Naad ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:13 schreef lillkiss het volgende:
amanda liegt
Helaas gooit Lieke weer roet in het eten, stomme trut.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:19 schreef noekje het volgende:
Huub is echt bezig om Nadia erbij te betrekken.![]()
Behalve een nogal lamme actie van Dennis op Brian...over zijn leugenachtigheid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
Het was toch alle ballen op Brian? Ik merk er niks van.
Da's leuk en aardig, maar het was toch de bedoeling dat ze Brian zouden pakken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:24 schreef noekje het volgende:
Huub pakt Dennis even aan!![]()
Dit gaat best aardig!
Boem boem boem...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nix bereidt zn pinokkio statement voor
Het maakt Huub niet uit.. of Dennis of Brianquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's leuk en aardig, maar het was toch de bedoeling dat ze Brian zouden pakken?
Mij maakt het niet zoveel uit wat de bedoeling is of was. Brian vs Dennis is gewoon tof. Die vijf die elkaar in de haren vliegen, hoe dan ook is gewoon genieten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's leuk en aardig, maar het was toch de bedoeling dat ze Brian zouden pakken?
ze verpest niks....ze geeft hele goede zetten.....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke verpest het weer, ze geeft nu weer voeding voor de 5... gatver
Dat doet ze dus niet helaas en Naad zegt ook niks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Mij maakt het niet zoveel uit wat de bedoeling is of was. Brian vs Dennis is gewoon tof. Die vijf die elkaar in de haren vliegen, hoe dan ook is gewoon genieten.
Mits Lieke nu even haar mond houdt.
Alle ballen waren op Nix en toen begon Lieke over het liegen van Brian... Daar had ze wel even mee kunnen wachten, daarna was alles afgeleid van Nix.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:31 schreef Darklight het volgende:
Lees weer dat Lieke het weer verpest?
Zal weer eens niet
Je vraagt iets onmogelijks.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:29 schreef schatje het volgende:
Lieke kan zich er beter niet zoveel mee bemoeien.
Kunnen zij haar aub met haar Victoria Beckham boek in de chill zetten?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:32 schreef wie.. het volgende:
Die Amanda zeg wat een ezel...
Dat hadden ze al besproken onderling, en Jaap wist wat voor vraag er zou komen en wat het antwoord zou zijn, omdat Dennix anders op twijfel zou kunnen worden gepakt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:21 schreef schatje het volgende:
Steek die maar in je zak Jaap, Dennis kiest voor Nadia in de finale.
Dat is logisch, hij heeft er ook niks mee te maken als gastspeler.quote:
Brian kan ik helemaal niet uitstaan met zn huichelachtige gedrag... de messiasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
Als dit de samenwerking tussen Huub/Lieke en Jaap/nix is dan teken ik ervoor. nix stikt nu al in z'n eigen leugens.... De switch van Huub naar Brian toe blijft veel logischer.
Ik heb geen idee wie er nu straks gaan samenwerken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:47 schreef Clank het volgende:
Jammer eigenlijk dat ze nu écht álles op tafel gooien.. wat is het nut? Zo krijgt Brian alleen maar meer info.. en daar leeft hij voor in de villa.
Dit is een driedubbelspel van Huubquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:45 schreef akveor het volgende:
Als dit de samenwerking tussen Huub/Lieke en Jaap/nix is dan teken ik ervoor. nix stikt nu al in z'n eigen leugens.... De switch van Huub naar Brian toe blijft veel logischer.
Met Lieke. Huub helpt gewoon even om iemand het vuur aan de schenen te leggen. Ik denk niet dat Huub zich echt vast gaat leggen. Als er een mogelijkheid is om iemand eruit te krijgen dan haakt hij erop in. Niets meer en niets minder.quote:
Jaap inmiddels ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
Brian heeft idd alleen de samenwerking met nix opgezegd.
Dat samenwerken is toch sowieso kolder.... en slecht voor de show. Ik vind het belangrijk dat iedereen zich gewoon mag verdedigen en dat mensen naar elkaar luisteren. Dat maakt voor mij het spel interressant. Dat gebash hoeft voor mij niet. Gewoon mensen afstraffen op uitspraken die ze doem. Wie dan ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie er nu straks gaan samenwerken.
Terwijl Hypocriet toch haar beste vriendinnetje is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:58 schreef noekje het volgende:
Amanda weet nog steeds niet wat hypocriet is.
Voor Brian rest alleen nogquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian: thuis heb ik gezien
Van wie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Heilige Brian : Ik ben degene die is uitgestapt bij de 5-2..... Ja je moest wel, lul!
Vier ballen op Dennis... Je schatje gaat het moeilijk krijgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Voor Brian rest alleen nog [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vond het wel gedurfd van hem, ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Van wie?
Geregisseerd of niet maar ik ben het volledig met Brian's stap eens om nix niet langer de hand boven het hoofd te houden. Dat is wat de meeste mensen hier willen dus geef hem dan de credits ook.
Dennis is de ENIGE die hier ongeschonden uitkomt ! Hij speelt het spelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier ballen op Dennis... Je schatje gaat het moeilijk krijgen
nix gaat toch helemaal stuk daar kan Jaap niets tegen doen.... Dus Huub ga maar lekker samenwerking met Brian om die blaaskaak de villa uit te krijgen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian voelt zich altijd veel sterker als hij Huub mee heeft
Oja, het is ook alleen maar goed maar dat is nu wel zijn paradepaardje.... Ik ben zo goed en gevoelsmens ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Van wie?
Geregisseerd of niet maar ik ben het volledig met Brian's stap eens om nix niet langer de hand boven het hoofd te houden. Dat is wat de meeste mensen hier willen dus geef hem dan de credits ook.
Haha grapjas...daar geloof je toch zelf niet in he.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is de ENIGE die hier ongeschonden uitkomt ! Hij speelt het spel
namelijk EERLIJK en OPEN !! Kan je van de rest niet zeggen !!
Ja ja... Ik ben vooral benieuwd hoe hij nu zijn mannelijkheid gaat bewijzen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Betekent dat dat ze Nadia gaan dwingen te kiezen tussen Dennis en Amanda/Brian.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:02 schreef avonne het volgende:
Ik ben even weg geweest.
Wat heeft Dennis zitten liegen?
Ik begrijp dat Amanda, LIeke en Huub het eens zijn: Het is 2 tegen 2 tegen 2 en nadia zoekt maar uit waar ze bij wil horen.
Brian kijkt kalmpjes in de spiegel. Gaat prima, denkt hij.
Ik vind Amanda de laatste week ook redelijk sterk. En haar dekking richting Brian lijkt me een stuk sterker dan Lieke's dekking richting Huub.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het wel gedurfd van hem, ja.
Hij heeft in Amanda een ijzersterke partner. Niet alleen steunt ze hem altijd, vandaag doet ze ook uitstekend het woord voor hem.
Ach, dat kreng stopt ermee omdat het moet van achter. Die willen geen 5-2 meer en Brian heeft veel info gehad. Ook over hoe er gedacht werd over de 5-2. Dat jonk verdient geen enkele credits, rat dat het is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, het is ook alleen maar goed maar dat is nu wel zijn paradepaardje.... Ik ben zo goed en gevoelsmens ofzo.
Maakt ook niet uit, tis even een ander smaakje streams.
Met een gezamelijke doelstelling: Dennis eruit.
Ik zou maar veel gaan SMS-en voor nix.... als ie nog kans wil maken Huub voorbij de streven in de PP heb je nog 3 dagen.... De volgende PP zie ik hem niet meer meemaken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:04 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang die dekking sterk blijft als Brian zich gaat opofferen om de sexpartner van Nadia te worden...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Amanda de laatste week ook redelijk sterk. En haar dekking richting Brian lijkt me een stuk sterker dan Lieke's dekking richting Huub.
en ik kan het plaatjesinvoegsymbool OOK niet meer gebruikenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ja... Ik ben vooral benieuwd hoe hij nu zijn mannelijkheid gaat bewijzen.
ik kan geen smileys en underscore etc. meer gebruiken?
Ik heb bij mijn werkgever met korting EUR 20,-- beltegoed gekocht PUUR voor sms-jes naar Dennisquote:
Dat heeft Brian goed voor elkaar. 100% backup en ook nog eens de kastanjes uit het vuur halen als het moeilijk wordt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind Amanda de laatste week ook redelijk sterk. En haar dekking richting Brian lijkt me een stuk sterker dan Lieke's dekking richting Huub.
Brian zal het net zo lang en net zo krom draaien dat ze ermee akkoord gaat.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang die dekking sterk blijft als Brian zich gaat opofferen om de sexpartner van Nadia te worden...
Niet te geloven, dat ze Dennix aanpakken vind ik prima maar Brian komt er weer heel makkelijk vanaf.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat heeft Brian goed voor elkaar. 100% backup en ook nog eens de kastanjes uit het vuur halen als het moeilijk wordt.
Huub wil denk gewoon overal onrust zaaien.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet te geloven, dat ze Dennix aanpakken vind ik prima maar Brian komt er weer heel makkelijk vanaf.
Is dit de oplossing ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
.....
ik kan geen smileys en underscore etc. meer gebruiken?
Ja, dat hoorde ik ook, en dat hij op de site was geweest. Maar toen hij terugkwam vertelde hij dat de streams bij familie aanstonden, maar dat hij níet had gekeken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:16 schreef noekje het volgende:
Brian: de streams stonden aan in mijn woonkamer.![]()
Dan is het niet zo moeilijk om te raden wie de dader is..quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand vroeg daarstraks of hij het al in zijn broek deed.
Ja, ze proberen nu volgens mij met zijn allen Dennis' leugens in de schoenenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Snappen jullie er nog wat van?
Nee, er is iets anders aan de hand, ik heb het al op JA. Ik zie ook alles, maar als ik erop klik gebeurt er niets. Ik heb de foksilver opmaak.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dit de oplossing ?
Klik boven aan scherm op Opties. Kies tabblad (Quick)Reply Optie's.
Daar JA zetten bij
- opmaakknopjes (bold, underline etc) laten zien in quickreply
- smilie overzicht laten zien in quickreply
In silver kon ik het ook niet. In de nieuwe wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er is iets anders aan de hand, ik heb het al op JA. Ik zie ook alles, maar als ik erop klik gebeurt er niets. Ik heb de foksilver opmaak.
Fijn als dat zo blijft dan... word je vanzelf tot de nieuwe gedwongen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
In silver kon ik het ook niet. In de nieuwe wel.
ik heb er ook last van jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, er is iets anders aan de hand, ik heb het al op JA. Ik zie ook alles, maar als ik erop klik gebeurt er niets. Ik heb de foksilver opmaak.
Ook niet ctrl + alt + shift? Links of rechts, weet ik zo nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, weet Dennis ook eens een keer hoe het is als bijna iedereen tegen hem is
Even proberen... nee, geen geluk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ook niet ctrl + alt + shift? Links of rechts, weet ik zo niet
Ik heb hetzelfde probleem, vaag gedoe.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat het OT is maar ik heb hetzelfde probleem.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Idem dito!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet dat het OT is maar ik heb hetzelfde probleem.
Arme Elly, ze wilde andijviestamppot maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze wachten op Elly maar ze weten ook dat er in een discussie niemand binnenkomt
Wat een eng stel, brrrrrrrrrr.quote:
wonderlijk genoeg wel.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:17 schreef blomst het volgende:
Snappen jullie er nog wat van?
Oh lekker! Met spekjes.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme Elly, ze wilde andijviestamppot maken.
Maar volgens mij heeft Huub het voor elkaar dat hij zo het woord mag doen. 'Trust me, trust me', zei hij en gaf een zoen.quote:
zo dom... midden in een groepsdiscussie, gaat ze zeggen dat Huub iets buiten haar om doet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
en Lieke vindt weer iets.
Het is ook ontzettend verwarrend, iedereen schreeuwt inmiddels en Huub en Lieke fluisteren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh lekker! Met spekjes.
Ik kan het trouwens allang niet meer precies volgen.
Dat hadden we hier toch allang afgesproken! Hoezo gescript?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en Lieke speken af : Niets doen, niets kiezen en alleen onrust stoken.
klopt... maar dat is zo dom van der... want het is niets persoonlijks tegen haar, Huub gaat mee in de flow van de discussiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef avonne het volgende:
Lieke zei nog tegen Huub
"Op zo'n manier ga ik het ook een keer tegen jou doen, hoor"
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef riri het volgende:
hij trekt wit weg.....dat betekent dat hij zo kan gaan slaan
Daarom is het zo jammer dat Huub nu aan zijn kant gekropen is en dat het niet een 5 tegen 2 (Brian en Amanda) is geworden waar het vanmiddag even op leek. En waarbij van de gedachte alleen al Brian para werd...quote:
Och, ik vind alle onrust onder de vijf wel mooi na weken uitsluitend 5 tegen 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daarom is het zo jammer dat Huub nu aan zijn kant gekropen is en dat het niet een 5 tegen 2 (Brian en Amanda) is geworden waar het vanmiddag even op leek. En waarbij van de gedachte alleen al Brian para werd...
Was toch die gast met vinger in zn kont move ?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Varen het volgende:
De bushalte kwam ook langs
Jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Was toch die gast met vinger in zn kont move ?
Van Patrick die was er zondag ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
Brian zoekt een bepaalde foto op zijn fototoestel?
Als ik Dennis was geweest had ik uitgestapt en tegen die gozerquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Was toch die gast met vinger in zn kont move ?
Is ook zo.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, ik vind alle onrust onder de vijf wel mooi na weken uitsluitend 5 tegen 2.
Dan heeft hij die foto niet kunnen vinden, hij laat hem namelijk niet zien.quote:
hij wees hem net aan, en Dennis zei; ken ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij die foto niet kunnen vinden, hij laat hem namelijk niet zien.
Elly in da house.
wel hoor, hij liet hem net zien aan Dennixquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heeft hij die foto niet kunnen vinden, hij laat hem namelijk niet zien.
Mijn hemel, ik zap me te pletter dus dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
hij wees hem net aan, en Dennis zei; ken ik niet.
Huub en Lieke zijn het met elkaar eens, Brian en Amanda minder geloof ik.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn hemel, ik zap me te pletter dus dat heb ik gemist.
Madame blijft politiek correct, de trut.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het weer over de vorm en niet de inhoud.
Die gast bij die bushalte is ondertussen een held....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:32 schreef Varen het volgende:
De bushalte kwam ook langs
Ze wil zoals altijd een stem in het verhaal hebben, hoe vaak Huub ook zegt dat ze hem kan vertrouwen in dat soort discussies.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Madame blijft politiek correct, de trut.
Dat komt waarschijnlijk omdat Naad erbij zit, die gaat echt voor problemen zorgen tussen die twee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn het met elkaar eens, Brian en Amanda minder geloof ik.
Ze is vergeten wat Kenneth tegen haar gezegd heeft, maad what else is new.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef Varen het volgende:
Amanda komt voor Nadia op.
Zeker weten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat Naad erbij zit, die gaat echt voor problemen zorgen tussen die twee.
Precies.... ze is een vastbijter en geestelijk sterk... helaas slaat ze speltechnisch de plank te vaak mis. Ze kan slecht schakelen.... al is het ook erg lastig om Huub's tempo bij te houden. Ik vind dat ze Huub daarin te weinig credits geeft. Haar mond is sneller dan haar geest.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef blomst het volgende:
Lieke kan niet spontaan een plan uitvoeren en eventueel van richting veranderen.
Wat ik zie is dat Lieke niet wil dat Huub in z'n eentje het goed doet. Dat zij er achteraan hangt. Zij moet altijd álles overnemen of er tussen door praten, ze gunt Huub nooit meer zijn momentje lately.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies.... ze is een vastbijter en geestelijk sterk... helaas slaat ze speltechnisch de plank te vaak mis. Ze kan slecht schakelen.... al is het ook erg lastig om Huub's tempo bij te houden. Ik vind dat ze Huub daarin te weinig credits geeft. Haar mond is sneller dan haar geest.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat Lieke niet wil dat Huub in z'n eentje het goed doet. Dat zij er achteraan hangt. Zij moet altijd álles overnemen of er tussen door praten, ze gunt Huub nooit meer zijn momentje lately.
Ik zeg: Lieke en Dennis er uit![]()
Lieke Dennis en Brian eruit.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat Lieke niet wil dat Huub in z'n eentje het goed doet. Dat zij er achteraan hangt. Zij moet altijd álles overnemen of er tussen door praten, ze gunt Huub nooit meer zijn momentje lately.
Ik zeg: Lieke en Dennis er uit![]()
Huub: Wat een sukkel zeg (Dennix dus)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef BarryK het volgende:
"ik snapte het wel"
"ik wil alleen even verifieren hoe het wel was"
Jaap heeft geen vrienden en maakt geen vrienden, zelfs zijn beste vriend Jelte naait hem een oor aan .quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Dennis komt echt geschonden uit de strijd. Waar helpt zijn dikke vriend hem niet?
Jaap is echt de slechtste vriend die je kunt hebben.
Die conclusie was hier door de meesten ook al na een paar dagen getrokken....quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
Mijn hemel, Dennix snapt er echt nix van, Huub moet alles voorkauwen.
Japio was vandaag bij de tandarts. Hij vertelde na terugkomst aan Huub dat hij daar gehoord had dat Dennix 'in de buitenwereld' wordt gezien als de grootste loozer. Je kon aan Japio zien, dat het hem wel een beetje verbaasd had.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:01 schreef noekje het volgende:
Dennis komt echt geschonden uit de strijd. Waar helpt zijn dikke vriend hem niet?
Jaap is echt de slechtste vriend die je kunt hebben.
Die 2 snappen en spelen het spel beter dan welke spelers dan ook in dat spelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke: Dat was de vorige keer ook zo... dat Dennis een bommetje heeft... *dikke zucht*
Echt die 2 willen een spel, ze zijn wel goed samen hoor!
I know, ik denk dat Dennix inmiddels bij de FEBO zit te janken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Die conclusie was hier door de meesten ook al na een paar dagen getrokken....![]()
Ze moeten die nix niet wijzer maken dan ie is.... Laat dat maar aan Jaap over.
Alles maar dan ook alles wat Jaap zegt trek ik in twijfel. Nu is dit wel aannemelijk, dat wel maar Jaap is nog nooit te vertrouwen geweest.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio was vandaag bij de tandarts. Hij vertelde na terugkomst aan Huub dat hij daar gehoord had dat Dennix 'in de buitenwereld' wordt gezien als de grootste loozer. Je kon aan Japio zien, dat het hem wel een beetje verbaasd had.
Meer wantrouewen onder de oude 5 das het enigequote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
Als ik de laatste cos zo'n beetje samenvat is er eigenlijk geen ruk gebeurd, nou ja een beetje gestook hier en daar, of heb ik het mis?
is natuurlijk ook zo, dat maakte Huub hen ook wel duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Dennis geeft Jaap een standje. Jaap had voor hem op moeten komen.
Volgens mij is Jaap Dennix zo spuugzat maar zit hij gedwongen aan hem vast (lees FEBO)quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Dennis geeft Jaap een standje. Jaap had voor hem op moeten komen.
Klopt wel zo'n beetje. Hoop herrie, ik ben er een beetje doof van geworden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef Charmian het volgende:
Als ik de laatste cos zo'n beetje samenvat is er eigenlijk geen ruk gebeurd, nou ja een beetje gestook hier en daar, of heb ik het mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |