abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204257
ze nemen het niet zo nauw met die regels, wedden dat ze 's nachts ook tv kijken en internetten. Dan mogen ze muziek luisteren en moet je horen naar wat voor muziek ze dan luisteren. Erg triest. Vast muziek van sabine.
pi_204258
Als ze zouden internetten, Kaya,
dan zag het er in huis HEEL anders uit nu

kon je daar zelf niet opkomen ? no offense hoor

pi_204259
Sorry kaya maar je was me dus net voor met die topic, ik zag je net nog niet nou ja dan zijn er maar 2 over die radio....excusee!
fake a dream
pi_204260
Ach zo slecht vind ik die muziek niet, en blijkbaar is V. gewoon iets milder gestemd vandaag.... maar waarom ze nou die testbeelden zo lang hebben uitgezonden is mij nog steeds niet helder.
dat waren nog eens tijden...
pi_204261
Ik denk dat er flink mot is geweest! en dat V. hen die radio als zoethoudertje geeft. Geen behoefte aan ingeslagen schedels vermoedelijk... Zou anders wel leuke tv opleveren, kunnen ze misschien dan ook nog doorverkopen aan 'Faces of Death'.

------------------------------------------------------------------------------------------
Sabine: "Doe normaaaaalll!!!!!"

Ik wilde het niet zeggen, maar dat wou ik vanavond nog zeggen (Willem)
pi_204262
Zo relax hoor kaya, ik zag dus net dat jij waarschijnlijk net voor me was. So what wat mij betreft verdwijnt de mijne hoor. Ben niet zo moeilijk......
fake a dream
pi_204263
Ach jee, gaan de meiskes nu ruzie maken?

Lekkere stampmuziek hoor, prodigy ofzo?

Uniek

ps: verrek, mn plaatje is te klein

dat waren nog eens tijden...
pi_204264
Is niet de bedoeling hoor unique maar om mij zo af te bekken met de term papagaai, daar wilde ik gewoon nog even iets op zeggen, okay, alles weer flex????
fake a dream
pi_204265
tja, internetten, als ze dat konden. En muziek luisteren gun ik ze wel
blabla
pi_204266
Mijn echte naam is Karin.
Ik zit elke nacht in het zgn. camerakruis te internetten.
Andere kruizen heb ik, zoals hier op het forum wel wordt gesuggereerd, niet aangeroerd
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')