abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53988592
Hoe werkt dat eigenlijk met die Inklaringskosten en invoerheffingen? Heb gisteren een doos binnengekregen vol A&F spul met een waarde van ongeveer $150, doos is opengemaakt en weer dichtgeplakt met TNT inklaringsplakband maar de postbode gaf me die doos zo, zonder rekening of wat dan ook. Sturen ze je later een rekening of heb ik weer mazzel gehad?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 14:38:53 #52
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53989242
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:02 schreef DaveC het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die Inklaringskosten en invoerheffingen? Heb gisteren een doos binnengekregen vol A&F spul met een waarde van ongeveer $150, doos is opengemaakt en weer dichtgeplakt met TNT inklaringsplakband maar de postbode gaf me die doos zo, zonder rekening of wat dan ook. Sturen ze je later een rekening of heb ik weer mazzel gehad?
dan denk ik dat je mazzel hebt gehad, want via TNT moet je normaal direct aan de postbode betalen.
The truth is relative, pick one that works!
pi_53990645
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:38 schreef SatanicWarrior het volgende:

[..]

dan denk ik dat je mazzel hebt gehad, want via TNT moet je normaal direct aan de postbode betalen.
Hoop dat je gelijk hebt.

Misschien wat nuttige info: de "striped crews" lijken erg netjes maar hebben nicking rond de hals en zijn van onder erg rafelig. Ik hou daar wel van, maar het staat niet op de site.

en deze tee is in 't echt ook anders, het rood is feller en de screenprint heeft meer details.

dus niet raar opkijken als iets niet helemaal lijkt zoals op het plaatje
  woensdag 17 oktober 2007 @ 17:04:45 #54
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53991523
mooi spul, ik heb het ook vaak meegemaakt dat het plaatje afwijkt van hoe het er in het echt uitziet, en dan met name de kleur.
pi_53995066
Ik heb die linkse trui, echt vet!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:14:16 #56
181454 PinPine
Have to return some videotapes
pi_53997255

Heel vaak bieden ze dit in combinatie met een t-shirt aan, wat ideaal is voor de winter. Komen de kragen van deze crewnecks dan niet onder het t-shirt uit en zijn de maten van deze crewnecks te vergelijken met t-shirts?

thnx
God Dammit Loch Ness Monster, I ain't gonna give you no tree fiddy!
pi_53998083
Je doet toch geen shirt over zo'n crewneck?
pi_53999289
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]

Heel vaak bieden ze dit in combinatie met een t-shirt aan, wat ideaal is voor de winter. Komen de kragen van deze crewnecks dan niet onder het t-shirt uit en zijn de maten van deze crewnecks te vergelijken met t-shirts?

thnx
Als je 'em onder een t-shirt doet zal de kraag er wel bovenuit komen ja. Maar als je iets onder een t-shirt wilt kun je net zo goed een longsleeve kopen van 2 tientjes.

Wat de maat betreft: Ik heb ze in M, breed ca. 50 cm, lang ca. 74 cm en de mouwen ca, 75 cm (vanaf oksel)
Ik heb er ook nog een in 't blauw met witte letters, ook M en die is iets groter. Verschilt een beetje per model, net als alles van A&F. Het t-shirt is 51 x 71, ook M.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaveC op 17-10-2007 22:50:08 ]
  donderdag 18 oktober 2007 @ 14:38:08 #59
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_54010746
Lees net dat ze eindelijk weer naar NL verzenden
dus ben van plan wat hollisterkleding te gaan kopen, maar ik twijfel nog wat over de maat, een M of een L. Via de size chart kom ik op allerlei rare maten uit dus daar kan ik niet echt wijs uit. Ik ben 1.95/96 en heb een normaal/smal postuur. Zijn de maten een beetje te vergelijken met andere amerikaanse merken zoals bijvoorbeeld Tommy Hilfiger. Daarbij het ik van de gewone lijn een M en van de denim lijn een L. Iemand die enig idee heeft welke maat ik moet hebben?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 18 oktober 2007 @ 16:26:04 #60
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54012673
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef hmmmz het volgende:
Lees net dat ze eindelijk weer naar NL verzenden
dus ben van plan wat hollisterkleding te gaan kopen, maar ik twijfel nog wat over de maat, een M of een L. Via de size chart kom ik op allerlei rare maten uit dus daar kan ik niet echt wijs uit. Ik ben 1.95/96 en heb een normaal/smal postuur. Zijn de maten een beetje te vergelijken met andere amerikaanse merken zoals bijvoorbeeld Tommy Hilfiger. Daarbij het ik van de gewone lijn een M en van de denim lijn een L. Iemand die enig idee heeft welke maat ik moet hebben?
als je 1.95m lang bent dan heb je maat L, ik denk dat maat M net iets te kort is.
Hollister is qua maten meer met Hilfiger Denim te vergelijken dan met Tommy Hilfiger.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 16:38:13 #61
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_54012872
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef erik-de-perik het volgende:
A&F heeft helemaal geen bodywarmers op de site staan? hebben ze die niet, of is het daar nog niet het seizoen voor?
Niet zo lang geleden is deze aan de collectie toegevoegd:

Hamilton Vest
Navy
$118.00

pi_54012986
Ben net terug uit NY en vond dit zo'n leuk kledingmerk!
Fijn dat je dus gewoon via de site kan bestellen.
Heeft iemand dit overigens al weleens gedaan (sorry heb geen tijd en zin om dit hele topic door te lezen)!
pi_54013939
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:45 schreef -moppie- het volgende:
Ben net terug uit NY en vond dit zo'n leuk kledingmerk!
Fijn dat je dus gewoon via de site kan bestellen.
Heeft iemand dit overigens al weleens gedaan (sorry heb geen tijd en zin om dit hele topic door te lezen)!
doh
pi_54014753
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 04:39 schreef FixYou het volgende:
Ik ben nu in Amerika maar ik begrijp niet wat er zo speciaal is aan die A&F kleding.
Het is jou niet opgevallen dat altijd tering druk is in die winkels, 8 wachtende voor je bij de pashokjes....
Ik heb dit vest meegenomen:

pi_54027835
heb net deze besteld, bezorgen in usa bij familie en dan doorsturen naar nederland. nog tips om doaune te vermijden?

en mijn vriendin deze

pi_54027931
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef nelisb het volgende:
heb net deze besteld, bezorgen in usa bij familie en dan doorsturen naar nederland. nog tips om doaune te vermijden?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

en mijn vriendin deze

[ afbeelding ]
Laten versturen als GIFT.

Of je familielid het aan laten trekken en een vliegticket opsturen.
pi_54029006
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef nelisb het volgende:
De shirts en de hoodie apart versturen naar 2 verschillende adressen. De shirts krijg je er wel langs, de hoodie word lastig. Als ze het toch openmaken betaal je alleen invoerrechten voor de hoodie, scheelt weer.
pi_54029694
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef DaveC het volgende:

[..]

De shirts en de hoodie apart versturen naar 2 verschillende adressen. De shirts krijg je er wel langs, de hoodie word lastig. Als ze het toch openmaken betaal je alleen invoerrechten voor de hoodie, scheelt weer.
ok thanks! dat werkt? want alleen over de hoodie betalen is natuurlijk beter!. dan doe ik de shirts naar mijn werke en de hoodie naar huis. want shirts maken ze zeker niet open?
quote:
Laten versturen als GIFT.

Of je familielid het aan laten trekken en een vliegticket opsturen.
gift werkt nog steeds? dat geloven ze nu toch wel bij de doaune?
pi_54029831
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef nelisb het volgende:

[..]

gift werkt nog steeds? dat geloven ze nu toch wel bij de doaune?
Laatst met 2 maglite's geen probleem gehad.
Vanuit HongKong ook geen problemen, ze geven dan wel aan dat ze niet versturen naar Duitsland en England....... Daar werk het gift gebeuren niet.
pi_54030137
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef nelisb het volgende:

[..]

ok thanks! dat werkt? want alleen over de hoodie betalen is natuurlijk beter!. dan doe ik de shirts naar mijn werke en de hoodie naar huis. want shirts maken ze zeker niet open?
In principe kunnen ze alles open maken. Maar 2 shirts is minder dan 45 euro en dat mag gewoon. Als het meer is betaal je invoerrechten over het hele bedrag, en 2 shirts en een hoodie samen is iets van $130.- En het openmaken gaat willekeurig, de kans dat ze beide pakjes open maken is dus kleiner.
pi_54033084
Ja ging mijn zus naar Amerika, had ik ene hele waslijst gemaakt wat ze mee moest nemen, neemt ze niets mee! Is dat nou zusterliefde?
pi_54033169
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:08 schreef Zonnebril het volgende:
Ja ging mijn zus naar Amerika, had ik ene hele waslijst gemaakt wat ze mee moest nemen, neemt ze niets mee! Is dat nou zusterliefde?
Als je daar voor de eerste keer komt heb je niet eens genoeg ruimte om je eigen nieuwe dingen mee te nemen.
pi_54033506
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef DaveC het volgende:

[..]

In principe kunnen ze alles open maken. Maar 2 shirts is minder dan 45 euro en dat mag gewoon. Als het meer is betaal je invoerrechten over het hele bedrag, en 2 shirts en een hoodie samen is iets van $130.- En het openmaken gaat willekeurig, de kans dat ze beide pakjes open maken is dus kleiner.

We maken er gewoon 2 pakketjes van en dan zien we het wel.
we zetten er ieder geval gift op!

thanks voor de uitleg!

5-7 werkdagen word het bezorgd bij de familie en dan versturen ze het meteen hierheen, iemand een idee hoelang dat duurt?
pi_54033615
Kan wel 2 weken duren.. douane ligt het meestal kei lang.

Express mail van USPS duurt maar 1 a 2 dagen om bij doune te komen vanaf amerika, en dan ligt het daar een week

Normale USPS duurt langer om vanaf us in nederland te komen, en dan ligt het ook nog bij douane.
pi_54042563
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:40 schreef Ace1 het volgende:
Kan wel 2 weken duren.. douane ligt het meestal kei lang.

Express mail van USPS duurt maar 1 a 2 dagen om bij doune te komen vanaf amerika, en dan ligt het daar een week

Normale USPS duurt langer om vanaf us in nederland te komen, en dan ligt het ook nog bij douane.
ok thanks! we gaan het zien. heb geen idee wat versturen kost vanuit usa naar nederland. en of er veel verscil zit tussen express en normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')