Precies wat ik het liefst speel... realistische oorlog sim zonder al die science fiction poespas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Omg, nu moet ik zeker een nieuw kaartje kopen!!
zinkend schip enzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:04 schreef diamondvoodoo het volgende:
Volgens het Britse Reuters heeft Henk ten Cate donderdagavond na het echec in de ArenA toegegeven naar Chelsea te gaan. Volgens het persbureau dat zich baseert op berichten uit The Sun laat de reactie van zijn zaakwaarnemer Sigi Lens ook niets te raden over.
'Het is waar dat we een overeenkomst hebben met Chelsea. Het is voor Ten Cate een mooie kans en een uitdaging om te werken met een groot elftal.'
Lens heeft nog meer te vertellen. 'Henk's rol bij Chelsea is duidelijk. Hij deed dat eerder bij het Barcelona van Frank Rijkaard. Iedereen is opgetogen, ze willen samenwerken dus waarom niet.'
Het is nu aan de Engelsen om te onderhandelen met Ajax. Zoals bekend loopt het contract van de geplaagde trainer en de nog meer geplaagde ploeg aan het einde van dit seizoen af. 'Chelsea wil de trainer nu hebben, dus als de clubs een overeenkomst bereiken zal alles duidelijk zijn. De wil is er zowel bij Henk als bij Chelsea. Henk wil meteen vertrekken bij Ajax, maar alles hangt af van hoe die club reageert.'
Volgens Lens heeft Ten Cate afgelopen week lang met de technische staf van Chelsea gesproken.
-----
Henk wil weg.... duhhh. Ik denk dat Henk weg moet.
Niks aan toe te voegenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Precies wat ik het liefst speel... realistische oorlog sim zonder al die science fiction poespas.![]()
Toch maar eerder upgraden?![]()
Nu maar hopen dat de pc versie de basis is en niet de console.. Volgens mij zijn zulke spellen niet te spelen op een console.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen![]()
Maarre JP ik ga u verlaten !! Arbeiten
Succes!
quote:Dragon Rising speelt zich af op een olie-rijk eiland, aan de oostkust van Rusland ten noorden van Japan, in een tijd dat er spanning is tussen Rusland en China. Het spel start als de Chinese troepen een aanval beginnen op Rusland en de spelers zullen er tussenin zitten.
dat was op de bootlanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Puni in zijn jongere jaren?
ze heeft wel geile ballen zeg![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:00 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
alleen jammer dat je geen hoofdletters IJ hebt gebruikt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:00 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)2-dragon-rising.html![]()
@Baus: toevallig bekend met sandbox?![]()
[..]
![]()
Sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:53 schreef ursel het volgende:
Waarom zat je zo aan m'n jas te trekken dat je de tram wou hebben voor de grote meute eraan kwam dan.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 06:59 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Puni in zijn jongere jaren?
Hopen dat je een beetje met de realisme settings kunt spelen want op full realism zonder spawns gaat de lol er heel snel afquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:00 schreef jpjedi het volgende:
http://life.tweakers.net/(...)2-dragon-rising.html![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 08:51 schreef Cardinal_NL het volgende:
We hebben Stam toch weer terug![]()
* mompelt iets over resultaatvoetbal en 5-4-1
quote:
sjit man, youtube is hier geblocked, wat zien we hier?? kabouter plop met een boswandelingetje in een keet onder de rook van rotterdam, beetje langs de kant staan, grijnzen en aan de DJ vragen of hij wel legale plaatjes draait?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:32 schreef jpjedi het volgende:
Frank in zijn discotheek in het weekend.
van de site (gaat zo uit de lucht)quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jorrit/Cardinal > kun je ff een linkje posten naar de routebeschrijving, kan niet bij de FoD site komen
quote:Wat moet je allemaal meenemen:
Computer, monitor, toetsenbord, muis, muismat, hoofdtelefoon.
Spelletjes.
Een UTP-kabel (CAT5e/6) en eventueel nog een switch (gigabit).
Een stekkerdoos. Handdoek, schone kleding, tandenborstel, etc.
Eten en drinken.
Tafel als je die hebt
Stoel als je die hebt
Handdoek.
Vergeet ook niet het topic http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=551 hierin staat in welk huisje je zit. De indelingen zullen ook ter plaatse weer op de huisjes te vinden zijn.
Adres:
Buitenplaats In Den Olden Bongerd
Breukinkweg 3
7109 BX Winterswijk
Routebeschrijving:
Vanuit het Westen en het Zuiden
Richting Arnhem/Oberhausen (A12). Afslag Doetinchem/Enschede (A18).
Richting Varsseveld tot ainde snelweg.
Vervolgens Aalten/Bredevoort/Winterswijk (N318). Na 2de bordje met Bovenslinge, de eerste weg rechts. Dit is de Breukinkweg.
Vanuit het Noorden
Vanaf Groenlo richting Winterswijk. Bij de rotonde rechtsaf, dan de 2de rotonde rechtdoor en bij de 3de rotonde rechtdoor. De 3de weg links is de Breukinkweg. Park staat aangegeven.
Vanaf 15:00 is iedereen welkom.
Mocht er niemand meer bij de poort staan bel dan iemand op die er wel is.
Weet je geen nummers, dan kun je mij altijd bereiken op 06 22 381 980
het is nu al stil..ik zit maar te f5-en..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Dan wordt het helemaal stil hier dit weekend
Ik ben er nog..quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:34 schreef jpjedi het volgende:
[..]
het is nu al stil..ik zit maar te f5-en..![]()
Nog even en ik ga uit ellende maar gewoon aan het werk![]()
Ga nog maar eens tiger woods spelen op de ps3![]()
;quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
Dan wordt het helemaal stil hier dit weekend
Ik heb nog van Ikea zo'n Galant staan in Rozenburg met framequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:36 schreef staticdata het volgende:
nog op zoek naar een bureau voor me pc
De leeftijd niet dan??quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:36 schreef FJD het volgende:
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Urs
[afbeelding]
De naam wordt nog gewijzigd Urs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |