<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
wat een feesttijd met al die vette spellen die komen.![]()
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
<PS3 bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de PS3! </PS3 bash mode>
zo hoeft niemand anders hem meer te maken.![]()
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Wii bash mode> Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Wii! </Wii bash mode>
kostie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kevin..is dit de opvolger van ons geliefde setje?
http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/234&cl=us,en
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
<Dreamcast bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Dreamcast! </Dreamcast bash mode>
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
Commodore 64 bashenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:58 schreef Sickert het volgende:
<Comodore 64 Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Comodore 64</Comodore 64 Bash Mode>
<xbox 360 bash mode> Ja allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de xbox360 </xbox 360 bash mode>quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:03 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
<Jumbo Bash mode, Ja, allemaal vette spellen maar ze komen niet voor de Jumbo Bordspelletjes/Jumbo Bash Mode>
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Stefan740 het volgende:
En als ik nu 4 gig werkgeheugen wil moet ik op moederbord checken of dat kan toch?
heb nu al 2 gig dus wil wel vooruit![]()
Simpel:quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:35 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
Jorrit/Cardinal > ik ben er laat, erg laat vanavond.... moet van 1600-1800 de Q3 results toelichten per conference call......
De 100.000,- vraag is natuurlijk: Met of zonder baan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:45 schreef staticdata het volgende:
[..]
Simpel:
The result sucks because of bad work of your employees. If they would work harder, the result will go up and you will have your profit in Q4. Kortom om 16:04 sta je buiten![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:54 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
ik zit nu mn reporting package voor te bereiden, marge is niet eens zo slecht (11,1%) , maar er worden zoveel loze kosten ingetrapt.... accrual hier, accrual daar. NIAT YTD is 2,2mln loss op een sales van net 11mln.... das dus een net result van 16,4%.....
echt zo'n kleine kutcompany, en alles gaat maar met de natte duim..... dan is het echt niet leuk uitleggen hoor aan de shareholders..... helemaal de CIT accrual die ik er net ingetrapt heb (was een moetje) van 112k (totaal wordt 450k)..... leg dat eens even uit: je hebt YTD 2,2 mln verlies, waarom staat er dan 112k income tax accrued.....![]()
1) eenschquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
ik vind mijn verhaal:
1) beter
2) makkelijker te begrijpen
3) iedereen wil weekend dus ze zullen het allemaal waarderen dat je zo kort door de bocht bent.
3)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:59 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
1) eensch
2) eensch
3) in de VS is het ochtend, die willen nog wel ff de hele vrijdag doorhalen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |