met zijn starbucks mok terwijl hij de koffie nooit gezopen heeft. maar omdat het een hip iets is doet TS er aan mee.....
Net als Apple gebruikers
O dat geeft niks. Ik slaap er geen seconde minder om.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef 654321qaz het volgende:
Misschien is ie wel te krijgen waar jij woont?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Mopst3r het volgende:
Ja maar het was een hele speciale die niet in nederland te krijgen was!
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:54 schreef Sigmund666 het volgende:
een kappeletje
Ik was hendig sjiek in het donker in me kamer Halo 3 aan het spelen toen ik even naar beneden ging voor een lichte versnapering. Omdat het donker was zag ik niet dat mijn hendig sjieke starbucks mok op de plek stond waar ik mijn controllert wou neerleggen dus toen tikte ik hem zo van het bureau..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar hoe heb je je mok gebroken dan? Uit je handen laten vallen op de plavuizen in de keuken?
Als het nou een glas was wat je gebroken had was ik als gebrokenglas helemaal geinteresseerd.![]()
Nog een keer gooien danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:49 schreef Mopst3r het volgende:
Hij viel ook niet in splinters, het oor brak eraf...
Ik zit niet aan de andere kant van de aardkloot hoor...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Nog een keer gooien danWat zeur je trouwens over dat ie niet in NL verkrijgbaar is als je aan de andere kant van den aardkloot zit?
![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Malle_beer het volgende:
HAHAHAHAHAHA, had je stront in je klauwen??
NEE, EEN STARBUCKS MOK!!ahahahahahahahahaha!!!!1!een!123!1²³![]()
![]()
![]()
Leuk he, zoeen LSD trip?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef Malle_beer het volgende:
HAHAHAHAHAHA, had je stront in je klauwen??
NEE, EEN STARBUCKS MOK!!ahahahahahahahahaha!!!!1!een!123!1²³![]()
![]()
![]()
Je bent snel weer thuisquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef 654321qaz het volgende:
Dan moet je minder snuiven TSquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:58 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:52 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik zit niet aan de andere kant van de aardkloot hoor...
Kut emoquote:Op woensdag 10 september 2008 20:22 schreef Mopst3r het volgende:
Maar die is nog steeds niet hetzelfde als de oude!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Heul niet, starbucks is goddelijk!![]()
Caramel Coffee Frappuchino FTW![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |