abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:25:31 #101
71115 Rnej
I walk the line
pi_53887077
ik weet dat je me opfokt maar ik fok graag terug

enne bram, ik kan me robin niet herinneren.. :S ... en scoren weet ik ook weinig van, lag bijna elke avond halfdood om 9 uur op mn nest

maar idd, ik kwam wel enigszins mee, denk dat ik nu ik weer 2 weken meer heb gereden ook weer een stukje harder kan dan toen .. had ook geen helm op, hou ik ook nog wel redelijk in... tevaak op mn kop gevallen om echt los te gaan zonder helm :S

en t leukste snowboarden vind ik gewoon een beetje milde rode of blauwe piste... leuk vaartje en gewoon lekker hangen .... beetje van de omgeving genieten
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:49:03 #102
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53887532
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:25 schreef Rnej het volgende:
ik weet dat je me opfokt maar ik fok graag terug

enne bram, ik kan me robin niet herinneren.. :S ... en scoren weet ik ook weinig van, lag bijna elke avond halfdood om 9 uur op mn nest

maar idd, ik kwam wel enigszins mee, denk dat ik nu ik weer 2 weken meer heb gereden ook weer een stukje harder kan dan toen .. had ook geen helm op, hou ik ook nog wel redelijk in... tevaak op mn kop gevallen om echt los te gaan zonder helm :S

en t leukste snowboarden vind ik gewoon een beetje milde rode of blauwe piste... leuk vaartje en gewoon lekker hangen .... beetje van de omgeving genieten
Het leukste snowboarden is in een halve meter nieuwe pow met je Selecta

anyway, rood en blauw is het leukste ja. Zwart is alleen leuk met veel pow. Dan kun je echt wel vet knallen. Maar ijzige zwarte pistes heb ik nooit zo'n zin in. dat is voor skiers.

blauw en rood om lekker te jibben en lekker te carven
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:05:39 #103
71115 Rnej
I walk the line
pi_53889122
t leek me logisch dat pow bij iedereen op de eerste plek staat
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:30:48 #104
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_53889642
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 15:49 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het leukste snowboarden is in een halve meter nieuwe pow met je Selecta

anyway, rood en blauw is het leukste ja. Zwart is alleen leuk met veel pow. Dan kun je echt wel vet knallen. Maar ijzige zwarte pistes heb ik nooit zo'n zin in. dat is voor skiers.

blauw en rood om lekker te jibben en lekker te carven
Helemaal waar niets aan toe te voegen! alleen dat van die Volkl Selecta weet ik niet... dat board heb ik nooit uitgeprobeerd.. maar denk dat ik met mijn eigen board ook ver kom
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_53903992
Ik ga dus op kamp naar kaprun.. , te relaxed gewoon... Januari ligt er toch wel wat sneeuw daar dacht ik zo ..

Weet iemand trouwens een leuke site waar wat jibbtricks beschreven/foto analyse staan...?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:54:21 #106
71115 Rnej
I walk the line
pi_53905409
euhhhh geen idee.. maarreh.. kijk snowboardfilms en ga lekker zelf met je creativiteit aan de gang... das t mooie van freestylen
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:20:13 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53905756
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Helemaal waar niets aan toe te voegen! alleen dat van die Volkl Selecta weet ik niet... dat board heb ik nooit uitgeprobeerd.. maar denk dat ik met mijn eigen board ook ver kom

Als je de hebt gereden in poeder wil je niets anders meer. Hooguit een Fish of een Malolo want die zijn van hetzelfde soort.
Als je de kans een keer hebt moet je op een poederdag maar eens een selecta uit proberen. Of een Fish/Malolo. Het rijdt echt zo verschrikkelijk lekker Misschien dat je nog niet eens het verschil heel erg merkt in het begin. Tot je weer op je eigen board gaat staan. Dan moet je ineens zo hard werken
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:24:13 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53905806
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 11:14 schreef Bramvanlith het volgende:
Ik ga dus op kamp naar kaprun.. , te relaxed gewoon... Januari ligt er toch wel wat sneeuw daar dacht ik zo ..

Weet iemand trouwens een leuke site waar wat jibbtricks beschreven/foto analyse staan...?
www.transworldsnowboarding.com staat een "how to" kopje. Hier leggen ze aan de hand van filmpjes uit hoe je bepaalde tricks doet. Ik weet niet of er veel bruikbaars tussen zit maar het is altijd het doorzoeken waard
Vroeger was er nog wel veel te vinden op www.snowboard.com maar die site is een stuk beperkter geworden
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:24:18 #109
75736 Gstyles
pi_53905807
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als je de hebt gereden in poeder wil je niets anders meer. Hooguit een Fish of een Malolo want die zijn van hetzelfde soort.
Als je de kans een keer hebt moet je op een poederdag maar eens een selecta uit proberen. Of een Fish/Malolo. Het rijdt echt zo verschrikkelijk lekker Misschien dat je nog niet eens het verschil heel erg merkt in het begin. Tot je weer op je eigen board gaat staan. Dan moet je ineens zo hard werken
haha ja ik vind die fish van burton ecvht een prachtplank om te zien.. heb verder niet zo veel met freeride planken maar das toch wel een mooie waar zijn dit soort powdagen dan?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:27:13 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53905852
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:24 schreef Gstyles het volgende:

[..]

haha ja ik vind die fish van burton ecvht een prachtplank om te zien.. heb verder niet zo veel met freeride planken maar das toch wel een mooie waar zijn dit soort powdagen dan?
Overal zijn wel eens powdagen te vinden.
Het zijn ook geen boards die je gebruikt om standaard op te rijden. Met de Selecta en de Malolo kan het maar vind het niet zaligmakend. Maar in de pow zijn ze echt 10x beter dan welk ander board dan ook dat ik ken

Waar zo'n poederdag is? Overal is er wel eens een poederdag. Gewoon op het goeie moment op de goeie plek zijn
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:34:09 #111
75736 Gstyles
pi_53905945
haha ja oke! nja miss kun je me overtuigen als ik een tijd met mn eigen plank in de poeder gereden heb Ik zou graag zo'n fish willen hebben alleen het kostenplaatje is zo crapy!
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:18:26 #112
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53908554
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 13:34 schreef Gstyles het volgende:
haha ja oke! nja miss kun je me overtuigen als ik een tijd met mn eigen plank in de poeder gereden heb Ik zou graag zo'n fish willen hebben alleen het kostenplaatje is zo crapy!
mja dat is ook het kloterige aan het hele verhaal.
Als je niet echt helemaal verkikkert bent aan snowboarden en ook nog eens het geld ervoor hebt, zul je nooit een aparte poederplank kopen. Puur om het feit dat het toch ff 400 a 500 euro is wat je neer moet tellen. Daarnaast is het ook nog eens een board waar een redelijke kans op zit dat hij een keer stuk gaat omdat dit in de pow nou eenmaal sneller gebeurd.
Daarnaast moet poeder rijden echt je ding zijn. Voor af en toe een stukje is het gewoon zonde van het geld omdat je er dan nooit uit haalt wat er in zit en verder zijn die boards niet super geschikt als all round boards. zeker de Fish niet. tenzij je natuurlijk echt nooit faky rijdt. Dan kan het nog wel. Maar dan is de fish nog steeds niet ideaal....
Maar als je voor weinig een keertje zo'n board kunt kopen en je houdt echt van off piste rijden dan moet je het gewoon doen.
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 16:43:25 #113
75736 Gstyles
pi_53909068
ja thanks voor de tip! ik ben overigens helemaal verkikkert aan snowboarden hoor, maar heb eerlijk gezegd nog niet veel ervaring met poeder (komt door het gebied waar we voorheen altijd zaten)... anyways ik zal eens kijken of die dingen ook tweede hands misschien op de kop te tikken zijn
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:13:38 #114
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53910496
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 16:43 schreef Gstyles het volgende:
ja thanks voor de tip! ik ben overigens helemaal verkikkert aan snowboarden hoor, maar heb eerlijk gezegd nog niet veel ervaring met poeder (komt door het gebied waar we voorheen altijd zaten)... anyways ik zal eens kijken of die dingen ook tweede hands misschien op de kop te tikken zijn
Ok, ik bedoelde met verkikkert dat je ook echt lang in de sneeuw zit. Niet alleen 1 of 2 weekjes vakantie per jaar.
Anders haal je die plank er ook niet echt uit. Maar stel je voor dat je hem voor weinig op de kop kunt tikken....
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 18:18:18 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53910562
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 18:13 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ok, ik bedoelde met verkikkert dat je ook echt lang in de sneeuw zit. Niet alleen 1 of 2 weekjes vakantie per jaar.
Anders haal je die plank er ook niet echt uit. Maar stel je voor dat je hem voor weinig op de kop kunt tikken....
Hij mag mijn Malolo wel kopen voor 250 euro.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53917863
Hoe lang is die?
Fingerspitzgefühl
  zondag 14 oktober 2007 @ 03:05:23 #117
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_53919959
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 00:15 schreef ForumGek het volgende:
Hoe lang is die?
158
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_53923930
De Warrior was toch van Bjorn Leines? Volgens mij is ie toen naar Rome gegaan. Ik weet niet of hij daar nog zit, ik had volgens mij iets gehoord over Volcom, maar ben er niet zeker van.
  zondag 14 oktober 2007 @ 15:43:09 #119
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53926049
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 13:45 schreef notepad het volgende:
De Warrior was toch van Bjorn Leines? Volgens mij is ie toen naar Rome gegaan. Ik weet niet of hij daar nog zit, ik had volgens mij iets gehoord over Volcom, maar ben er niet zeker van.
Ja Bjorn Leines is het ja
Maar ik geloof dat hij weg is bij forum omdat hij het niet meer eens was met het forum beleid. Wat ongetwijfeld wat te maken zal hebben met het burton verhaal.

Hij zit nu bij Rome. Kleding heeft hij van Volcom dus dat zul je wel gehoord hebben.

Anyway, Jonovan Moore van Rome is wel vette gast. You Tube er maar eens naar
  zondag 14 oktober 2007 @ 17:44:53 #120
71115 Rnej
I walk the line
pi_53928430
Jonaven Moore is echt een bad-ass freerider zit in de absinthe films ook, dikke offpiste shizzle van die kerel
pi_53932047
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 15:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Maar ik geloof dat hij weg is bij forum omdat hij het niet meer eens was met het forum beleid.
Schijnt iets te maken te hebben gehad met TVP's zonder foto's
pi_53943819
Welke films hebben jullie al van dit seizoen ?

Ik kijk momenteel Apples & Oranges en wat is dat een fantastische film. Kijk hem pas 11 minuten, maar zitten veel toffe dingen in. Veeeel backcountry en ook de backflip is weer terug !

Verder heb ik voor dit seizoen:
- Catch the vapor
- Storbis (maar die is volgend mij van vorig seizoen ??)
- Were people too
En ik ben bezig met Lines binnen te halen !
Fingerspitzgefühl
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:07:02 #123
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_53944303
flips roelen
Dat gejank met alleen maar spinnen vind ik echt wack!

flips zijn gnarly

Ik heb nog geen films van dit seizoen omdat ik niet wist welke dat waren en hoe ze heten enzo. Nu dus wel dus gaan we maar zoeken
pi_53944696
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over die flips kan ik het alleen maar eens zijn !
Fingerspitzgefühl
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:57:56 #125
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_53945408
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 11:07 schreef Komakie het volgende:
flips roelen
Dat gejank met alleen maar spinnen vind ik echt wack!

flips zijn gnarly

Ik heb nog geen films van dit seizoen omdat ik niet wist welke dat waren en hoe ze heten enzo. Nu dus wel dus gaan we maar zoeken
Daarom. Doublebackflip late 180 van Travis Rice.

of David Benedek met ze 1260 double corked
maar is wel beetje spin to win op contest.
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')