quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef dvdk het volgende:[..]
dat je niet buiten mag neuken als argument gebruiken dat prostitutie als baan niet hoeft worden geaccepteerd vind ik een beetje zwak.
Dat zou betekenen dat 'sauna medewerker' ook een uitzondering zou moeten zijn want je mag niet in je blote op straat lopen. terwijl dat ook gewoon een legitiem beroep is, net als prostitutie.
Ik heb niet zo'n ervaring met sauna's, maar als de medewerkers geacht worden om hun werk in hun blote niks te doen in gezelschap van anderen, dan zou ook dat niet verplicht moeten kunnen worden. Dat is gewoon niet consequent: enerzijds zeggen dat naaktlopen niet normaal is, door het in het openbaar te verbieden, en anderzijds zeggen dat het zó normaal is dat er geen enkele goede reden is om naakt werk te weigeren.
quote:
Zelfde geldt voor zwembad medewerker of de sportclub.....kleedhokjes enzo schoonmaken, tsja dan kan je wel eens per ongeluk tegen een blote piemel of tiet oplopen...
Ja, dat kan.
quote:
Ik heb tot nu toe nog maar weinig goeie tegenargumenten gehoord.
Logisch. De toon van je openingspost maakt al direct duidelijk dat er voor jou geen goede argumenten tegen zijn. Bovendien is dat nou niet bepaald uitnodigend om alsnog met tegenargumenten te komen.
quote:
mensen kunnen zoveel beroepen 'denigrerend' vinden. Maar mensen die niet doorgeleerd hebben moeten niet zeuren en hun neus ophalen als hun schoonmaak werk of schoffelwerk wordt voorgelegd vind ik....of zelfs prostitutie dus.
Schoonmaken en schoffelen daar kijken ze alleen op neer. Dat is iets heel anders dan jezelf moeten prostitueren. Dat idee is voor velen gewoon weerzinwekkend.
quote:
De meeste nederlanders moeten werken, en de meesten doen het tegen hun zin en de meesten voelen zich uitgebuit door de baas. Ik zie niet in waarom er voor het beroep 'prostitue' een uitzondering zou moeten worden gemaakt.
WAJONG vrouwen en mannen moeten gewoon niet mekkeren en even doorbijten en stoppen met parasiteren op de samenleving.
Prima, als er passend werk is, moeten ze vooral gaan werken, maar ga ze niet dwingen om tegen hun zin seks te hebben met iedereen die maar zin heeft.
O, nog even voor de volledigheid: begrijp ik het goed, dat je er dan dus ook voor bent dat, als er precies daar vraag naar is, ze ook nog eens geacht worden om het te doen, met het geslacht waar ze niet eens op vallen? GATVER, dan kies ik wel voor een carriere in het criminele circuit.