Misschien heeft het wat te maken met die fires in Calquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 10:46 schreef nelisb het volgende:
damn, donderdag vorige week kleren besteld. afgelopen maandag verstuurd.
Gisteren nog niet geleverd in californie. rechtstreeks naar nederland is dus nog sneller ook.
jaaaaaaaah ik zou graaag mee willen doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 08:46 schreef Syytön het volgende:
Als er mensen zijn die met mij en Gizmore willen meebestellen, zeg het maar.
Vanwege limiet op creditcard kan ik alleen niet meer dan voor 1000 euro kopen.
Naheffing nog steeds niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:19 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
terugsturen gaat je volgens mij evenveel extra kosten als de waarde van het t-shirt, dit is een groot probleem bij A&F, misschien dat het tegenwordig anders is en ze alles vergoeden ofzo...
die naheffing kan wel minimaal 2 of 3 weken duren.
Welke maat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Naheffing nog steeds niet gehad.
Dat verkeerde t-shirt hebben ze aanvankelijk netjes opgelost. Dwz, ze zouden de goede opsturen.
En inderdaad, vorige week stond de FedEx voor de deur met een pakketje Abercrombie. Maar wat blijkt: hebben ze nog een keer hetzelfde (niet bestelde) t-shirt gestuurd!
Weer een mail er achteraan, daar heb ik nog niets op ontvangen.
Zit dus nu met 2x deze jongen: [ afbeelding ]
maar nu je hem hem dus 2 keer, hoef je die andere niet terug te sturen? goede service dat ze je een tweede artikel sturen zonder eerst die eerste terug te willen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Dat verkeerde t-shirt hebben ze aanvankelijk netjes opgelost. Dwz, ze zouden de goede opsturen.
En inderdaad, vorige week stond de FedEx voor de deur met een pakketje Abercrombie. Maar wat blijkt: hebben ze nog een keer hetzelfde (niet bestelde) t-shirt gestuurd!
ja heb wel interesse... ligt aan de maat natuurlijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:26 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Nee, ik hoef inderdaad niets terug te sturen. Keurig natuurlijk, maar heb liever gewoon het goede shirtje..!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
maar nu je hem hem dus 2 keer, hoef je die andere niet terug te sturen? goede service dat ze je een tweede artikel sturen zonder eerst die eerste terug te willen.
Ah, das mooi, dan heb ik wel interesse.quote:
Ehh wat is reeel? 30e ofzo?quote:Op zondag 28 oktober 2007 07:37 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah, das mooi, dan heb ik wel interesse.Hoeveel wil je er voor hebben?
Nou ja, je hebt er in principe 2 gratis gehad, dus iets van 25 euro incl? Je maakt er sowieso winst op (ook nadat je een eventuele naheffing hebt gehad).quote:
Weet ik nog niet precies, ik moet dat nog allemaal berekenen. Ik heb nu (incl mij) 8 personen. De verzendkosten worden $100,- om naar NL te bezorgen. Dan komt daar 6,20 pakketpost bij (je mag 't ook afhalen in Den Haag). Dus hoe het er nu voor staat ... $12,50 + 6,20 EUR.quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:17 schreef jovink het volgende:
hoeveel zijn de verzendkosten pp dan ongeveer sytton?
Ga er maar vanuit dat een S ca. 70 x 48, een M 72 X 50 en een L 74 x 52 is (in cm.) Maar het verschilt erg per model, ik heb o.a. een L van 73 x 54 en een M van 72 x 52. Het ligt ook een beetje aan de kleur, bij een donker shirt valt het minder op als ie iets aan de smalle kant is, heb je een licht shirt en een bierbuikje te verbergen kun je beter een L nemenquote:Op zondag 28 oktober 2007 20:45 schreef Bananenman het volgende:
Hoe vallen de t-shirts eigenlijk? Ik zit die size chart te bekijken, maar er staat niet in hoe lang een t-shirt is voor elke maat, en dat wil ik toch wel graag weten. Die overhemden vielen groot las ik laatst, maar hoe zit dat met t-shirts? Twijfel altijd tussen M en L.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |