Aan automaat heeft geen vrij.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:01 schreef k_man het volgende:
Wat doet de P-stand dan?Als ik nu parkeer zet ik de bak gewoon in z'n vrij, met de handrem erop. Waarom heb je bij de automaat dan een P-stand nodig?
Ik gebruik de N met regelmaat. Heb een boordcomputer in de auto en die geeft aan dat je tot een halve liter minder per uur verbruikt (0,7L/u t.o.v. 1,2L/u in de D). En het voelt ook aan alsof het beter is voor de motor, aangezien ie niet weg wil rijdenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan automaat heeft geen vrij.
Je moet voor het stoplicht ook remmen want hij rijdt altijd (zachtjes maar hij wil wel gaan rijden).
De automaten pik je er zo uit op de weg, dat zijn de mensen die 'overdreven' veel remmen.
eigenlijk is er wel een N maar ik gebruik hem nooit![]()
Indrukwekkendquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef Frumzel het volgende:
Hm, een iemand met geld![]()
Als je automaat gaat rijden, neem dan een DSG(google er maar op!)
Dat is een automaat die sneller kan schakelen dan de beste coureur kan.
Filmpje:
DSG vs 6SPD Manual
Reclame
(een normale automaat is theoretisch minder snel
Bijv.: mijn auto Bora 96kw (0-100)
-Automaat: 11,5s
-Handgesch.: 9,6s)
Momenteel geen erg concrete plannen hoor, maar ik hou wel in de gaten hoe bijv de prijsontwikkeling is van SLK's van het nieuwe type. Ik heb een SLK van het vorige type en wellicht ruil ik die in voor eentje van het nieuwe type, als de prijs daarvan nog wat verder gezakt is.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ga je je SLK wegdoen?
Zijn er zo weinig handgeschakelden te vinden dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Momenteel geen erg concrete plannen hoor, maar ik hou wel in de gaten hoe bijv de prijsontwikkeling is van SLK's van het nieuwe type. Ik heb een SLK van het vorige type en wellicht ruil ik die in voor eentje van het nieuwe type, als de prijs daarvan nog wat verder gezakt is.
En die nieuwe SLK's worden dus vooral als automaat verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 15:35 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Zijn er zo weinig handgeschakelden te vinden dan?Kijk maar eens op Autotrack. Van het nieuwe type staan er momenteel 9 handgeschakelde op en 78 met automaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |