abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53694314
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

------------Colin----------
Colin --- Colin --- Colin --- Colin
---Colin---Colin---Colin-------
Colin-------Colin-------Colin

Deels mee eens maar 1 kleine aanpassing:

------------Colin----------
Colin --- Colin --- Colin --- Colin
---Colin---Colin---Colin-------
Rommedahl-Colin-------Colin

En dan 1-0 met weer zo'n weergaloze passeer beweging van Dennis
Boeiuuh
pi_53694337
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:29 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dan moet je in de winterstop al inkopen.
En hopen dat Huntelaar of Heitinga niet al verkocht wordt.
Hopen heeft geen nut.. je moet realistisch zijn.. Zowel Huntelaar als Heitinga hebben aagegeven te vertrekken aan het einde van het seizoen..

Anders gaan we WEER HOPEN!!!!! dat een "sneijder" niet vertrekt.. zodat je geen speler achter de hand op.. kom op zeg.. wat een onzin..

Nix hopen.. maar anticiperen!
pi_53694427
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Van mij part hoeft HtC echt niet te vertrekken.. vind het maar nix dat een trainer gewoon weggaat nu het seizoen net begonnen is..

Komt er een nieuwe trainer.. die kan een elftal natuurlijk nooit meteen aan het voetballen krijgen op zijn manier (MITS HET RIJKAARD IS).. Oftewel.. dit jaar wordt weer een "bouwjaar"..

Aan het einde van dit "bouwjaar" zullen er bepalende spelers gaan verdwijnen..
- Stam
- Huntelaar
- Heitinga
- Davids, Gabri, Urby (misschien)

Oftewel.. volgend jaar heb je weer een opbouw jaar.. aangezien er een berg nieuwe spelers gekocht worden..

Dus reeel gezien zouden we dan pas kampioen worden in het seizoen 2009 - 2010.. Zou wel beetje triest zijn he..
mits = tenzij, hoop ik tenminste
Voorderest heb je gelijk
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_53694525
'Martin Jol nieuwe trainer Ajax bij vertrek Ten Cate'
Gepubliceerd op 04-10-07 om 10:39 door Jurjen van Geel

Als we het Engelse blad The Times mogen geloven is Martin Jol de nieuwe trainer van Ajax bij een vertrek van Henk ten Cate. De Nederlandse oefenmeester van Tottenham Hotspur staat onder druk bij zijn huidige werkgever vanwege tegenvallende resultaten in de competitie.

Henk ten Cate werd de afgelopen dagen met Chelsea in verband gebracht. De reden hiervan is dat de Amsterdammer in het geheim gepraat zou hebben met de Engelse topclub. De oefenmeester van Ajax moet in Londen de taak als veldtrainer vervullen, omdat Grant niet over de goede papieren beschikt.

Jol werd na het ontslag van Koeman al benaderd door de Amsterdamse topclub. Toen koos hij echter voor een langer verblijf in Engeland. Omdat zijn carrière bij Tottenham aan een zijde draadje hangt, heeft de coach dit maal wel oor naar een avontuur in Amsterdam.

Martin Jol maakte naam bij RKC. In 2004 vertrok de oefenmeester naar Engeland voor een job bij Tottenham Hotspur. Eerder dit seizoen maakte er al een speler de overstap van Tottenham naar Ajax. Jol zal Edgar Davids opnieuw onder zijn hoede hebben bij een eventuele komst naar Amsterdam.
pi_53694553
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:40 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

mits = tenzij, hoop ik tenminste
Voorderest heb je gelijk
Mits is bewust zo geschreven.. Rijkaard en ten Cate spelen denk ik het zelfde systeem.. ten minste.. met de zelfde tactische inslag.. dus Rijkaard zou daar op kunnen voorbereiden..

Tsja.. JAMMER GENOEG heb ik gelijk.. was het liever niet geweest.. mja.. het is wel de aankomende realiteit..
pi_53694603
quote:
AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam vreest dat zich rond de wedstrijd tussen Ajax en Dinamo Zagreb van donderdagavond rellen zullen voordoen. Daarom heeft burgemeester Job Cohen een veiligheidsrisicogebied aangewezen, meldt de gemeente.

In dat gebied is de politie bevoegd preventief te fouilleren. Aanleiding voor de maatregel zijn rellen die rond de eerste, door Ajax met 1-0 gewonnen ontmoeting tussen de twee clubs plaatsvonden in de Kroatische hoofdstad. Uit 'inlichtingen en andere informatiekanalen van de politie' is gebleken dat Ajax-supporters van plan zijn de confrontatie met de Kroaten te zoeken.

Het veiligheidsrisicogebied omvat onder meer het oostelijk deel van het centrum, een stuk van Amsterdam-Oost en de omgeving van de Amsterdam Arena.
Wordt weer een spannend dagje in amsterdam dus!
pi_53694720
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:45 schreef patrickt37 het volgende:
'Martin Jol nieuwe trainer Ajax bij vertrek Ten Cate'
Gepubliceerd op 04-10-07 om 10:39 door Jurjen van Geel

Als we het Engelse blad The Times mogen geloven is Martin Jol de nieuwe trainer van Ajax bij een vertrek van Henk ten Cate. De Nederlandse oefenmeester van Tottenham Hotspur staat onder druk bij zijn huidige werkgever vanwege tegenvallende resultaten in de competitie.

Henk ten Cate werd de afgelopen dagen met Chelsea in verband gebracht. De reden hiervan is dat de Amsterdammer in het geheim gepraat zou hebben met de Engelse topclub. De oefenmeester van Ajax moet in Londen de taak als veldtrainer vervullen, omdat Grant niet over de goede papieren beschikt.

Jol werd na het ontslag van Koeman al benaderd door de Amsterdamse topclub. Toen koos hij echter voor een langer verblijf in Engeland. Omdat zijn carrière bij Tottenham aan een zijde draadje hangt, heeft de coach dit maal wel oor naar een avontuur in Amsterdam.

Martin Jol maakte naam bij RKC. In 2004 vertrok de oefenmeester naar Engeland voor een job bij Tottenham Hotspur. Eerder dit seizoen maakte er al een speler de overstap van Tottenham naar Ajax. Jol zal Edgar Davids opnieuw onder zijn hoede hebben bij een eventuele komst naar Amsterdam.
Jij denkt een bericht van half 11 is hier nog niet gepost?
pi_53694839
quote:

Dinamo Zagreb heeft er alle vertrouwen in vanavond

Hoewel Ajax donderdagavond met een 1-0 voorsprong begint in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Dinamo Zagreb, is de moraal bij de tegenstander nog opperbest. Dinamo-trainer Branko Ivankovic (foto) heeft alle vertrouwen in een goede afloop. ‘De spelers zijn enthousiast en ook zij hebben er nog vertrouwen in,' zei de oud-bondscoach van Iran tijdens de persconferentie op woensdagavond.

‘De uitslag van de eerste wedstrijd tegen Ajax doet er eigenlijk niet echt toe,’ aldus Ivankovic. ‘Met één treffer verschil is alles nog mogelijk. Wij moeten gewoon voor de overwinning spelen.’ Dinamo Zagreb won afgelopen weekeinde de topper tegen NK Rijeka en is niet van plan om anders te gaan spelen dan twee weken geleden tijdens de eerste ontmoeting met Ajax. ‘We zullen spelen zoals we altijd spelen,’ zei Ivankovic. ‘Dat betekent dat we proberen de aanval te gaan zoeken, al is dat niet altijd even gemakkelijk tegen ploegen als Ajax.’ bron Sportweek
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:03:18 #159
52871 Blight
Supersized.
pi_53694913
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Mits is bewust zo geschreven.. Rijkaard en ten Cate spelen denk ik het zelfde systeem.. ten minste.. met de zelfde tactische inslag.. dus Rijkaard zou daar op kunnen voorbereiden..

Tsja.. JAMMER GENOEG heb ik gelijk.. was het liever niet geweest.. mja.. het is wel de aankomende realiteit..
Dan is het dus 'tenzij'. Nu zeg je: Ajax gaat belabberd spelen, op voorwaarde dat (mits) Rijkaard aan het roer komt. Zeg je 'tenzij' dan zeg je: Ajax gaat belabberd spelen, behalve als (tenzij) Rijkaard aan het roer komt.

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53695066
hmm.. oke.. interpretatie foutje dan.. Tenzij it is
pi_53695221
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 15:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jij denkt een bericht van half 11 is hier nog niet gepost?
Ik heb heel het topic doorgenomen, en ben het niet tegengekomen.
Wel dat HtC waarschijnlijk vertrekt, en speculaties over Jol(en nog meerdere namen).
Misschien in het vorig topic, maar ik ben dan ook niet van plan om 2 topics door te nemen voor ik iets post.

En al zou het een keertje gepost zijn, ik geloof dat Collin ook al 545 keer besproken is.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:31:14 #162
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_53695529
quote:
Korting op bekerduel tegen Heerenveen

donderdag 04 oktober, door s4nd3r, Amsterdam, 16:03u, Ajax.nl

Nadat de seizoenkaarthouders al gratis naar de wedstrijd Ajax - Dinamo Zagreb konden, krijgen de trouwe fans opnieuw een korting. Nu voor de bekerwedstrijd tegen sc Heerenveen.

De verkoop van de bekerwedstrijd Ajax - sc Heerenveen, die wordt gespeeld op 31 oktober vanaf 20.45 uur, start zaterdag.

Ajax-seizoenkaarthouders kunnen van zaterdag 6 oktober, 09.00 uur t/m vrijdag 12 oktober 18.00 uur, de eigen plaats met 10% korting aanschaffen. Let op: na deze periode vervalt de korting. Wij adviseren je om bij het TicketBox-verkooppunt duidelijk aan te geven dat de eigen plaats voor je gereserveerd is.
Zo bijzonder is dit toch niet..?
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:39:58 #163
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53695799
hm nog eventjes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:45:45 #164
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53695994
10% korting op een kaartje van 15,-, das 1,50
Komop man, das toch niet meer dan normaal dat de seizoenkaarthouders wat korting krijgen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:52:24 #165
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53696230
niets nieuws he en alles wordt maar duurder
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:08:04 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53696742
Het gaat al flink los in ZuidOost geloof ik... als ze maar niet richting Leidse komen...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_53697010
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Het gaat al flink los in ZuidOost geloof ik... als ze maar niet richting Leidse komen...
100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.

Ik snap nu trouwens waarom het kaartje zo goedkoop was. Zit precies onder het uitvak .
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:19:20 #168
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_53697028
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 17:18 schreef Roi het volgende:

[..]

100% dat ze naar het Leidse gaan hoor, er is nog een rekening die verheft moet worden.

Ik snap nu trouwens waarom het kaartje zo goedkoop was. Zit precies onder het uitvak .
Ik moet er zo langs .

ME! Rammen! Honden los!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:22:50 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_53697105
is het weer zo ver
pi_53697137
Ik verwacht 2-1 vanavond
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:26:03 #171
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_53697174
Zijn er al rellen bezig?
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_53697345
Blij dat ik al klaar ben met werken
  donderdag 4 oktober 2007 @ 17:44:40 #173
164283 Luco
Buongiorno!
pi_53697603
Nu al rellen?

Zul je zien: Ajax speelt de beste wedstrijd tot nu toe dit seizoen, wint met 4-0 ofzo... En dan worden we uitgesloten van verdere deelname ivm. rellen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_53698201
quote:
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft donderdagmiddag in de binnenstad en in de buurt van stadion de Arena twaalf voetbalsupporters aangehouden.

Agenten hielden acht hooligans aan tijdens preventieve fouilleeracties in de stad, aldus een woordvoerder van de politie. Daarbij werden messen, een knuppel, traangas, een boksbeugel en een ploertendoder in beslag genomen. Onder de arrestanten waren zowel aanhangers van Ajax als van de Kroatische club Dinamo Zagreb.

Vele voetbalsupporters hadden zich in de middag op en rond de Amsterdamse Wallen verzameld voor de wedstrijd tussen beide clubs, donderdagavond in de ArenA.
ANP
O.o
pi_53698718
BBB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')