"Onze oplossing voor het vertrek van Sneijder is simpelweg het middenveld overslaan"quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:55 schreef golfer het volgende:
Er zit nog steeds geen enkele systeem in het spel van Ajax vanavond. Ballen worden lukraak naar voren getrapt in de hoop dat een aanvaller er toevallig het hoofd of een been tegenaan kan krijgen.
Geen combinaties, geen aansluiting vanuit het middenveld.
Zo verdien je niet verder te komen.
Maar zo is het al het hele seizoen. Bijna elke goal en kans is individuele klasse. Het is maar heel zelden dat er daadwerkelijk een uitgespeelde kans is. Echt te gek voor woorden. Na ruim een jaar met redelijk dezelfde groep moet je er toch wat automatismen in kunnen slijpen?!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:55 schreef golfer het volgende:
Er zit nog steeds geen enkele systeem in het spel van Ajax vanavond. Ballen worden lukraak naar voren getrapt in de hoop dat een aanvaller er toevallig het hoofd of een been tegenaan kan krijgen.
Geen combinaties, geen aansluiting vanuit het middenveld.
Zo verdien je niet verder te komen.
Is dat Perez?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:57 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Wanneer komt hij erin?
[afbeelding]
Dat is overduidelijk Urzaiz.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:59 schreef Reneuh het volgende:
Wat een slechte corners en voorzetten ..
TOPPIE !quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja ik ook maar die is naar een topclub dus dat kan niet.
nee, die doen dat beterquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Disorder het volgende:
Wat is er met die corners aan de hand? Kijk ik naar de regionale D-tjes?
nee dit zit zelfs onder dat nivoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:05 schreef Disorder het volgende:
Wat is er met die corners aan de hand? Kijk ik naar de regionale D-tjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |