Okay, toegegeven, ik volg dit niet, maar sinds talpa weg is, blijf ik wel eens hangen tijdens het zappen, zo ook gisteren of eergisteren, whatever, iig het was een ruzie tussen die Brian en de dame met al die extensions, Amanda dus begrijp ik....
ik lees hier wel eens mee, en weet dus dat iedereen hier die Anti zo een 'para' vindt, maar van wat ik gezien heb nu, 2 keer maar, ik weet het, zou ik dus echt gierend gek worden van dat gezeik van die Amanda "ja, er is wat, ik zie het, wees nou eens eerlijk, laat die muur eens vallen blabla etcetera" of "wat staat er dan in die brief, nee, dat is privé maar toch, als je zo fel reageert, dan moet er dus iets in staan dat ik niet mag weten, nou, als dat niet zo is, laat het me dan lezen " of iets van die strekking...
Wat een typische vrouwenmanier van ruzie maken, dramdrenszeik om driekeerniets, vragen en dan het antwoord niet geloven en maar doorzaniken dwingelanden, en ja, hoooooooooooor, dan de tranen.
Als die Brian zo een para is bleef hij verdomde kalm, ik had haar al aan d'r extensions door de vijver heen gesleurd als dat haar eindelijk d'r smoel zou doen houden.
Zo
[i]"you left me standing here,
a long long time ago"[/i]