dan denk ik dat je mazzel hebt gehad, want via TNT moet je normaal direct aan de postbode betalen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:02 schreef DaveC het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met die Inklaringskosten en invoerheffingen? Heb gisteren een doos binnengekregen vol A&F spul met een waarde van ongeveer $150, doos is opengemaakt en weer dichtgeplakt met TNT inklaringsplakband maar de postbode gaf me die doos zo, zonder rekening of wat dan ook. Sturen ze je later een rekening of heb ik weer mazzel gehad?
Hoop dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:38 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dan denk ik dat je mazzel hebt gehad, want via TNT moet je normaal direct aan de postbode betalen.
Als je 'em onder een t-shirt doet zal de kraag er wel bovenuit komen ja. Maar als je iets onder een t-shirt wilt kun je net zo goed een longsleeve kopen van 2 tientjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:14 schreef PinPine het volgende:
[ afbeelding ]
Heel vaak bieden ze dit in combinatie met een t-shirt aan, wat ideaal is voor de winter. Komen de kragen van deze crewnecks dan niet onder het t-shirt uit en zijn de maten van deze crewnecks te vergelijken met t-shirts?
thnx
als je 1.95m lang bent dan heb je maat L, ik denk dat maat M net iets te kort is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef hmmmz het volgende:
Lees net dat ze eindelijk weer naar NL verzenden![]()
dus ben van plan wat hollisterkleding te gaan kopen, maar ik twijfel nog wat over de maat, een M of een L. Via de size chart kom ik op allerlei rare maten uit dus daar kan ik niet echt wijs uit. Ik ben 1.95/96 en heb een normaal/smal postuur. Zijn de maten een beetje te vergelijken met andere amerikaanse merken zoals bijvoorbeeld Tommy Hilfiger. Daarbij het ik van de gewone lijn een M en van de denim lijn een L. Iemand die enig idee heeft welke maat ik moet hebben?
Niet zo lang geleden is deze aan de collectie toegevoegd:quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:54 schreef erik-de-perik het volgende:
A&F heeft helemaal geen bodywarmers op de site staan? hebben ze die niet, of is het daar nog niet het seizoen voor?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:45 schreef -moppie- het volgende:
Ben net terug uit NY en vond dit zo'n leuk kledingmerk!
Fijn dat je dus gewoon via de site kan bestellen.
Heeft iemand dit overigens al weleens gedaan (sorry heb geen tijd en zin om dit hele topic door te lezen)!
Het is jou niet opgevallen dat altijd tering druk is in die winkels, 8 wachtende voor je bij de pashokjes....quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 04:39 schreef FixYou het volgende:
Ik ben nu in Amerika maar ik begrijp niet wat er zo speciaal is aan die A&F kleding.
Laten versturen als GIFT.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef nelisb het volgende:
heb net deze besteld, bezorgen in usa bij familie en dan doorsturen naar nederland. nog tips om doaune te vermijden?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en mijn vriendin deze
[ afbeelding ]
De shirts en de hoodie apart versturen naar 2 verschillende adressen. De shirts krijg je er wel langs, de hoodie word lastig. Als ze het toch openmaken betaal je alleen invoerrechten voor de hoodie, scheelt weer.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:27 schreef nelisb het volgende:
heb net deze besteld, bezorgen in usa bij familie en dan doorsturen naar nederland. nog tips om doaune te vermijden?
ok thanks! dat werkt? want alleen over de hoodie betalen is natuurlijk beter!. dan doe ik de shirts naar mijn werke en de hoodie naar huis. want shirts maken ze zeker niet open?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:26 schreef DaveC het volgende:
[..]
De shirts en de hoodie apart versturen naar 2 verschillende adressen. De shirts krijg je er wel langs, de hoodie word lastig. Als ze het toch openmaken betaal je alleen invoerrechten voor de hoodie, scheelt weer.
gift werkt nog steeds? dat geloven ze nu toch wel bij de doaune?quote:Laten versturen als GIFT.![]()
Of je familielid het aan laten trekken en een vliegticket opsturen.![]()
Laatst met 2 maglite's geen probleem gehad.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef nelisb het volgende:
[..]
gift werkt nog steeds? dat geloven ze nu toch wel bij de doaune?
In principe kunnen ze alles open maken. Maar 2 shirts is minder dan 45 euro en dat mag gewoon. Als het meer is betaal je invoerrechten over het hele bedrag, en 2 shirts en een hoodie samen is iets van $130.- En het openmaken gaat willekeurig, de kans dat ze beide pakjes open maken is dus kleiner.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:09 schreef nelisb het volgende:
[..]
ok thanks! dat werkt? want alleen over de hoodie betalen is natuurlijk beter!. dan doe ik de shirts naar mijn werke en de hoodie naar huis. want shirts maken ze zeker niet open?
Als je daar voor de eerste keer komt heb je niet eens genoeg ruimte om je eigen nieuwe dingen mee te nemen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:08 schreef Zonnebril het volgende:
Ja ging mijn zus naar Amerika, had ik ene hele waslijst gemaakt wat ze mee moest nemen, neemt ze niets mee! Is dat nou zusterliefde?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:30 schreef DaveC het volgende:
[..]
In principe kunnen ze alles open maken. Maar 2 shirts is minder dan 45 euro en dat mag gewoon. Als het meer is betaal je invoerrechten over het hele bedrag, en 2 shirts en een hoodie samen is iets van $130.- En het openmaken gaat willekeurig, de kans dat ze beide pakjes open maken is dus kleiner.
ok thanks! we gaan het zien. heb geen idee wat versturen kost vanuit usa naar nederland. en of er veel verscil zit tussen express en normaalquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:40 schreef Ace1 het volgende:
Kan wel 2 weken duren.. douane ligt het meestal kei lang.
Express mail van USPS duurt maar 1 a 2 dagen om bij doune te komen vanaf amerika, en dan ligt het daar een week
Normale USPS duurt langer om vanaf us in nederland te komen, en dan ligt het ook nog bij douane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |