abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 oktober 2007 @ 15:07:58 #26
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53765144
Ik heb een gestreepte A&F longsleeve polo te koop in dit topic: [TK] Veel Merkkleding, Maat S/M/L.

Abercrombie & Fitch polo, Maat S, wit met donkerblauwe strepen.
Lengte: oksel-oksel: 51cm, nek-onderkant(voorkant): 67cm, nek-onderkant(achterkant): 72cm
Vraagprijs: ¤25 (Nieuwprijs: rond de ¤80)

[ Bericht 5% gewijzigd door SatanicWarrior op 07-10-2007 16:56:20 ]
The truth is relative, pick one that works!
pi_53766613
Kruisjes.
pi_53766690
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:01 schreef Ace1 het volgende:
Kruisjes.

hier doen ze het prima hoor,

die polo is te klen geworden?
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:12:56 #29
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53766987
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:04 schreef men_in_red het volgende:

[..]

hier doen ze het prima hoor,

die polo is te klen geworden?

nee, draag hem gewoon nooit, teveel andere kleding die de voorkeur genieten.
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:13:21 #30
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53767001
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 16:01 schreef Ace1 het volgende:
Kruisjes.

vreemd...gebruik je Internet Explorer ofzo?
pi_53767187
foto's doen het niet..
  zondag 7 oktober 2007 @ 16:48:51 #32
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53768162
komt door Internet Explorer, in FireFox zie je ze wel, het ligt aan de apestrof in de bestandsnaam van de foto's, ik zal ze ff fixen.

[edit]
ze zijn gefixt, pagina moet je wel even refreshen!

[ Bericht 21% gewijzigd door SatanicWarrior op 07-10-2007 17:11:03 ]
pi_53854322
Net een pakketje gestuurd gekregen. Die bezorging gaat wel erg snel zeg. Duimpjes omhoog voor die jongens!
Alleen zit nog met 2 vraagjes: ze hebben een verkeerd t-shirt gestuurd. Heb inmiddels een mailtje er achteraan gestuurd, maar nog niets ontvangen. Heeft iemand hier ervaringen mee? En hoe lang duurt het voor dat je evt een naheffig krijgt?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 01:19:47 #34
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53854440
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 01:06 schreef Jeroen_M het volgende:
Net een pakketje gestuurd gekregen. Die bezorging gaat wel erg snel zeg. Duimpjes omhoog voor die jongens!
Alleen zit nog met 2 vraagjes: ze hebben een verkeerd t-shirt gestuurd. Heb inmiddels een mailtje er achteraan gestuurd, maar nog niets ontvangen. Heeft iemand hier ervaringen mee? En hoe lang duurt het voor dat je evt een naheffig krijgt?
terugsturen gaat je volgens mij evenveel extra kosten als de waarde van het t-shirt, dit is een groot probleem bij A&F, misschien dat het tegenwordig anders is en ze alles vergoeden ofzo...

die naheffing kan wel minimaal 2 of 3 weken duren.
pi_53874896
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 19:00 schreef Ace1 het volgende:
[TK] Hollister Capistrano Beach Red hoodie

Nog steeds te koop
Mooi en hij past mij ook denk ik. Helaas moet ik eerst van mijn andere A&F meuk af wil ik hem kunnen betalen.
pi_53876209
55 incl issie van jou
pi_53906417
Ik heb nog nooit online kleding besteld en wil er toch eens mee beginnen, dit mede omdat $50 voor een polo erg cheap is

Nu weet ik alleen niet echt welke maat ik moet hebben(type: Deer Brook). Ik ben ~1.78 groot en heb een normaal postuur. Wie kan me zeggen welke maat ik hoogst waarschijnlijk nodig heb?

Wat komt er na de $50 nog eigenlijk bij aan verzendkosten/douane etc? Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:23:56 #39
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53906741
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 14:02 schreef Mr_Zoidberg het volgende:
Ik heb nog nooit online kleding besteld en wil er toch eens mee beginnen, dit mede omdat $50 voor een polo erg cheap is

Nu weet ik alleen niet echt welke maat ik moet hebben(type: Deer Brook). Ik ben ~1.78 groot en heb een normaal postuur. Wie kan me zeggen welke maat ik hoogst waarschijnlijk nodig heb?

Wat komt er na de $50 nog eigenlijk bij aan verzendkosten/douane etc? Wat zijn jullie ervaringen hier mee?
Dan heb je maat S.

De verzendkosten staan op de website en zijn minimaal $40, daarom is het voordeliger om meerdere items te bestellen om zo de verzendkosten te verdelen over het aantal items, of met meerdere mensen een bestelling te plaatsen en met hen de verzendkosten delen. Over het totaalbedrag incl. verzendkosten wordt 33% invoerrechten en btw geheven door de douane, je krijgt dan later van FedEx een acceptgiro.
pi_53907400
Thx SatanicWarrior

Ik kan me iets herinneren over gifboxes en het niet hoeven te betalen van belasting/invoerrechten. Weet iemand hier iets meer van of is dit een fabeltje?
pi_53907638
Als je beneden de $60 blijft en er staat "gift" op het U.S. customs formuliertje krijg je niet veel problemen. Hoewel ze soms toch open maken. En het mag niet door een bedrijf verstuurd zijn.
pi_53907674

Van ebay
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:56:15 #43
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53911278
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 15:19 schreef DaveC het volgende:
Als je beneden de $60 blijft en er staat "gift" op het U.S. customs formuliertje krijg je niet veel problemen. Hoewel ze soms toch open maken. En het mag niet door een bedrijf verstuurd zijn.
maar dat kan dus niet als je direct vanaf abercormbie.com bestelt. dan moet je het eerst via iemand in de VS laten lopen.
pi_53912708
Daarom vroeg ik ook een paar posts terug of het soms niet goedkoper is als je 't via Ellen besteld. Als je een tee koopt van $30 bij A&F is 't totaal $70 = 50 euro plus naheffing, bij Ellen $50 plus 20 euro, totaal 70 euro. Bij grotere bestellingen kan het via Ellen misschien gunstiger zijn omdat A&F zo'n vreemd verzendkostenbeleid heeft. Maar ik heb met beide geen ervaring.
  zondag 14 oktober 2007 @ 01:02:55 #45
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53918680
Een tijdje terug was je bij een bestelling via Ellen steeds ietsje goedkoper uit, het enige nadeel was dat je ongeveer 2 weken moest wachten op je bestelling, terwijl je bij een directe bestelling de boel na 4 dagen in huis had, maximaal een week. Dat was me die extra euro's wel waard. Een ander nadeel was dat Ellen een veel te hoge wisselkoers berekende, ze pakte gewoon een paar keer ¤10 extra door die te hoge wisselkoers, en nog eens 5% over het totale dollarbedrag wegens koersschommelingen (beetje onzin), de verzendkosten waren vaak al snel boven de $25 bij meerdere artikelen, en dan nog de servicekosten van ¤20(maar daar ga je in eerste instantie wel mee akkoord), ik ben steeds akkoord gegaan met het totaalplaatje omdat je op die manier toch nog A&F kleding kon krijgen, aangezien ook de bestellingen via mijn account op abercrombie.com regelmatig gecanceld werden. Ellen is sowieso handig voor de artikelen die A&F niet buiten de VS verstuurd zoals eau de toilette en dergelijke. (FIERCE by A&F is echt een superlekker luchtje!)
Ben toch benieuwd wat ze tegenwoordig in rekening brengt, je kan altijd een vrijblijvende offerte aanvragen.
pi_53920570
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
Een ander nadeel was dat Ellen een veel te hoge wisselkoers berekende, ze pakte gewoon een paar keer ¤10 extra door die te hoge wisselkoers [..]
CC-maatschappijen hanteren ook nog wel een eens veel te hoge Dollarkoers. Laatst zag ik op een afschrift dat ze een koers van 1,35 USD/EUR hadden gehanteerd terwijl hij toch zeker weten op het moment van kopen boven de 1,40 USD/EUR stond.
pi_53921705
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 01:02 schreef SatanicWarrior het volgende:
...
Ben toch benieuwd wat ze tegenwoordig in rekening brengt, je kan altijd een vrijblijvende offerte aanvragen.
Heb m'n eigen personal shopper die elke dag op weg naar haar werk langs een Abercrombie store komt en ook mijn maat weet, dus ik heb Ellen niet echt nodig. Maar ik kan kan natuurlijk wel een offerte aanvragen

Bestaat er trouwens iets dat op Fierce lijkt maar dan minder sterk? Als je net iets van A&F heb gekocht in de US ruikt je auto er 3 dagen later nog naar. (het is wel handig spul als je geen tijd hebt om te douchen)
  zondag 14 oktober 2007 @ 11:27:11 #48
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53921863
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:13 schreef DaveC het volgende:

[..]

Heb m'n eigen personal shopper die elke dag op weg naar haar werk langs een Abercrombie store komt en ook mijn maat weet, dus ik heb Ellen niet echt nodig. Maar ik kan kan natuurlijk wel een offerte aanvragen

Bestaat er trouwens iets dat op Fierce lijkt maar dan minder sterk? Als je net iets van A&F heb gekocht in de US ruikt je auto er 3 dagen later nog naar. (het is wel handig spul als je geen tijd hebt om te douchen)
geen idee, zo sterk is Fierce niet, ik vind het heel erg lekker, je moet gewoon niet zoveel opspuiten, in de winkel spuiten ze echt vet veel op elk kledingstuk.
pi_53930578
Wat houdt A&F eigenlijk tegen om europa te gaan veroveren?? Als ze zien hoeveel er besteld wordt vanuit europa dan weten ze dat er vraag naar is. En ze hebben geld zat qua investeringen. En er is niet echt iets vergelijkbaars.
  zondag 14 oktober 2007 @ 20:11:35 #50
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_53931647
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 19:28 schreef Stansfield het volgende:
Wat houdt A&F eigenlijk tegen om europa te gaan veroveren?? Als ze zien hoeveel er besteld wordt vanuit europa dan weten ze dat er vraag naar is. En ze hebben geld zat qua investeringen. En er is niet echt iets vergelijkbaars.
er zijn al plannen voor duitsland, italie, denemarken en nog een zooi anderen behalve nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')