quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:01 schreef Ace1 het volgende:
Kruisjes.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:04 schreef men_in_red het volgende:
[..]
hier doen ze het prima hoor,
die polo is te klen geworden?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:01 schreef Ace1 het volgende:
Kruisjes.
terugsturen gaat je volgens mij evenveel extra kosten als de waarde van het t-shirt, dit is een groot probleem bij A&F, misschien dat het tegenwordig anders is en ze alles vergoeden ofzo...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:06 schreef Jeroen_M het volgende:
Net een pakketje gestuurd gekregen. Die bezorging gaat wel erg snel zeg. Duimpjes omhoog voor die jongens!
Alleen zit nog met 2 vraagjes: ze hebben een verkeerd t-shirt gestuurd. Heb inmiddels een mailtje er achteraan gestuurd, maar nog niets ontvangen. Heeft iemand hier ervaringen mee? En hoe lang duurt het voor dat je evt een naheffig krijgt?
Mooi en hij past mij ook denk ik. Helaas moet ik eerst van mijn andere A&F meuk af wil ik hem kunnen betalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:00 schreef Ace1 het volgende:
[TK] Hollister Capistrano Beach Red hoodie
Nog steeds te koop
Dan heb je maat S.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Ik heb nog nooit online kleding besteld en wil er toch eens mee beginnen, dit mede omdat $50 voor een polo erg cheap is
Nu weet ik alleen niet echt welke maat ik moet hebben(type: Deer Brook). Ik ben ~1.78 groot en heb een normaal postuur. Wie kan me zeggen welke maat ik hoogst waarschijnlijk nodig heb?
Wat komt er na de $50 nog eigenlijk bij aan verzendkosten/douane etc? Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
maar dat kan dus niet als je direct vanaf abercormbie.com bestelt. dan moet je het eerst via iemand in de VS laten lopen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef DaveC het volgende:
Als je beneden de $60 blijft en er staat "gift" op het U.S. customs formuliertje krijg je niet veel problemen. Hoewel ze soms toch open maken. En het mag niet door een bedrijf verstuurd zijn.
CC-maatschappijen hanteren ook nog wel een eens veel te hoge Dollarkoers. Laatst zag ik op een afschrift dat ze een koers van 1,35 USD/EUR hadden gehanteerd terwijl hij toch zeker weten op het moment van kopen boven de 1,40 USD/EUR stond.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Een ander nadeel was dat Ellen een veel te hoge wisselkoers berekende, ze pakte gewoon een paar keer ¤10 extra door die te hoge wisselkoers [..]
Heb m'n eigen personal shopper die elke dag op weg naar haar werk langs een Abercrombie store komt en ook mijn maat weet, dus ik heb Ellen niet echt nodig. Maar ik kan kan natuurlijk wel een offerte aanvragenquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
...
Ben toch benieuwd wat ze tegenwoordig in rekening brengt, je kan altijd een vrijblijvende offerte aanvragen.
geen idee, zo sterk is Fierce niet, ik vind het heel erg lekker, je moet gewoon niet zoveel opspuiten, in de winkel spuiten ze echt vet veel op elk kledingstuk.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef DaveC het volgende:
[..]
Heb m'n eigen personal shopper die elke dag op weg naar haar werk langs een Abercrombie store komt en ook mijn maat weet, dus ik heb Ellen niet echt nodig. Maar ik kan kan natuurlijk wel een offerte aanvragen![]()
Bestaat er trouwens iets dat op Fierce lijkt maar dan minder sterk? Als je net iets van A&F heb gekocht in de US ruikt je auto er 3 dagen later nog naar. (het is wel handig spul als je geen tijd hebt om te douchen)
er zijn al plannen voor duitsland, italie, denemarken en nog een zooi anderen behalve nederland.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Stansfield het volgende:
Wat houdt A&F eigenlijk tegen om europa te gaan veroveren?? Als ze zien hoeveel er besteld wordt vanuit europa dan weten ze dat er vraag naar is. En ze hebben geld zat qua investeringen. En er is niet echt iets vergelijkbaars.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |